-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт вул. Хрещатик в м. Черкаси (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: наведено в ч.6 р.ІІІ тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду.
Завершена
4 179 217.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 896.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 896.09 UAH
Номер:
939694a36c1242a19f300f3b57370fca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-15-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2024 00:00
Період моніторингу:
15.07.2024 12:35 - 06.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.07.2024 № 53-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 15.07.2024 № 53-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-19-003682-a,19.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Черкасишляхбуд - плюс» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання відповіді Замовника на запитання до процедури закупівлі; стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Регдорстрой»; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання відповіді Замовника на запитання до процедури закупівлі; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.04.2024 № 18; зміни до тендерної документації; запитання до процедури закупівлі та надання відповіді на нього; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Регдорстрой» (далі – ТОВ «Регдорстрой»); протокольне рішення уповноваженої особи від 24.05.2024 №31 про продовження строків розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Регдорстрой»; вимогу про усунення невідповідностей в інформації (документах), що подані учасником ТОВ «Регдорстрой»; протокольне рішення уповноваженої особи від 27.05.2024 №33 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Регдорстрой»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Черкасишляхбуд-плюс» (далі – ТОВ «Черкасишляхбуд-плюс», Товариство); протокольне рішення уповноваженої особи від 27.05.2024 №35; рішення Комісії АМКУ від 03.05.2024 № 7906-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «Черкасишляхбуд-плюс» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 22.07.2024 в електронній системі закупівель; договір від 06.06.2024 № 34-24; звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткова угода від 26.07.2024 №1; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Моніторинг щодо тих порушень, обставин, питань, що були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ТОВ «Черкасишляхбуд-плюс» не відхилено як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Зокрема, Товариство не підтвердило можливість дотримання під час виконання робіт вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання у складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів перевірки знань, що підтверджують наявність знань у керівника учасника, інженера з охорони праці (або особи, яка виконує його функції) із загального курсу з охорони праці та надання посвідчень, що видані уповноваженим органом (його структурним підрозділом заклад/установа), або суб’єктом господарювання, який здійснює навчання з питань охорони праці посадових осіб, де містяться відомості про проходження вищевказаними особами відповідного навчання, як це передбачено вимогами підпункту 2.5 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації.
У тендерній пропозиції Товариства надані протоколи та посвідчення про проходження навчання із загального курсу з охорони праці (файл «12 Працівники. rar») на директора та інженера з охорони праці, які є працівниками товариства з обмеженою відповідальністю «КОЛТЕХ-ТРАНС» (далі – ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС»), а не учасника процедури закупівлі. Документи, які б підтверджували факт залучення учасником ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС» до виконання робіт як субпідрядника або залучення його працівників на інших умовах (сумісництво, суміщення, договори цивільно-правового характеру тощо), у тендерній пропозиції Товариства відсутні. Пояснення Замовника, отримане в електронній системі закупівель 22.07.2024, не містить інформації щодо цього питання.
Відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (далі – Типове положення), працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії.
У пункті 3.13 Типового положення визначено, що результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (додаток 1), та особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, форма якого наведена в додатку 2. Варто зазначити, що і в посвідченні, і в протоколі засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці зазначається посада, місце роботи працівника чи посадової особи.
Таким чином, учасник не підтвердив, що саме його працівники (керівник, та інженер з охорони праці) пройшли перевірку знань з питань охорони праці, оскільки і в посвідченні, і в протоколі засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, їхнім місцем роботи зазначено ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС», а не Товариство.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищевикладене, на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ТОВ «Черкасишляхбуд-плюс» у складі тендерної пропозиції, щодо надання протоколів/витягів з протоколів перевірки знань, що підтверджують наявність знань у керівника учасника, інженера з охорони праці (або особи, яка виконує його функції) із загального курсу з охорони праці та надання посвідчень, що видані уповноваженим органом (його структурним підрозділом заклад/установа), або суб’єктом господарювання, який здійснює навчання з питань охорони праці посадових осіб, де містяться відомості про проходження вищевказаними особами відповідного навчання, як це передбачено вимогами підпункту 2.5 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Період усунення порушень:
30.07.2024 16:05 - 14.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2024 16:05
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок від 30.07.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-19-003682-a оскаржено до Черкаського окружного адміністративного суду 13.08.2024
Дата публікації:
13.08.2024 17:07
Дата відкриття провадження:
28.08.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття спрощеного позовного провадження в адміністративній справі №580/8072/24; Номер судового провадження: не визначено
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Департаментом дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради 19 квітня 2024 року було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг: «Поточний ремонт вул. Хрещатик в м. Черкаси (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-19-003682-a) згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі - Особливості).
