-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Багатофункціональні пристрої (принтер-сканер-копір)
Завершена
285 860.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 858.60 UAH
мін. крок: 1% або 2 858.60 UAH
Номер:
d390dea08b6340d38897e1d14023bb1f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-27-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2024 00:00
Період моніторингу:
27.05.2024 17:56 - 18.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.05.2024 №42-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.05.2024 №42-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7.UA-2024-04-18-011842-a 18.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «Храпко Марина Дмитрівна» встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Постанови №1178 та принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» та ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції, чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Літинської селищної ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 18 квітня 2024 року №42) із змінами, запитання до процедури від 18 квітня 2024 року та відповідь Замовника від 19 квітня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП «Храпко Марина Дмитрівна», ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» та ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 травня 2024 року №46, від 09 травня 2024 року №48, від 13 травня 2024 року №50 та від 14 травня 2024 року №51, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 21 травня 2024 року №101 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 31 травня 2024 року та 10 червня 2024 року через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником у додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на багатофункціональні пристрої (БФП).
Однак, моніторингом установлено, що відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 травня 2024 №46 (далі – Протокол) Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Храпко Марина Дмитрівна» згідно з підпунктом 2 пункту 44 Постанови №1178, а саме: учасник у складі тендерної пропозиції надав «висновок державної санітарно-епідемілогічної експертизи на багатофункціональні пристрої (БФП) від 12 лютого 2019 року №602-123-20-3/2601, даний висновок дійсний 5 років. Зважаючи на те, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на багатофункціональні пристрої (БФП) від 12 лютого 2019 року №602-123-3/2601 не є чинним, він не може підтвердити якість та походження товару».
Під час здійснення моніторингу зазначеної процедури закупівлі установлено, що учасник ФОП «Храпко Марина Дмитрівна» у складі своєї тендерної пропозиції надано висновки державної санітарно-епідемілогічної експертизи на багатофункціональні пристрої (БФП) від 12 лютого 2019 року №602-123-20-3/2601 та від 22 травня 2020 року №12.2-18-3/11341.
Водночас, тендерна документація Замовника не містить окремих вимог, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на багатофункціональні пристрої (БФП) має бути дійсним на дату подання тендерної пропозиції.
Зважаючи на зазначене, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Храпко Марина Дмитрівна», що за результатами оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, чим не дотримався вимоги абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Постанови №1178.
Різниця між остаточною ціновою пропозицією ФОП «Храпко Марина Дмитрівна», яка становить 238999,99 грн з ПДВ та остаточною ціновою пропозицією переможця торгів ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС», яка становить – 265920,00 грн з ПДВ складає 26920,01 грн з ПДВ.
Враховуючи наведене Замовником порушено принципи публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Період усунення порушень:
19.06.2024 18:35 - 04.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2024 18:35
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
№02/045/2024ПР
Дата відкриття провадження:
09.12.2024 00:00
Номер відкриття провадження :
3/137/417/24
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
.В зв'язку з тим,що обладнання було поставлено постачальником в строки,передбачені договором №101 від 21.05.2024р,тобто до 31 травня 2024року (накл № 179 від 29 .05.2024р) та введено в експлуатацію в закладах освіти з 01 червня 2024року, відповідно платіжні документи були зареєстровані в органах ДКСУ ( платіжні доручення № 1924, №1925.№1926,№1927 від 10.06.2024р.) припинити зобовязання по даному договору не є можливим.
Висновок ДАСУ буде враховано уповноваженою особою в подальшій роботі щодо недопущення подібного порушення .
