• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Багатофункціональні пристрої (принтер-сканер-копір)

Завершена

285 860.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 858.60 UAH
Номер: d390dea08b6340d38897e1d14023bb1f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-27-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.05.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 27.05.2024 17:56 - 18.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.05.2024 №42-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 27.05.2024 №42-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7.UA-2024-04-18-011842-a 18.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «Храпко Марина Дмитрівна» встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Постанови №1178 та принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» та ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції, чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Літинської селищної ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 18 квітня 2024 року №42) із змінами, запитання до процедури від 18 квітня 2024 року та відповідь Замовника від 19 квітня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП «Храпко Марина Дмитрівна», ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» та ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 травня 2024 року №46, від 09 травня 2024 року №48, від 13 травня 2024 року №50 та від 14 травня 2024 року №51, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 21 травня 2024 року №101 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 31 травня 2024 року та 10 червня 2024 року через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами моніторингу установлено, що Замовником у додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на багатофункціональні пристрої (БФП). Однак, моніторингом установлено, що відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 травня 2024 №46 (далі – Протокол) Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Храпко Марина Дмитрівна» згідно з підпунктом 2 пункту 44 Постанови №1178, а саме: учасник у складі тендерної пропозиції надав «висновок державної санітарно-епідемілогічної експертизи на багатофункціональні пристрої (БФП) від 12 лютого 2019 року №602-123-20-3/2601, даний висновок дійсний 5 років. Зважаючи на те, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на багатофункціональні пристрої (БФП) від 12 лютого 2019 року №602-123-3/2601 не є чинним, він не може підтвердити якість та походження товару». Під час здійснення моніторингу зазначеної процедури закупівлі установлено, що учасник ФОП «Храпко Марина Дмитрівна» у складі своєї тендерної пропозиції надано висновки державної санітарно-епідемілогічної експертизи на багатофункціональні пристрої (БФП) від 12 лютого 2019 року №602-123-20-3/2601 та від 22 травня 2020 року №12.2-18-3/11341. Водночас, тендерна документація Замовника не містить окремих вимог, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на багатофункціональні пристрої (БФП) має бути дійсним на дату подання тендерної пропозиції. Зважаючи на зазначене, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Храпко Марина Дмитрівна», що за результатами оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, чим не дотримався вимоги абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Постанови №1178. Різниця між остаточною ціновою пропозицією ФОП «Храпко Марина Дмитрівна», яка становить 238999,99 грн з ПДВ та остаточною ціновою пропозицією переможця торгів ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС», яка становить – 265920,00 грн з ПДВ складає 26920,01 грн з ПДВ. Враховуючи наведене Замовником порушено принципи публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Період усунення порушень: 19.06.2024 18:35 - 04.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2024 18:35

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: №02/045/2024ПР
Дата відкриття провадження: 09.12.2024 00:00
Номер відкриття провадження : 3/137/417/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: .В зв'язку з тим,що обладнання було поставлено постачальником в строки,передбачені договором №101 від 21.05.2024р,тобто до 31 травня 2024року (накл № 179 від 29 .05.2024р) та введено в експлуатацію в закладах освіти з 01 червня 2024року, відповідно платіжні документи були зареєстровані в органах ДКСУ ( платіжні доручення № 1924, №1925.№1926,№1927 від 10.06.2024р.) припинити зобовязання по даному договору не є можливим. Висновок ДАСУ буде враховано уповноваженою особою в подальшій роботі щодо недопущення подібного порушення .
Дата публікації звіту: 25.06.2024 12:44

Запити/Пояснення