-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
світильники для зовнішнього освітлення
Завершена
2 283 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 415.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 415.00 UAH
Номер:
68ee373a76284b48b33f14d90d481524
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-18-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
18.06.2024 16:41 - 10.07.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.06.2024 № 53-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.06.2024 № 53-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15. UA-2024-04-18-011945-a , 18.04.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанови № 1178 дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Підприємства електромереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від від 18.04.2024 № 2; тендерну пропозицію учасника ФОП Білецька Анна Миколаївна; вимога про усунення невідповідностей учаснику ФОП Білецька Анна Миколаївна; протокол рішення уповноваженої особи від 01.05.2024 № 4; повідомлення про намір укласти договір від 01.05.2024; договір про закупівлю товару від 10.05.2024 № 113; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю оприлюднену 20.06.2024 в електронній системі закупівель.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ФОП Білецька Анна Миколаївна укладено договір про закупівлю товару від 10.05.2024 № 113 на суму 2282600,00 грн (без ПДВ).
Період усунення порушень:
26.06.2024 17:09 - 02.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2024 17:09
Запити/Пояснення
Номер:
0b908a4cbb624f0dab4de1d950670a7d
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2024 17:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2283000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-18-011945-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d7c38f6e94b048bf9faeece74fa1479f
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.06.2024 16:56
Опис:
Підприємство електромереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» на Ваш запит від 18.06.2024 про надання пояснень та документального підтвердження по закупівлі світильники для зовнішнього освітлення за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (UA-2024-04-18-011945-a), повідомляє наступне:
Рішенням сесії Полтавської міської ради (п’ятдесят п’ята сесія восьмого скликання) від 31.05.2024 року «Про внесення змін до Програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2024 рік підприємству, як одержувачу бюджетних коштів нижчого рівня передбачено кошти на заміну світильників на світлодіодні (малої потужності); заміну світильників на світлодіодні (середньої потужності); заміну світильників на світлодіодні (великої потужності) в розмірі: 6066,62 тис. грн. (Копія витягу з рішення сесії додається до відповіді на запит про надання пояснень).
Відповідно до комплексної програми «Світло» передбачено основні напрямки та заходи з виконання програми, одним з яких є заміна існуючих світильників на світильники з енергозберігаючими LED технологіями. На виконання вимог даної програми та покладених обов’язків на Замовника, фахівцями підприємства було сформовано потребу й визначено технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі, а саме світильників для зовнішнього освітлення (Службова записка від 13.04.2024 р та Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі додаються до відповіді на запит про надання пояснень). Технічні та якісні характеристики щодо предмета закупівлі визначені виходячи з параметрів освітлювального обладнання, які більш сучасні й модернізовані з покращеними технічними показниками та зниженим споживанням електроенергії, у відповідності до вимог ДСТУ, ТУ України, та технічного регламенту (стандарту та інше), взяті з інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах та інше.
Відносно виконання вимог наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі-змінами) в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі повідомляємо: Підприємством були направлені листи-запити постачальникам світлотехнічної продукції: ТОВ «СМАРТ ЛАЙТ ГРУПП», ТОВ «УРБАН ЛАЙТ», ТОВ «ТЕХ ЮА», ТОВ «СВІТЛОТЕК ТРЕЙД» з описом необхідних/бажаних вимог до предмета закупівлі. Так, Замовником отримано щонайменще 4 (чотири) комерційні пропозиції, які було використано для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. (Надані комерційні пропозиції додаються до відповіді на запит про надання пояснень).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснений методом порівняння ринкових цін, а саме визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку згідно отриманих цінових пропозицій та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема таких як максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Таким чином, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником дотримано вимоги Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі-змінами).