-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради
Завершена
2 670 924.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 354.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 354.62 UAH
Номер:
e7fdb390f62b4f159968bc7d14e1788d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-18-000106
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.06.2024 00:00
Період моніторингу:
18.06.2024 16:09 - 10.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.06.2024 № 36-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.05.2024 №003100-18/6323-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 18.06.2024 № 36-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-04-18-006130-a 18.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Промбудсервіс-Косів» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостям, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939- XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням пункту 43 Особливостей (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 09.04.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Верховинської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 22.04.2024 № 82; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Промбудсервіс-Косів» (далі – ТОВ «Промбудсервіс-Косів»); протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «Промбудсервіс-Косів» від 07.05.2024 № 93; повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2024 року; договір про закупівлю від 16.05.2024 № 50; додаткові угоди від 17.05.2024 № 1 та від 04.06.2024 № 2; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 19 та 27 червня 2024 року.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Промбудсервіс-Косів» та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у пункті 2 додатку 1 тендерної документації визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а саме:
«На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.
Для підтвердження наявності в Учасника працівників інженерно – технічних професій відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання даного замовлення в складі пропозиції необхідно надати копію диплома зазначеного працівників, що підтверджують необхідний освітньо – кваліфікаційний рівень».
Учасником ТОВ «Промбудсервіс-Косів» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт від 23.04.2024 №23, у якій зазначено про наявність у штаті інженера з охорони праці Глібчук М.М., проте копію диплома що підтверджує освітньо-кваліфікаційний рівень не надано.
З урахуванням викладеного, під час здійснення моніторингу постала потреба у отриманні пояснень щодо відповідності учасника ТОВ «Промбудсервіс-Косів» вимогам тендерної документації, відповідно, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 27.06.2024 року через електронну систему закупівель Замовнику було направлено запит про надання інформації та підтвердних документів, однак надані Уповноваженою особою Замовника пояснення не обґрунтовують прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Промбудсервіс-Косів» установленим вимогам тендерної документації Замовника.
Водночас, абзацом першим пункту 43 Особливостей визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Так, виявлені під час моніторингу процедури закупівлі невідповідності у поданих учасником ТОВ «Промбудсервіс-Косів» документах підлягали виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей, який є імперативною нормою та визначає обов’язок розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
З огляду на викладене, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі
ТОВ «Промбудсервіс-Косів» невідповідностей та надання відповідних документів, подання яких передбачалося тендерною документацією, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень:
04.07.2024 16:31 - 19.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.07.2024 16:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-18-006130-a від 18 квітня 2024 року (далі – Висновок), Замовник повідомляє, що на усунення порушення вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 09.04.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), викладених у Висновку, проведено роз’яснювальну роботу з відповідальними особами та розглянуто можливість участі таких осіб в подальшому в економічних навчаннях, зокрема з питань проведення процедур публічних закупівель задля підвищення кваліфікації та недопущення у подальшому порушень вимог Закону та Особливостей, зокрема пункту 43 Особливостей.
Додаток: Протокол зборів щодо питань організації та проведення публічних закупівель №2 від 09.07.2024р.
Дата публікації звіту:
10.07.2024 11:59
Запити/Пояснення
Номер:
f0788ad2c6e444e38441e14300b87d4a
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.06.2024 16:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-18-006130-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
be49609b8a6a403a8b5d73a736ad116f
Назва:
Відповідь на Запит
Дата опублікування:
21.06.2024 16:24
Опис:
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 19.06.2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-18-006130-a)» повідомляємо: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектного акту, проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт приміщення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради». Розмір бюджетного призначення на 2024 рік для проведення робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради» визначено відповідно до програми «Створення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради на 2024 – 2025 роки», затвердженої рішенням сесії Верховинської селищної ради від 25.01.2024 року №455-34/2024 з урахуванням внесених змін рішенням сесії Верховинської селищної ради від 21.03.2024 року №457-35/2024.
Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами): https://verrada.gov.ua/verhovynshhyna/novyny/2024/04/18/3215/view.
Додатки: Розпорядження Верховинської селищної ради № 76-д від 15.04.2024 року; зведений кошторисний розрахунок, експертний звіт; рішення Верховинської селищної ради від 25.01.2024 року №455-34/2024; виписка із рішення Верховинської селищної ради від 21.03.2024 року №457-35/2024.
Номер:
262084e66eb54c0caedb0ae24f0938cc
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.06.2024 16:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-18-006130-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в тендерній документації визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, зокрема для підтвердження наявності в учасника працівників інженерно – технічних професій відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання даного замовлення в складі пропозиції необхідно надати копію дипломів зазначених працівників, що підтверджують необхідний освітньо – кваліфікаційний рівень.
З урахуванням зазначеного поясніть, яким чином учасником ТОВ «Промбудсервіс-Косів» підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», якщо у складі тендерної пропозиції учасника відсутній диплом на вказаного в довідці від 23.04.2024 № 23 працівника Глібчук М.М.?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
56ceb3a1b21e4069b16060ca4fab9f9c
Назва:
Відповідь на Запит
Дата опублікування:
01.07.2024 16:44
Опис:
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 27.06.2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-18-006130-a)» повідомляємо: тендерною документацією вимагалося «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.»
Форма 2
Довідка
про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
№ ПІБ Посада Загальний стаж роботи Підстава використання праці
1)Для підтвердження наявності в Учасника працівників інженерно – технічних професій відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання даного замовлення в складі пропозиції необхідно надати копію диплома зазначеного працівників, що підтверджують необхідний освітньо – кваліфікаційний рівень.
2) Учасники у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність в учасника не менше двох працівників, що мають відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та принаймні одного працівника про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки (копії посвідчень надається учасником у складі пропозиції) та копію чи оригінал сертифікату системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018 на будівництво житлових і нежитлових будівель за кодом 41.20 згідно КВЕД 2010 виданого Учаснику.
Учасником ТОВ «Промбудсервіс-Косів» у своїй тендерній пропозиції завантажено довідку за №23 від 23.04.2024 року про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл 2_Наявність працівників). На підтвердження інформації наведеної у довідці учасник надав трудові книжки (файл 3_Наявність працівників).
На підтвердження наявності в ТОВ «Промбудсервіс-Косів» працівників інженерно – технічних професій відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання даного замовлення в складі пропозиції завантажено копії дипломів зазначених працівників, що підтверджують необхідний освітньо – кваліфікаційний рівень (файл 4_Наявність працівників) а саме: Кацаба Михайла Івановича – виконроб, Гук Анатолія Васильовича – виконроб та Чекалюк Дмитро Петрович – виконавець робіт по будівництву та експлуатації будівель та споруд, тим самим підтверджено відповідність тендерної пропозиції Учасника, в цій частині, вимогам тендерної документації.
На працівника вказаного в довідці №23 від 23.04.2024 року Глібчук Марія Миколаївна – інженера з охорони праці, завантажено в складі тендерної пропозиції посвідчення №141/23 видане ТОВ «ДІЕКС-ВЕСТ» про те, що вона пройшла навчання і виявила потрібні знання законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим електробезпеки та пожежної безпеки, та завантажено витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з охорони праці №060 від 14.07.2023 року (файл 4_Наявність працівників). Зазначене посвідчення підтверджує досвід і знання працівника, що і вимагалося у складі документації.
Так як, інженер з охорони праці не входить до переліку ключових посад інженерно-технічних працівників, а кваліфікація та знання можуть бути підтверджені іншим здобутим документом, яким підтверджено відповідність кваліфікації, учасником ТОВ «Промбудсервіс-Косів» виконано вимоги зазначені в тендерній документації.