На підставі наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області №53-з від 15.07.2024, було розпочато моніторинг процедури закупівлі UA-2024-04-19-003682-a.
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-19-003682-a, головним державним аудитором Шмігель Юлією Іванівною 30.07.2024 в системі prozorro оприлюднено висновок про результати моніторингу, в якому зазначено, що за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Черкасишляхбуд-плюс» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вважаємо, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-19-003682-a від 30.07.2024 (у подальшому – Висновок) є таким, що не ґрунтується на чинному законодавстві України та вимогах закупівлі, що були викладені у відповідній тендерній документації, у зв’язку з чим підлягає скасуванню виходячи з наступного.
Висновок, у розділі ІІ «Констатуюча частина», в графі 1 «Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі», містить наступне:
«Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ТОВ «Черкасишляхбуд-плюс» не відхилено як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Зокрема, Товариство не підтвердило можливість дотримання під час виконання робіт вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання у складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів перевірки знань, що підтверджують наявність знань у керівника учасника, інженера з охорони праці (або особи, яка виконує його функції) із загального курсу з охорони праці та надання посвідчень, що видані уповноваженим органом (його структурним підрозділом заклад/установа), або суб’єктом господарювання, який здійснює навчання з питань охорони праці посадових осіб, де містяться відомості про проходження вищевказаними особами відповідного навчання, як це передбачено вимогами підпункту 2.5 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. У тендерній пропозиції Товариства надані протоколи та посвідчення про проходження навчання із загального курсу з охорони праці (файл «12 Працівники. rar») на директора та інженера з охорони праці, які є працівниками товариства з обмеженою відповідальністю «КОЛТЕХ-ТРАНС» (далі – ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС»), а не учасника процедури закупівлі. Документи, які б підтверджували факт залучення учасником ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС» до виконання робіт як субпідрядника або залучення його працівників на інших умовах (сумісництво, суміщення, договори цивільно-правового характеру тощо), у тендерній пропозиції Товариства відсутні. Пояснення Замовника, отримане в електронній системі закупівель 22.07.2024, не містить інформації щодо цього питання. Відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (далі – Типове положення), працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії.
У пункті 3.13 Типового положення визначено, що результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (додаток 1), та особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, форма якого наведена в додатку 2. Варто зазначити, що і в посвідченні, і в протоколі засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці зазначається посада, місце роботи працівника чи посадової особи.
Таким чином, учасник не підтвердив, що САМЕ ЙОГО ПРАЦІВНИКИ (керівник, та інженер з охорони праці) пройшли перевірку знань з питань охорони праці, оскільки і в посвідченні, і в протоколі засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, їхнім місцем роботи зазначено ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС», а не Товариство».
Замовник не погоджується з таким висновком.
1. Згідно пункту 2.5. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні були підтвердити можливість дотримання ними під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів перевірки знань, що підтверджують наявність знань у керівника учасника, інженера з охорони праці (або особи, яка виконує його функції) та виконавця робіт (виконроба) із загального курсу з охорони праці, а також надати посвідчення, видані уповноваженим органом (його структурним підрозділом [заклад/установа]), або суб’єктом господарювання, який здійснює навчання з питань охорони праці посадових осіб, де містяться відомості про проходження вищевказаними особами відповідного навчання.
Учасником ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС», у складі тендерної пропозиції, були надані документи на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, зокрема:
- наказ №1-д від 01.09.2023 про призначення директором Колесниченка С.В.;
- наказ №7-к від 06.09.2023 про призначення головним інженером Божка В.С.
чим, фактично, підтверджено, що вищевказані особи є САМЕ ЙОГО ПРАЦІВНИКАМИ.
2. На виконання вимог п.2.5. тендерної документації учасником ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС», на підтвердження наявності знань із загального курсу з охорони праці керівника ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» Колесниченка С.В. та головного інженера (за сумісництвом інженера з охорони праці) ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» Божко В.С. надано, у складі тендерної пропозиції, витяг з протоколу №81-519-2023 від 22.06.2023 засідання комісії з перевірки знань з охорони праці та посвідчення №81-519-2023/13, видане Колесниченко С.В. та посвідчення №51-519-2023/12, видане Божко В.С.
Згідно пункту 5.1. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005 (далі – Типове положення), встановлено, що навчання і перевірку знань з питань охорони праці проводиться один раз на три роки. Отже, наявні в складі пропозиції Учасника документи, що підтверджують наявність знань з охорони праці у Колесниченка С.В. та Божка В.С. є чинними на дату подання пропозиції.
