-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з монтажу системи відеоспостереження в приміщеннях та на території КНП "Київська міська клінічна лікарня №3"
Завершена
2 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Номер:
664c09521b8b4cfaa8ad602d21d01338
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-27-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2024 00:00
Період моніторингу:
27.05.2024 16:17 - 18.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.05.2024 № 131
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-04-19-007061-a 19.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIIІ. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує оприлюднити розрахунки до Договірної ціни (Додаток № 2), які відповідно до підпункту 12.1 пункту 12 договору від 29.05.2024 № 2796 є його невід’ємною частиною та зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» чинних на дату проведення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.04.2024 № 112 (зі змінами), тендерні пропозиції ФОП Лемешко Олександр Георгійович, ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ», ПП «БЕЗПЕЧНИЙ ДІМ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.05.2024 № 132, від 14.05.2024 № 138, від 16.05.2024 № 141, від 17.05.2024 № 143, повідомлення про намір укласти договір від 17.05.2024, договір від 29.05.2024 № 2796, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 30.05.2024, оприлюднений через електронну систему закупівель. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції від наступних учасників: ФОП Лемешко Олександр Георгійович з ціновою пропозицією 1 700 000,00 грн, ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» з ціновою пропозицією 1 700 000,04 грн, ПП «БЕЗПЕЧНИЙ ДІМ» з ціновою пропозицією 2 582 038,78 гривень. Тендерну пропозицію ФОП Лемешко Олександр Георгійович відхилено на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції ФОП Лемешко Олександр Георгійович, зазначених в протоколі від 14.05.2024 № 138, порушень не встановлено. Тендерну пропозицію ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» зазначених в протоколі від 16.05.2024 № 141, порушень не встановлено. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ПП «БЕЗПЕЧНИЙ ДІМ» з ціновою пропозицією – 2 582 038,78 гривень. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Моніторингом встановлено, що за результатами проведення процедури закупівлі було укладено договір від 29.05.2024 № 2796 в якому згідно підпункту 12.1 пункту 12 зазначено, що додатками до цього договору є:
- Додаток 1 :Дефектний акт.
- Додаток 2: Договірна ціна з розрахунками.
Поряд з тим, Замовник не оприлюднив разом із договором від 29.05.2024 № 2796 Додаток № 2 у повній мірі, зокрема розрахунку до договірної ціни, укладеного за результатами процедури закупівлі з Переможцем торгів, що призвело до порушення пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
19.06.2024 15:32 - 04.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2024 15:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КНП "КМКЛ № 3" розглянуло висновок Північного офісу Держаудитслужби стосовно здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень та повідомляє наступне. Зазначене порушення усунено шляхом оприлюднення Додатку 2 до договору №2769 від 29.05.2024 в повному обсязі. З метою недопущення в подальшому встановлених порушень уповноважену особу буде направлено на навчання для підвищення кваліфікації.
Дата публікації звіту:
24.06.2024 11:26
Запити/Пояснення
Номер:
051da4946a214b049576c32c768286c5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.05.2024 12:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з монтажу системи відеоспостереження (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-19-007061-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d24b7b2b3743484fb698dcc7dd40a972
Назва:
Пояснення на запит по закупівлі:Послуги з монтажу системи відеоспостереження в приміщеннях та на території КНП "Київська міська клінічна лікарня №3" (ID:UA-2024-04-19-007061-a)
Дата опублікування:
30.05.2024 15:51
Опис:
На виконання запиту Північного офісу Держаудитслужби від 28 травня 2024 року щодо моніторингу закупівлі: Послуги з монтажу системи відеоспостереження в приміщеннях та на території КНП "Київська міська клінічна лікарня №3" (ID:UA-2024-04-19-007061-a) та відповідно ч.5 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаю наступні пояснення:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до потреб Замовника для попередження вчинення протиправних дій та необхідністю доукомплектувати та розширити існуючу систему відеонагляду аналогічним обладнанням, а також на виконання листа Головного управління Служби безпеки України у м.Києві та Київській області від 29.03.2024 № 51/9/2/4-42855 щодо посилення захисту об’єктів критичної інфраструктури.
Очікувана вартість розрахована відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.20 №275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" на підставі отриманих комерційних пропозицій від організацій, які надають дані послуги.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Київської міської державної адміністрації Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту 05.04.2024 року за посиланням (http://kyivaudit.gov.ua) а також на власному веб-сайті www.kmkl3.itmed.org.