-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Ліхтарик польовий індивідуальний
Завершена
50 850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 254 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 254 250.00 UAH
Номер:
f1a4c26ad4454e8aa660693d79fb208b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-04-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2024 00:00
Період моніторингу:
04.06.2024 11:25 - 26.06.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.06.2024 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-04-18-006910-a 18.04.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозицій ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ» та ТОВ «НОНБІЗ», своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), своєчасності надання роз’яснень, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Бази забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) (далі - Замовник) затвердженим рішенням (протоколом) робочої групи від 18.042024 № 242, реєстр отриманих пропозицій, запити до процедури, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ» (далі – ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ») та товариства з обмеженою відповідальністю «НОНБІЗ» (далі – ТОВ «НОНБІЗ») протокольне рішення засідання робочої групи від 02.04.2024 № 271, повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2024, договір на закупівлю товарів за бюджетні кошти від 10.05.2024 № 89-Р3 на загальну суму 48 492 000,00 грн. з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 10.06.2024 та 14.06.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
19.06.2024 11:20 - 25.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2024 11:20
Запити/Пояснення
Номер:
4223d531281642ef98f549f43c3afab1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.06.2024 15:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ліхтариків польових індивідуальних (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-18-006910-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Замовник, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
3. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі під час укладання договору виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
54fbdb608f02444cacc8b6d1c8f72afe
Назва:
Доброго дня. Надаємо відповіді на поставлені питання.
Дата опублікування:
10.06.2024 17:24
Опис:
Доброго дня. Прикріпляємо необхідні файли для роз’яснення поставлених запитань.
Номер:
26086a33d6e841a0881f7eb5eb69ffa5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.06.2024 15:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Ліхтарик польовий індивідуальний» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-18-006910-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації щодо обґрунтування оприлюднення повідомлення про усунення невідповідності в документах пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «НОНБІЗ», які завантажені ним 26.04.2024 (файл «Протокол_випробування_№_61072_VIDEX_VLF_A406.PDF») на вимогу пункту 6 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк
Номер:
23ae145b06f949909dececbfa1581958
Назва:
Роз’яснення щодо невідповідностей
Дата опублікування:
14.06.2024 20:53
Опис:
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015, постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та від 11 листопада 2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», передбачається, що Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції
- інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником,
та/або
- інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Визначення невідповідностей Замовник здійснює самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та вимог, встановлених в тендерній документації, керуючись принципами здійснення закупівель та переліком інформації та/або документів, передбачених частиною 16 статті 29 Закону про закупівлю.
В межах надання тендерної пропозиції, ТОВ «НОНБІЗ» було надано Протокол випробувань портативного світлодіодного ліхтарика VIDEX VLF-A-406 4000Lm 6500K виробництва ПП «Аллєгро-опт», Україна (виробничі потужності: Нінхай Їсен Дейлі Юз Ко ЛТД, Китай) № 61072 від 18.04.2024 в якому відображені технічні характеристики предмету закупівлі.
В даному Протоколі зазначено, що загальний час роботи ліхтарика в режимі -1-3 год 30 хв., тому за для уточнення питання, щодо технічних характеристик в тому числі і режимів роботи, які містять ліхтарики Замовник запросив наступну інформацію:
1. Відповідно пункту 6 Додатку №2 до Оголошення «Технічні вимоги» «Сканований оригінал в кольоровому вигляді протоколу(ів) випробувань, виданого(их) (не раніше 2024 року на ім’я учасника або виробника) лабораторією(ями), акредитованою(ними) НААУ у відповідній сфері, за ТХ від 11.10.2022 р. лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації.» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, «Сканований оригінал в кольоровому вигляді протоколу(ів) випробувань, виданого(их) (не раніше 2024 року на ім’я учасника або виробника) лабораторією(ями), акредитованою(ними) НААУ у відповідній сфері, за ТХ від 11.10.2022 р. лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації.».
В установлений чинним законодавством строк, 24 години, ТОВ «НОНБІЗ» надало сканований оригінал в кольоровому вигляді пояснення та Доповнення до протоколу випробувань портативного світлодіодного ліхтарика VIDEX VLF-A-406 4000Lm 6500K виробництва ПП «Аллєгро-опт», Україна (виробничі потужності: Нінхай Їсен Дейлі Юз Ко ЛТД, Китай) № 61072, що був виданий 06.05.2024, лабораторією, акредитованою НААУ у відповідній сфері, за ТХ від 11.10.2022 р. лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації. Про те, змін, суттєвих доповнень, які б суперечили та змінювали предмет закупівлі в технічних умовах не було.
Повідомляємо, що в Протоколі випробувань, який було надано учасником (ТОВ «НОНБІЗ») вже містились інформація про всі технічні характеристики предмету закупівлі, а вище зазначена вимога є лише додатковим уточненням, та носить виключно довідково-інформаційний характер та ніяким чином не змінює сам предмет закупівлі, його найменування, марку, модель тощо та є тільки підтвердженням технічних характеристик товару.
Щодо самого тексту та формулювання вимоги- за для виключення виникнення дискримінаційних умов Замовником було прийнято рішення викласти вимогу саме в загальному запиті, а не вказувати на конкретні питання щодо технічних характеристик товару.
Враховуючи наведене, Замовник при проведені та визначені переможця закупівлі не порушив жодного пункту діючого законодавства.