Відповідно до пункту 5.6. Типового положення, встановлено, що позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що потребує ДОДАТКОВИХ знань з питань охорони праці.
Основний вид діяльності учасника торгів - ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» та ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС» (значиться в посвідченнях керівника та головного інженера, як місце роботи) - 42.11 Будівництво доріг і автострад.
Таким чином, призначення Колесниченка С.В. та Божка В.С. на рівнозначні посади до ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» не потребує ДОДАТКОВИХ знань з питань охорони праці, а надані у складі пропозиції посвідчення є чинними, чим виконано вимоги підпункту 2.5. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Отже, учасник ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» виконав усі вимоги тендерної документації. Підстави для відхилення його тендерної пропозиції відсутні.
Враховуючи вищевикладене, висновок зроблений Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області є помилковим та таким, що підлягає до скасування.
Дата публікації звіту:
02.08.2024 18:17
Запити/Пояснення
Номер:
ab2e1e019b174faea98f95ee88b5ac3c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.07.2024 14:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг (Поточний ремонт вул. Хрещатик в м. Черкаси) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-19-003682-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2024-04-19-003682-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Зокрема, відповідно до підпункту 2.5 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів перевірки знань, що підтверджують наявність знань у керівника учасника, інженера з охорони праці (або особи, яка виконує його функції) та виконавця робіт (виконроба) із загального курсу з охорони праці, а також надати посвідчення, видані уповноваженим органом (його структурним підрозділом (заклад/установа), або суб’єктом господарювання, який здійснює навчання з питань охорони праці посадових осіб, де містяться відомості про проходження вищевказаними особами відповідного навчання. Проте, у тендерній пропозиції ТОВ «Черкасишляхбуд-плюс» надані протоколи та посвідчення про проходження навчання із загального курсу з охорони праці (файл «12 Працівники.rar») на директора та інженера з охорони праці, які є працівниками ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС», а не учасника процедури закупівлі.
- надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Черкасишляхбуд-плюс» умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», а саме: надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії) в розмірі 1% (один відсоток) від ціни договору.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
67cc6f3edb924bad877fa3c188c79ab2
Назва:
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА
Дата опублікування:
22.07.2024 18:25
Опис:
За результатами розгляду запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг (Поточний ремонт вул. Хрещатик в м. Черкаси) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-19-003682-a) маємо наступні пояснення:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, згідно дефектного акту на послуги з поточного ремонту вул. Хрещатик в м. Черкаси та розробленої кошторисної документації. Очікувана вартість закупівлі предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, відповідно до затвердженої кошторисної документації (додається до пояснень).
2. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» на сайті Черкаської міської ради за посиланням https://chmr.gov.ua/ua/files.php?s=33&s1=484 розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Поточний ремонт вул. Хрещатик в м. Черкаси (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
3. На підтвердження наявності знань у керівника учасника та головного інженера (за сумісництвом інженера з охорони праці) із загального курсу з охорони праці ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» надано у складі тендерної пропозиції витяг з протоколу №81-519-2023 від 22.06.2023 засідання комісії з перевірки знань з охорони праці та посвідчення №81-519-2023/13, видане Колесниченко С.В., і посвідчення №51-519-2023/12, видане Божко В.С.
Згідно з пунктом 5.1. Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005 (далі – Типове положення), встановлено, що навчання і перевірку знань з питань охорони праці проводиться один раз на три роки. Отже, наявні в складі пропозиції Учасника документи, що підтверджують наявність знань з охорони праці у Колесниченка С.В, та Божка В.С. є чинними на дату подання пропозиції.
Відповідно до пункту 5.6. Типового положення, встановлено, що позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що ПОТРЕБУЄ ДОДАТКОВИХ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ.
Основний вид діяльності учасника торгів - ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» та ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС» (значиться в посвідченнях керівника та головного інженера, як місце роботи) - 42.11 Будівництво доріг і автострад.
З наведеного вище слідує, що призначення Колесниченка С.В, та Божка В.С, на рівнозначні посади до ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» не потребує додаткових знань з питань охорони праці, а надані у складі пропозиції посвідчення є чинними.
Отже, учасником ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» виконані вимоги підпункту 2.5. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації.
4. На підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації надаємо БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ №2766-24Г від 06 червня 2024 року, видану АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «РВС БАНК», як забезпечення виконання зобов'язань по наданню послуг «Поточний ремонт вул. Хрещатик в м. Черкаси (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», у відповідності до умов договору про закупівлю (додається до пояснень).