• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)

Строк надання послуг: не більше 14 робочих днів після отримання Виконавцем письмової заявки від Замовника на початок надання послуг. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1%. Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена.

Завершена

701 722.09 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 7 017.22 UAH
Номер: 87487bafa482407193a6901d32a68a3c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-07-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 07.08.2024 20:42 - 29.08.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.08.2024 № 130 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 06.08.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.08.2024 № 130 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 7. UA-2024-04-19-006823-a 19.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Бажанов П.Ю.; відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності їх розміщення та виконання учасниками; розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Ващенко О.М.; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); розгляду тендерних пропозицій учасників; правомірності відхилення тендерних пропозицій учасників; відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності їх розміщення та виконання учасниками; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Публічного акціонерного товариства «Центренерго» Зміївська теплова електрична станція (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.04.2024 № 50110000-9/1/24, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.04.2024, тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця Бажанова Павла Юрійовича (далі - ФОП Бажанов П.Ю., учасник) та Фізичної особи-підприємця Ващенка Олександра Миколайовича (далі - ФОП Ващенко О.М., учасник-переможець), вимоги про усунення невідповідностей до ФОП Бажанов П.Ю. та ФОП Ващенко О.М., протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.04.2024, протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.05.2024 № 50110000-9/04/24, протокол продовження терміну розгляду тендерних пропозицій від 13.05.2024 № 50110000-9/04-2/24, протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.05.2024 № 50110000-9/04-1/24, повідомлення про намір укласти договір від 17.05.2024, договір про закупівлю від 29.05.2024 № 15/203 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 30.05.2024 року, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 13.08.2024 року (далі – Пояснення).
Період усунення порушень: 28.08.2024 15:05 - 03.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.08.2024 15:05

Запити/Пояснення