• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Ліхтарик польовий індивідуальний

Завершена

50 850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 254 250.00 UAH
Номер: f1a4c26ad4454e8aa660693d79fb208b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-04-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 04.06.2024 11:25 - 26.06.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2024 № 111 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2024-04-18-006910-a 18.04.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозицій ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ» та ТОВ «НОНБІЗ», своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), своєчасності надання роз’яснень, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Бази забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) (далі - Замовник) затвердженим рішенням (протоколом) робочої групи від 18.042024 № 242, реєстр отриманих пропозицій, запити до процедури, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ» (далі – ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ») та товариства з обмеженою відповідальністю «НОНБІЗ» (далі – ТОВ «НОНБІЗ») протокольне рішення засідання робочої групи від 02.04.2024 № 271, повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2024, договір на закупівлю товарів за бюджетні кошти від 10.05.2024 № 89-Р3 на загальну суму 48 492 000,00 грн. з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 10.06.2024 та 14.06.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 19.06.2024 11:20 - 25.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2024 11:20

Запити/Пояснення