Дата публікації звіту:
25.06.2024 12:44
Запити/Пояснення
Номер:
4bd8ced83a7549d99ccc091ed1ddc2e5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.05.2024 10:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі багатофункціональних пристроїв (принтер-сканер-копір) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-18-011842-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f0a665fa599e44e39f199e09584034e1
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
31.05.2024 17:28
Опис:
ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі твердого палива, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування замовника:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Літинської селищної ради
Місцезнаходження замовника: 22300, Вінницька обл., смт. Літин, вул. Соборна,32.. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:43863849
Категорія замовника: згідно абзац 1 п.3 ч.1 ст. 2 Закону - юридична особа, що є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Багатофункціональні пристрої (принтер-сканер-копір) ДК 021:2015 30230000-0 Комп`ютерне обладнання Єдиного закупівельного словника
Кількість: 24 шт.
Вид процедури закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі 285 860,00 грн. (двісті вісімдесят п`ять тисяч вісімсот шістдесят грн.00 коп. ) з ПДВ. Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами) , а саме методом порівняння ринкових цін на підставі пропозицій постачальників та інформації, що міститься в доступних джерелах (пропозиції додаються).
Обгрунтування обсягів: Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби для належного забезпечення освітнього процесу закладів освіти відповідно до Наказу МОН України № 574 від 29.04.2020
Мета використання: для належного забезпечення освітнього процесу закладів освіти відповідно до Наказу МОН України № 574 від 29.04.2020
Технічні характеристики:
(відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 р. № 574
Товар Характеристики Кількість,
шт
Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір): 3) Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір):
Теxнологія друку: струменева
Кольоровість друку: Кольорова
Кількість кольорів, не менше ніж: 4шт. вбудовані ємності.
Максимальний формат: A4
Максимальна роздільна здатність друку не менше ніж: 5760x1440 dpi
Область друку: 210x297 мм
Максимальна швидкість чорно-білого друку (драфт): 33 стор/хв
Максимальна швидкість кольорового друку A4 (драфт): 15 стор/хв
Максимальна роздільна здатність копіювання (ч/б): 1200x2400
Максимальна роздільна здатність копіру (кольор.): 1200x2400
Максимальна кількість копій за цикл: 20
Тип сканера: планшетний
Тип датчика: CIS
Максимальний формат оригіналу: A4
Максимальний розмір сканування: 216x297 мм
Роздільна здатність сканера: 1200x2400 dpi
Подача паперу: 100 листів
Вихідний лоток: 30 листів
Мінімальна щільність паперу: 64 г/м2
Максимальна щільність паперу: 256 г/м2
Тип чорнила: водорозчинні
Кількість контейнерів: 4
Ресурс стартового набору контейнерів, ч / б. сторінок: 3600
Ресурс стартового набору контейнерів, кольорових сторінок: 6500
Ресурс трьох кольорових контейнерів, кольорових сторінок: 7500
Ресурс контейнера з чорними чорнилами, сторінок: 4500
Підтримка ОС: OS X, Windows
Споживана потужність (при роботі): не більше 12 Вт
Інтерфейс: USB типу «B»;
Наявність Wi-Fi
Підтримка Wi-FiDirect
Підтримка друку без ПК
Друк фотографій
Гарантійний термін: не менше 1-го року або 30000 відбитків 16
Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір): Тип пристрою: монохромний лазерний універсальний пристрій;
Доступні функції: друк, сканування,копіювання
Технологія друку: лазерний монохромний друк
Інтерфейс: USB 2.0 Hi-Speed Друк та копіювання
Максимальний формат друку: А4 Дуплекс-друк: ручний
Максимальна роздільна здатність друку: 1200х600dpi
Максимальна швидкість монохромного друку: 18 арк/хв.
Роздільна здатність при копіюванні: оптична до 600х600 точок/дюйм
Час виходу першої сторінки (монохромний друк): 7,8 сек.
Час виходу першої копії: 12 сек.
Максимальний формат сканування: А4
Підтримуваний картридж: ресурс картриджа, стор.:1600
Кількість лотків для подачі: 1
Місткість лотка для подачі паперу: 150 аркушів
Місткість вихідного лотка: 100 аркушів
Щільність паперу: 60-163г/м2
Енергоспоживання, Вт (максимум/ Режим сну): 960/1,4
Робоче навантаження: макс. 8 000 сторінок на місяць
Час нагрівання: прибл. 10 с від моменту ввімкнення.
