• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з монтажу системи відеоспостереження в приміщеннях та на території КНП "Київська міська клінічна лікарня №3"

Завершена

2 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Номер: 664c09521b8b4cfaa8ad602d21d01338
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-27-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.05.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 27.05.2024 16:17 - 18.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.05.2024 № 131 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-04-19-007061-a 19.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 014-44-26, toma.nikolaychenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIIІ. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує оприлюднити розрахунки до Договірної ціни (Додаток № 2), які відповідно до підпункту 12.1 пункту 12 договору від 29.05.2024 № 2796 є його невід’ємною частиною та зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» чинних на дату проведення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.04.2024 № 112 (зі змінами), тендерні пропозиції ФОП Лемешко Олександр Георгійович, ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ», ПП «БЕЗПЕЧНИЙ ДІМ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.05.2024 № 132, від 14.05.2024 № 138, від 16.05.2024 № 141, від 17.05.2024 № 143, повідомлення про намір укласти договір від 17.05.2024, договір від 29.05.2024 № 2796, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 30.05.2024, оприлюднений через електронну систему закупівель. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції від наступних учасників: ФОП Лемешко Олександр Георгійович з ціновою пропозицією 1 700 000,00 грн, ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» з ціновою пропозицією 1 700 000,04 грн, ПП «БЕЗПЕЧНИЙ ДІМ» з ціновою пропозицією 2 582 038,78 гривень. Тендерну пропозицію ФОП Лемешко Олександр Георгійович відхилено на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції ФОП Лемешко Олександр Георгійович, зазначених в протоколі від 14.05.2024 № 138, порушень не встановлено. Тендерну пропозицію ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» зазначених в протоколі від 16.05.2024 № 141, порушень не встановлено. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ПП «БЕЗПЕЧНИЙ ДІМ» з ціновою пропозицією – 2 582 038,78 гривень. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Моніторингом встановлено, що за результатами проведення процедури закупівлі було укладено договір від 29.05.2024 № 2796 в якому згідно підпункту 12.1 пункту 12 зазначено, що додатками до цього договору є: - Додаток 1 :Дефектний акт. - Додаток 2: Договірна ціна з розрахунками. Поряд з тим, Замовник не оприлюднив разом із договором від 29.05.2024 № 2796 Додаток № 2 у повній мірі, зокрема розрахунку до договірної ціни, укладеного за результатами процедури закупівлі з Переможцем торгів, що призвело до порушення пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 19.06.2024 15:32 - 04.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2024 15:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КНП "КМКЛ № 3" розглянуло висновок Північного офісу Держаудитслужби стосовно здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень та повідомляє наступне. Зазначене порушення усунено шляхом оприлюднення Додатку 2 до договору №2769 від 29.05.2024 в повному обсязі. З метою недопущення в подальшому встановлених порушень уповноважену особу буде направлено на навчання для підвищення кваліфікації.
Дата публікації звіту: 24.06.2024 11:26

Запити/Пояснення