-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Строк надання послуг: не більше 14 робочих днів після отримання Виконавцем письмової заявки від Замовника на початок надання послуг. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1%. Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена.
Завершена
701 722.09
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 7 017.22 UAH
мін. крок: 1% або 7 017.22 UAH
Номер:
87487bafa482407193a6901d32a68a3c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-07-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2024 00:00
Період моніторингу:
07.08.2024 20:42 - 29.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.08.2024 № 130
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 06.08.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 06.08.2024 № 130
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7. UA-2024-04-19-006823-a 19.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Бажанов П.Ю.; відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності їх розміщення та виконання учасниками; розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Ващенко О.М.; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); розгляду тендерних пропозицій учасників; правомірності відхилення тендерних пропозицій учасників; відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності їх розміщення та виконання учасниками; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Публічного акціонерного товариства «Центренерго» Зміївська теплова електрична станція (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.04.2024 № 50110000-9/1/24, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.04.2024, тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця Бажанова Павла Юрійовича (далі - ФОП Бажанов П.Ю., учасник) та Фізичної особи-підприємця Ващенка Олександра Миколайовича (далі - ФОП Ващенко О.М., учасник-переможець), вимоги про усунення невідповідностей до ФОП Бажанов П.Ю. та ФОП Ващенко О.М., протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.04.2024, протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.05.2024 № 50110000-9/04/24, протокол продовження терміну розгляду тендерних пропозицій від 13.05.2024 № 50110000-9/04-2/24, протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.05.2024 № 50110000-9/04-1/24, повідомлення про намір укласти договір від 17.05.2024, договір про закупівлю від 29.05.2024 № 15/203 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 30.05.2024 року, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 13.08.2024 року (далі – Пояснення).
Період усунення порушень:
28.08.2024 15:05 - 03.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2024 15:05
Запити/Пояснення
Номер:
414bb73483634463ab4f8f958fc590b9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.08.2024 17:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (ДК 021:2015: 50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-19-006823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5b87c247256a43c19942bdb4fd2f402f
Назва:
Відповідь на запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
13.08.2024 16:52
Опис:
У відповідь на Ваш запит надаємо пояснення щодо процедури закупівлі: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів), ID UA-2024-04-19-006823-a, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів) підготовлені відповідним підрозділом Замовника згідно внутрішніх розпорядчих документів, що регламентують здійснення процедур закупівель, у вигляді Інформаційних довідок, в яких зазначено яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. (Інформаційні довідки додаються).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті ПАТ «Центренерго» за наступним посиланням:
http://www.centrenergo.com →Діяльність→Інформація про закупівлі→ Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі Зміївської ТЕС (оприлюднено 19.04.2024), (сторінка 3 та 4)
або https://www.centrenergo.com/upload/page/attachment/c411f55a1551.pdf.