• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 77310000-6- Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Послуги з озеленення та утримання зелених насаджень на території Франківського району м.Львова, 2 лоти: Лот №1 – Послуги з покосу газонів скверів та висадка квіткових рослин, забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м. Львова. Лот №2 –Послуги з покосу газонів вулиць на території Франківського району м. Львова.

Місцезнаходження замовника: 79057, Україна, Львівська обл., м.Львів, вул.Генерала Т.Чупринки,85. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова.

Завершена

5 570 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 6 800.00 UAH
Номер: b312d2bb13cf45f2af6a1d5a0061e768
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-20-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 20.05.2024 17:18 - 11.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.05.2024 № 41-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 20.05.2024 № 41-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2024-04-16-010756-a, яку проводить Франківська районна адміністрація Львівської міської ради;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 210-73-33, 2107333a@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: В ході моніторингу встановлено порушення пункту 43 Особливостей, в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП”. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця Дочірнього підприємства "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, внаслідок укладання договору станом на момент проведення моніторингу, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин з ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” (лот 2), враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 10 » червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Франківської районної адміністрації Львівської міської ради на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 16.04.2024 № 20/1) (Далі – ТД); реєстри отриманих тендерних пропозицій (за лотами); протоколи розкриття тендерних пропозицій (за лотами); тендерні пропозиції Дочірнього підприємства "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" (лот 1), ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ та Товариства з обмеженою відповідальністю “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” (лот 2); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою; повідомлення про намір укласти договори, оприлюднені в електронній системі закупівель 26 квітня 2024 року, 08 травня 2024 року; укладені договори про закупівлю послуг від 09.05.2024 № 33/24 (лот 1) та від 14.05.2024 № 34/24 (лот 2); пояснення та документи Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 27.05.2024. Під час дослідження тендерної пропозиції ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” встановлено невідповідність в інформації про штатний розпис. Так, замовник у Додатку 1 до тендерної документації Розділ 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» пункт 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» підпункт 2.3 встановив вимогу, що на підтвердження кваліфікаційним критеріям учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію штатного розпису. На підтвердження кваліфікаційному критерію учасником-переможцем Товариством з обмеженою відповідальністю “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” (лот 2 - Послуги з покосу газонів вулиць на території Франківського району м. Львова) в складі тендерної пропозиції надано інформацію про штатний розпис листом від 23.04.2024 №17/04, направленим на Франківську районну адміністрацію Львівської міської ради, підписаним керівником товариства, а не скан-копію штатного розпису, який затверджений керівником товариства, що не відповідає умовам ТД Замовника. За результатами проведеного моніторингу встановлено недотримання замовником вимог пункту 43 Особливостей при розгляді тендерної пропозиції ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП”, відповідно до яких, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовником повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, передбачений чинним законодавством, не розміщено, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей. Таким чином, відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП”, яка не відповідала тендерній документації Замовника, в частині надання скан-копії штатного розпису та, як наслідок, укладено договір про закупівлю послуг від 14.05.2024 № 34/24.
Період усунення порушень: 10.06.2024 16:47 - 25.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.06.2024 16:47

Оскарження висновку в суді

Опис: 24.06.2024 подано позовну заяву про оскарження висновку моніторингу
Дата публікації: 24.06.2024 09:43
Дата відкриття провадження: 08.07.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 380/13961/24

Запити/Пояснення