• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради

Завершена

2 670 924.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 354.62 UAH
Номер: e7fdb390f62b4f159968bc7d14e1788d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-18-000106
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.06.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 18.06.2024 16:09 - 10.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.06.2024 № 36-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.05.2024 №003100-18/6323-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 18.06.2024 № 36-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-04-18-006130-a 18.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 183-50-60, nataliravluk74@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Промбудсервіс-Косів» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостям, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939- XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням пункту 43 Особливостей (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 09.04.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Верховинської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 22.04.2024 № 82; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Промбудсервіс-Косів» (далі – ТОВ «Промбудсервіс-Косів»); протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «Промбудсервіс-Косів» від 07.05.2024 № 93; повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2024 року; договір про закупівлю від 16.05.2024 № 50; додаткові угоди від 17.05.2024 № 1 та від 04.06.2024 № 2; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 19 та 27 червня 2024 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Промбудсервіс-Косів» та визначення переможця торгів встановлено наступне. Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у пункті 2 додатку 1 тендерної документації визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а саме: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Для підтвердження наявності в Учасника працівників інженерно – технічних професій відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання даного замовлення в складі пропозиції необхідно надати копію диплома зазначеного працівників, що підтверджують необхідний освітньо – кваліфікаційний рівень». Учасником ТОВ «Промбудсервіс-Косів» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт від 23.04.2024 №23, у якій зазначено про наявність у штаті інженера з охорони праці Глібчук М.М., проте копію диплома що підтверджує освітньо-кваліфікаційний рівень не надано. З урахуванням викладеного, під час здійснення моніторингу постала потреба у отриманні пояснень щодо відповідності учасника ТОВ «Промбудсервіс-Косів» вимогам тендерної документації, відповідно, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 27.06.2024 року через електронну систему закупівель Замовнику було направлено запит про надання інформації та підтвердних документів, однак надані Уповноваженою особою Замовника пояснення не обґрунтовують прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Промбудсервіс-Косів» установленим вимогам тендерної документації Замовника. Водночас, абзацом першим пункту 43 Особливостей визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Так, виявлені під час моніторингу процедури закупівлі невідповідності у поданих учасником ТОВ «Промбудсервіс-Косів» документах підлягали виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей, який є імперативною нормою та визначає обов’язок розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. З огляду на викладене, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «Промбудсервіс-Косів» невідповідностей та надання відповідних документів, подання яких передбачалося тендерною документацією, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 04.07.2024 16:31 - 19.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.07.2024 16:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-18-006130-a від 18 квітня 2024 року (далі – Висновок), Замовник повідомляє, що на усунення порушення вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 09.04.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), викладених у Висновку, проведено роз’яснювальну роботу з відповідальними особами та розглянуто можливість участі таких осіб в подальшому в економічних навчаннях, зокрема з питань проведення процедур публічних закупівель задля підвищення кваліфікації та недопущення у подальшому порушень вимог Закону та Особливостей, зокрема пункту 43 Особливостей. Додаток: Протокол зборів щодо питань організації та проведення публічних закупівель №2 від 09.07.2024р.
Дата публікації звіту: 10.07.2024 11:59

Запити/Пояснення