Память: 64 МБ
Панель керування: 1-сегментний світлодіодний індикатор
Комплектація: картридж, кабель живлення
Пристрій повинен бути укомплектований USB кабелем та двома додатковими оригінальними картриджами 725
Гарантійний термін від виробника не менше 2 років 8
Посилання на сайт: https://www.litynosvitakms.vn.ua/obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-pry-publichnykh-zakupivliakh/obgruntuvannya-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-zakupivli-tverdoho-palyva-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-opryliudniuietsia-na-vykonannia-postanovy-kmu-710-vid-11102016-pro-efektyvne-vykorystannia-derzhavnykh-koshtiv-zi-zminamy-bahatofunktsionalni-prystroi-prynter-skaner-kopir-dk-0212015-3023
Номер:
4d5c8d09d67d468f9617183ce386102c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.06.2024 14:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі багатофункціональних пристроїв (принтер-сканер-копір) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-18-011842-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Чому замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «Храпко Марина Дмитрівна», яка є найбільш економічно вигідною, з підстав, зазначених у протоколі від 02 травня 2024 року №46, оскільки учасник виконав вимоги додатку 2 тендерної документації замовника, щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на БФП, на стадії подання тендерної пропозиції (висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 12 лютого 2019 року №602-123-20-3/2601 та від 22 травня 2020 року №12.2-18-3/11341 «файли СЕС Epson.pdf та СЕС Canon.pdf»)?
2. Надайте інформацію та документальне підтвердження щодо звернення Замовника до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів із запитом про достовірність висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на БФП від 12 лютого 2020 року №602-123-20-3/2601 наданого учасником ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» та лист – відповідь від 10 травня 2024 року №12-12/9914?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
70387f5b54a64635841fe27d4be52654
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
10.06.2024 10:04
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі багатофункціональних пристроїв (принтер-сканер-копір) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-18-011842-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Чому замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «Храпко Марина Дмитрівна», яка є найбільш економічно вигідною, з підстав, зазначених у протоколі від 02 травня 2024 року № 46, оскільки учасник виконав вимоги додатку 2 тендерної документації замовника, щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на БФП, на стадії подання тендерної пропозиції (висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 12 лютого 2019 року № 602-123-20-3/2601 та від 22 травня 2020 року № 12.2-18-3/11341 «файли СЕС Epson.pdf та СЕС Canon.pdf»)?
2. Надайте інформацію та документальне підтвердження щодо звернення Замовника до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів із запитом про достовірність висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на БФП від 12 лютого 2020 року № 602-123-20-3/2601 наданого учасником ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» та лист – відповідь від 10 травня 2024 року № 12-12/9914 ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
ВІДПОВІДЬ:
1. Замовником було відхилено пропозицію учасника ФОП «Храпко Марина Дмитрівна», яка є найбільш економічно вигідною, з підстав, зазначених у Протоколі від 02 травня 2024 року № 46, оскільки зазначений учасник у складі тендерної пропозиції надав Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на БФП № 602-123-20-3/2601 від 12.02.2019 року який втратив свою чинність. Звертаємо увагу, що вищезазначений Висновок чинний протягом 5 років, тобто строк чинності його закінчився 12.02.2024 року, а закупівля проводилась Замовником у квітні 2024 року. На стадії подання тендерної пропозиції учасник завантажив висновок який втратив свою чинність, тобто Замовник не мав можливості переконатись що запропонований товар є якісним та відповідає всім вимогам що передбачені Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи на БФП.
2. На Вашу вимогу надаємо підтвердження щодо звернення Замовника до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів із запитом про достовірність висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на БФП від 12 лютого 2020 року № 602-123-20-3/2601 наданого учасником ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» та лист – відповідь від 10 травня 2024 року № 12-12/9914