-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Повнопривідні сідлові тягачі)
Завершена
23 534 868.48
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 235 348.68 UAH
мін. крок: 1% або 235 348.68 UAH
Номер:
06554ea6f0794c6fa6736fe0d6e022a0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-04-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2024 00:00
Період моніторингу:
04.06.2024 11:41 - 26.06.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.06.2024 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2024-04-18-009304-a 18.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ПрАТ «ГАЛИЧИНА-АВТО» та ТОВ ІІ «ЮРОМАШ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерного товариство «Укpнaфта» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.04.2024 № 01/01/13/10/19/02-01-01/624, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» (далі - ТОВ ІІ «ЮРОМАШ»), протокольне рішення від 10.05.2024 № 01/01/13/10/19/02-01-01/624/2, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариство «ГАЛИЧИНА -АВТО» (далі – ПрАТ «ГАЛИЧИНА-АВТО»), протокольне рішення від 17.05.2024 № 01/01/13/10/19/02-01-01/624/4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 31.05.2024 № 13-2023-МТР на суму 22 663 650,00 грн з ПДВ, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 11.06.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
24.06.2024 17:30 - 28.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2024 17:30
Запити/Пояснення
Номер:
6deb8bd7b1314718a7f5c036a66c7396
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.06.2024 17:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Повнопривідні сідлові тягачі)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-18-009304-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
5ba54e1d22bb46c9a50cd5681680af72
Назва:
Щодо надання інформації та відповідних документів
Дата опублікування:
11.06.2024 18:52
Опис:
Автопарк спеціальної техніки ПАТ «Укрнафта» морально та фізично застарілий та не в змозі забезпечувати на належному рівні основну функцію підприємства – видобуток вуглеводнів.
З метою забезпечення підрозділів ПАТ «Укрнафта» автомобільної технікою, зокрема сідловими тягачами та економії коштів підприємства внаслідок часткової відмови від послуг сторонніх організацій, зменшення витрат на постійні ремонти застарілої, у тому числі радянської техніки, було оголошено закупівлю «34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Повнопривідні сідлові тягачі)» (ідентифікатор закупівлі ID UA-2024-04-18-009304-a).
Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Керуючись пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було сформовано необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Технічними спеціалістами Управління транспорту ПАТ «Укрнафта», які відповідають за подальше використання товару, що є предметом закупівлі, було визначено технічні, якісні та кількісні характеристики сідлових тягачів з урахуванням необхідності експлуатації цих транспортних засобів під час виконання виробничих завдань на об’єктах нафтовидобутку та газовидобутку, зокрема, для забезпечення прохідності сідлових тягачів (з напівпричепами бортовими-платформами та важковозами, які вже наявні на балансі підприємства та які планується закупити) по ділянках доріг та під’їзних шляхах до об’єктів видобутку за межами доріг загального користування в умовах бездоріжжя, а також з урахуванням норм чинного законодавства.
Для забезпечення безпечної та безаварійної експлуатації та на дотримання вимог Наказу Міністерства інфраструктури України від 21.01.2015р. № 11, «Про затвердження Правил пожежної безпеки для підприємств і організацій автомобільного транспорту України», Правил дорожнього руху України, інших вимог діючого законодавства передбачена додаткова комплектація засобами безпеки.
Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався Наказом Товариства від 02.11.2023 № 535 «Про затвердження порядку формування очікуваної вартості закупівлі під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг ПАТ «Укрнафта».
Відповідно до Порядку формування очікуваної вартості закупівлі під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг ПАТ «Укрнафта» для визначення очікуваної вартості закупівлі було надіслано запити та отримано комерційні пропозиції від потенційних постачальників, які пропонували продукцію різних виробників.
Для надсилання запитів щодо надання комерційних пропозицій пошук контактів потенційних постачальників здійснювався за допомогою модуля bi.prozorro, також використовувалась наявна база постачальників ПАТ «УКРНАФТА».
Крім того, для отримання пропозицій проводилась процедура моніторингу ринку на комерційному електронно-торговому майданчику smarttender.biz (процедура № 23061753) найменування тендеру: Автотягачі в асортименті (з КМУ і без). Разом з тим, комерційних пропозицій саме на сідлові тягачі без КМУ шляхом проведення зазначеного моніторингу ринку отримано не було.
Було отримано комерційні пропозиції від Учасників:
- ТОВ «АМАКО Україна»* (запропоновано Сідловий тягач 6x6 Євро 5 IVECO T-WAY AT720T48WT H);
- ПрАТ «Галичина Авто» (запропоновано Повнопривідний сідловий тягач Mercedes-Benz Arocs 5 3333AS 6x6);
- ТОВ «Коммаш Груп» (запропоновано Сідельний тягач MAN 6х6).
*Комерційну пропозицію було надано в Євро: «EUR 137 500.00 (з ПДВ)». Перерахунок було здійснено по курсу НБУ на дату формування очікуваної вартості 29.03.2024 (Офіційний курс): 42,3670 + 1% (зазначено у комерційній пропозиції ТОВ «АМАКО Україна»).
Очікувана вартість визначена за найбільш економічно вигідною пропозицією, яка відповідає технічним вимогам та базовим умовам оплати, прийнятим в Товаристві.
Таким чином, Замовником було сформовано очікувану вартість за найнижчою комерційною пропозицією ТОВ «АМАКО Україна», яка становить 23 534 868,48 з ПДВ (за 4 одиниці).
У вигляді документального підтвердження надаємо сформовану аналітичну таблицю по формуванню очікуваної вартості та комерційні пропозиції.