-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Покрівельні матеріали
Профнастил та супутні матеріали в асортименті
Завершена
2 398 616.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 993.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 993.08 UAH
Номер:
3a032d6e4bc74abeb1edb588d45a0d44
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-02-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.07.2024 00:00
Період моніторингу:
03.07.2024 12:44 - 25.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.07.2024
№ 50-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.07.2024 № 50-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2024-04-17-004103-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 8 пункту 28 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄВРО СТАТУС» установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВВМ ЯВІР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 22.05.2024 № 15, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Військової частини А2365 (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.04.2024 № 15, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ВВМ ЯВІР» та ТОВ «ЄВРО СТАТУС», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2024 № 19, від 07.05.2024 № 21 та від 22.05.2024 № 27, повідомлення про намір укласти договір від 13.06.2024 року, договір про закупівлю від 22.05.2024 № 15, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 09.07.2024 та 12.07.2024.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог абзацу 8 пункту 28 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей, пункт 5 частини 2 Додатку № 4 до тендерної документації, містить вимоги щодо відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах в редакції пункту 47 Особливостей, що з 09.04.2024 втратила чинність.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція переможця торгів не відповідала умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пунктів 1-4 Додатку № 4 до тендерної документації, на виконання вимог визначених абзацом 8 пункту 28 та абзацом 15 пункту 47 Особливостей, Замовником встановлено імперативну умову, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, зокрема, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 6, 12 пункту 47 Особливостей, а саме:
- Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення із зазначенням дати формування витягу не раніше дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі;
- Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий не раніше дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника юридичної особи, яка є учасником процедури закупівлі.
Проте, на порушення вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, пунктів 1-4 Додатку № 4 до тендерної документації та абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможцем торгів ТОВ «ЄВРО СТАТУС» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано у спосіб, зазначений Замовником в тендерній документації документів, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей.
Таким чином, переможцем ТОВ «ЄВРО СТАТУС» не підтверджено відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а відтак не дотримано вимоги абзацу 15 пункту 47 Особливостей, пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пунктів 1-4 Додатку № 4 до тендерної документації.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЄВРО СТАТУС» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
16.07.2024 13:58 - 31.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.07.2024 13:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Начальнику Управління Північного офісу
Держаудитслужби в Житомирській області
ПОВІДОМЛЕННЯ
Відповідно до висновків по моніторингу UA-M-2024-07-02-000044, надаємо інформацію та документи, що свідчать про вжиття заходів.
Додаток:
- лист на ТОВ «ЄВРОСТАТУС» на 1 аркуші;
- додаткова угода № 1 до Договору № 15 від 22.05.2024 про постачання профнастилу та супутніх матеріалів.
Уповноважена особа із закупівель Володимир СЛІПЕНЧУК
18.07.2024
Дата публікації звіту:
18.07.2024 15:08
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації:
29.07.2024 10:05
Запити/Пояснення
Номер:
d0f89336f11041d9817d6414e47f5a80
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.07.2024 10:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Покрівельні матеріали» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-17-004103-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1)Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Відповідно до пункту 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзацу чотирнадцятому пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Також відповідно до пунктів 1-6 Додатку 4 до тендерної документації встановлено вимогу, що переможець торгів має надати:
- Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі.
- Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі.
- Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Слід відмітити, що відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Аналізом встановлено, що переможцем ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО СТАТУС" не надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Таким чином поясніть, чому вами не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО СТАТУС" відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Номер:
a5eeaa463d3c4fdca57e168ee1daf02c
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
09.07.2024 16:53
Опис:
Начальнику Управління Північного офісу
Держаудитслужби в Житомирській області
ПОЯСНЕННЯ
1. Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено шляхом моніторингу начальником квартирно-експлуатаційної служби частини в мережі Інтернет пропозицій реалізуємих на ринку України покрівельних матеріалів. Після складання «Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі конструкційних (покрівельних) матеріалів – проофнастилу та супутніх матеріалів в асортименті», зазначений документ був розглянутий комісією частини та було прийнято рішення на проведення закупівлі зазначеного майна згідно визначеної специфікації
Розмір витрат та визначення очікуваної вартості товару, що підлягав закупівлі здійснено згідно примірної методики, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 на підставі трьох комерційних пропозицій від компаній, які розташовані в Київській, Львівській та Житомирській областях.
2. Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі та Довідку, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів надано на електронну пошту замовника slipentyk@ukr.net, так як завантаження через систему «ПРОЗОРРО» із пояснення представників ТОВ «Євро Статус» здійснити було неможливо.
3. Тендерну пропозицію переможця ТОВ «Євро Статус» відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей не було відхиллено так як ціна запропонованого товару була значно менша ніж та що була у інших конкурентів, а відповідні документи були надані на нашу адресу.
Додаток: довідки та витяг на чотирьох аркушах.
Уповноважена особа із закупівель Володимир СЛІПЕНЧУК
08.07.2024
Номер:
86624c670dfc45a6b84e60bcd8fc3401
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.07.2024 09:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Покрівельні матеріали» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-17-004103-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
На питання розміру витрат та визначено його очікувану вартість вами було надано відповідь наступного змісту : «Розмір витрат та визначення очікуваної вартості товару, що підлягав закупівлі здійснено згідно примірної методики, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 на підставі трьох комерційних пропозицій від компаній, які розташовані в Київській, Львівській та Житомирській областях» без підтверджуючих документів.
Таким чином, надайте комерційні пропозиції компаній.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Номер:
6b1680790b8e42338b8460ef8afe9407
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.07.2024 15:15
Опис:
Начальнику Управління Північного офісу
Держаудитслужби в Житомирській області
ПОЯСНЕННЯ
На Ваш запит від 10.07.2024 надаю комерційні пропозицій від компаній: ТОВ «ЄВРОСТАТУС», ТОВ «ПРОФІЛЬТЕХ», ТОВ «Тур Ан Експрес».
Додаток: комерційні пропозиції на трьох аркушах.
Уповноважена особа із закупівель Володимир СЛІПЕНЧУК
12.07.2024
Номер:
0a0bf4986da34f23abe54a5f8b896c13
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
12.07.2024 15:10
Опис:
Держаудитслужби в Житомирській області
ПОЯСНЕННЯ
На Ваш запит від 10.07.2024 надаю комерційні пропозицій від компаній: ТОВ «ЄВРОСТАТУС», ТОВ «ПРОФІЛЬТЕХ», ТОВ «Тур Ан Експрес».
Додаток: комерційні пропозиції на трьох аркушах.
Уповноважена особа із закупівель Володимир СЛІПЕНЧУК
12.07.2024