-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (покрівлі, заміна вікон, оздоблення фасаду) будинку культури по вул. Центральна 41Б в с.Корнин, Рівненського району, Рівненської області. Коригування
Завершена
2 943 794.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 437.94 UAH
мін. крок: 1% або 29 437.94 UAH
Номер:
4cc976af883a410386f13628dfcc3465
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-05-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.08.2024 00:00
Період моніторингу:
05.08.2024 17:22 - 27.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.08.2024 № 54
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.08.2024 № 54.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-04-19-002825-a 19.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Корнинської сільської ради Рівненського району Рівненської області (далі – Замовник) UA-P-2024-04-19-002725-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена протоколом уповноваженої особи від 19 квітня 2024 року № 4, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Західміськбуд» (в частині правомірності відхилення); тендерну пропозицію переможця торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА¬ЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЮКЕСОН ГРУП»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи про відхилення тендерних пропозицій від 27.05.2024 № 27; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 10.06.2024 № 29 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 10.06.2024; Договір підряду № 32 від 20.06.2024; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 07.08.2024.
Період усунення порушень:
15.08.2024 17:43 - 21.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.08.2024 17:43
Запити/Пояснення
Номер:
683c42171c2340248b7d0e8d75b18da2
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.08.2024 12:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт (покрівлі, заміна вікон, оздоблення фасаду) будинку культури по вул. Центральна 41Б в с.Корнин, Рівненського району, Рівненської області. Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-19-002825-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7ca0d3af53684d41a3b75808f54e4dc0
Назва:
Пояснення Замовника
Дата опублікування:
07.08.2024 11:08
Опис:
Розглянувши запит повідомляємо наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в кошторисній документації «Капітальний ремонт (покрівлі, заміна вікон, оздоблення фасаду) будинку культури по вул. Центральна 41Б в с.Корнин, Рівненського району, Рівненської області. Коригування.» виконаний відповідно до вимог чинних кошторисних норм України та інших нормативних документів. Документація пройшла експертизу, отримано позитивний експертний звіт Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА» №0848Є-07/23 від 19.07.2023р. Документація затверджена Наказом начальника відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Корнинської сільської ради Рівненського району Рівненської області №237 від 14.08.2023р.В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству.
Розмір бюджетного призначення на 2024 рік на об’єкт: “ Капітальний ремонт (покрівлі, заміна вікон, оздоблення фасаду) будинку культури по вул. Центральна 41Б в с.Корнин, Рівненського району, Рівненської області. Коригування ” визначено виділення коштів Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Корнинської сільської ради Рівненського району Рівненської області, що затверджено рішенням Корнинської сільської ради від 20.12.2023 №1606 «Про бюджет Корнинської сільської територіальної громади на 2024 рік» в сумі 500 000,00 грн. (П’ятсот тисяч гривень).
Виконання робіт та фінансування по об’єкту буде здійснювати 2024-2025 роках.
Посилання на сторінку веб-сайту: https://kornyn-gromada.gov.ua/news/1713515977/
Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
2. Експертний звіт №0848Є-07/23 від 19.07.2023р..
3. Договірна ціна.