-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Труба сталева електрозварна Ø 76 мм, Труба сталева електрозварна Ø 102 мм
Завершена
7 368 847.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 73 688.47 UAH
мін. крок: 1% або 73 688.47 UAH
Номер:
763e9de2140f4ed9833cb41857ef592a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-21-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2024 00:00
Період моніторингу:
21.06.2024 12:27 - 13.07.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2024 № 126
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
53 UA-2024-04-18-000193-a 18.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Сталевий Двір» та
ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та його оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель військової частини 9971 (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протокол № 25-ІС/ВТ від 18.04.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.04.2024, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Сталевий Двір» (далі – ТОВ «Сталевий Двір») та товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» (далі – ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ»), протокол прийняття рішення Уповноваженою особою від 29.04.2024 № 42-ІС/ВТ (щодо відхилення тендерної пропозиції
ТОВ «Сталевий Двір»); протокол прийняття рішення Уповноваженою особою від 29.04.2024 № 44-ІС/ВТ; повідомлення про намір укласти договір від 29.04.2024; договір на закупівлю товарів за державні кошти від 14.05.2024 № 164-24 на суму 7 253 318,00 грн. з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду від 31.05.2024 № 1-24 до Договору; пояснення та документи Замовника надані 28.06.2024 та 08.07.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
11.07.2024 10:33 - 17.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2024 10:33
Запити/Пояснення
Номер:
d8150b7687714c54a5573026bf3782a6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.06.2024 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Труба сталева електрозварна Ø 76 мм, Труба сталева електрозварна Ø 102 мм» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-18-000193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо документально підтвердженої інформації про наявності обґрунтованої необхідності укладення додаткової угоди від 31.05.2024 № 1-24 щодо продовження термінів постачання товару за договором від 14.05.2024 № 161-24.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7c2ef4fcb0344a0dbf51b22523114807
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
28.06.2024 14:31
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 25.06.2024 року, в рамках моніторингу процедури закупівлі «Труба сталева електрозварна Ø 76 мм, Труба сталева електрозварна Ø 102 мм» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-18-000193-a) надаю таку інформацію:
Питання перше:
Постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме: Інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь на перше питання:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі опрацьовані відповідно до Інструкції з організації інженерного забезпечення охорони державного кордону України, яка затверджена наказом МВС від 02.03.2019 № 156 і встановлює основні положення з організації та здійснення інженерного забезпечення охорони державного кордону в Державній прикордонній службі України.
Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб військової частини.
Предмет закупівлі (труби) застосовуються для виготовлення невибухових інженерних загороджень (парканів з метолової сітки та колючого дроту) які встановлюються на ділянці державного кордону з республікою білорусь у межах Волинської області.
Обсяг предмету закупівлі визначений в межах потреби військової частини у невибухових загородженнях та затверджених кошторисних призначеннях.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось шляхом аналізу ринку та надсилання запитів до потенційних постачальників на надання комерційних пропозицій враховуючи вимоги примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами) у відповідності до вимог наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09 вересня 2019 року №480-аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами), Адміністрації Державної прикордонної служби України від 07 листопада 2022 року №570-аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби».
При опрацюванні звіту про результати підсумкового моніторингу враховувалась ціна за одиницю яка вказана в наданих комерційних пропозиціях з урахуванням затверджених кошторисних призначень на проведення даної закупівлі (більш детально розрахунки наведені у файлі: Відповідь на запит ДАСУ. pdf).
Питання друге:
Постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо документально підтвердженої інформації про наявності обґрунтованої необхідності укладення додаткової угоди від 31.05.2024 № 1-24 щодо продовження термінів постачання товару за договором від 14.05.2024 № 161-24.
Відповідь на друге питання:
Додаткова угода №1-24 від 31.05.2024 року до договору №161-24 від 14.05.2024 року була укладена на підставі листа Постачальника - ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» від 29.04.2024 року №1139, в якому Постачальник вказує на причини що випливають на виконання зобов’язань за договором та вжитих ним заходів. Даною угодою було внесеною зміни в додаток №2 до Договору та проведено корегування строків поставки товару в межах строку поставки відповідно до вимог тендерної документації. Термін поставки товару за Договором, який зазначений в пункті №5.3 Договору, залишився не зміним, а саме до 31 липня 2024 року.
Відповідно п.п 4 п.11.6 Договору №161-24 від 14.05.2024 року, передбачено підставу для внесення змін до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Така підстава передбачена п.п. 4 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178.
Останнім абзацом п.11.6 Договору №161-24 від 14.05.2024 року зазначено: Сторона, що ініціює внесення змін у Договір, надає іншій Стороні підтверджуючі документи, що обгартовують настання випадків, зазначених у цьому пункті. Такими документами можуть бути: довідки/листи уповноважених органів, лист за підписом уповноваженої особи Сторони, посилання на офіційні джерела інформації державних органів, тощо.
Отже, лист від ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» від 29.04.2024 року №1139 є документальним підтвердженням інформації про наявність обґрунтованої необхідності укладення додаткової угоди та відповідає умовам Договору.
Аналогічна позиція міститься в роз’ясненні Мінекономіки від 24.11.2020 року №3304-04/69987-06 «Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю» у випадках внесення змін до істотних умов договору, зазначено: Форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом «Про публічні закупівлі» не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства.
Номер:
b526062695814896a9c24d251ecbca66
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.07.2024 16:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Труба сталева електрозварна Ø 76 мм, Труба сталева електрозварна Ø 102 мм» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-18-000193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документі щодо стану виконання договору на закупівлю товарів за державні кошти від 14.05.2024 № 161-24 (далі – Договори), в частині постачання труби сталевої електрозварної Ø 76мм згідно з графіком поставки відповідно до додатку 1 додаткової угоди від 31.05.2024 № 1-24 до Договору.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6254ed7d96344a9b8f143257fe4685cc
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
08.07.2024 15:54
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 04.07.2024 року, в рамках моніторингу процедури закупівлі «Труба сталева електрозварна Ø 76 мм, Труба сталева електрозварна Ø 102 мм» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-18-000193-a) надаю таку інформацію:
Питання :
Постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документі щодо стану виконання договору на закупівлю товарів за державні кошти від 14.05.2024 № 161-24 (далі – Договори), в частині постачання труби сталевої електрозварної Ø 76мм згідно з графіком поставки відповідно до додатку 1 додаткової угоди від 31.05.2024 № 1-24 до Договору.
Відповідь:
Поставка труби сталевої електрозварної Ø 76мм за Договором від 14.05.2024 № 161-24 з урахуванням змін внесених до графіку поставки додатковою угодою №1-24 від 31.05.2024 року відбулась 30 червня 2024 року у кількості 7,925 тон. Документи з прийом-передачі товару додаються окремим файлом.