- 
                    Відкриті торги з особливостями
- 
                        Однолотова
- 
                        КЕП
Поточний ремонт дороги комунальної власності по вул. Суворова у м. Глухів Шосткинського р-н Сумської обл.
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                700 000.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
        мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
                    Номер:
                    a271b12382ec4754b3662e981efa530e
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2024-05-20-000015
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    20.05.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    20.05.2024 15:08 - 11.06.2024 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ 
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024		№ 23-з
			
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), 
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник 									      Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 20.05.2024 №23-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу	Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер 	дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу	
2 UA-2024-04-16-008490-a 16.04.2024	Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель			Катерина СЕМЕНОВА
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 04 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.04.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та містобудування Глухівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.04.2024 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.04.2024, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «АТЛАНТ БУДПРОЕКТ», «НОВБУД ГЛУХІВ», дочірнього підприємства «Сумський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», вимога про усунення невідповідностей до 02.05.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.04.2024, від 01.05.2024, від 02.05.2024 та від 03.05.2024, повідомлення про намір укласти договір від 03.05.2024, договір від 09.05.2024 № 392, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 23.05.2024.
Відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
У редакції Особливостей після 09.04.2024 (відповідно до якої Замовник здійснює закупівлю) виключено абзац 14 з пункту 47, який передбачав, що замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
При цьому, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у тендерній документації (пункт 4 розділу ІІІ) встановив вимогу щодо підтвердження учасниками та переможцем процедури закупівлі відсутності підстави, зазначеної у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей (в редакції до 09.04.2024), шляхом надання довідки, складеної у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей (в редакції до 09.04.2024), або інформації у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей (в редакції до 09.04.2024).
Отже, Замовник включив до тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством, чим порушив вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    04.06.2024 14:08 - 19.06.2024 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    04.06.2024 14:08
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    На виконання зобов’язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-16-008490-a від 04.06.2024, зобов’язуємося врахувати виявлені порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та не допускати їх в подальшому, зокрема уповноважену особу,  якою допущено порушення, буде притягнуто до відповідальності шляхом не розгляду її кандидатури на включення до переліку працівників Управління на преміювання у червні 2024 року.
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    05.06.2024 11:02
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    caebe6e84d464970a48f32dab32f320b
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит замовнику на пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    21.05.2024 09:30
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    25.05.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт дороги комунальної власності по вул. Суворова у м. Глухів Шосткинського р-н Сумської обл.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-16-008490-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
                
                        
                    Номер:
                    c1a1aaba5d34486fba21c9025d5d0de8
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання пояснень по закупівлі UA-2024-04-16-008490-a
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    23.05.2024 09:39
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Надаємо пояснення у порядку поставлених питань:
1. Згідно зі статтею 16 Закону України «Про автомобільні дороги» вулиці і дороги міст та інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю. Статтею 19 Закону України «Про автомобільні дороги» передбачено, що основними обов’язками органів місцевого самоврядування у частині управління функціонування і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, зокрема, є: забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів; організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг міст та інших населених пунктів за встановленими для них будівельними нормами, державними стандартами та нормами.
Відповідно до п. 1.1 розділу 1. Загальні положення Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (із змінами), роботи з ремонту та утримання об’єктів благоустрою мають бути спрямовані на забезпечення та збереження їх технічного та естетичного стану, підвищення експлуатаційних якостей та продовження їх строків служби.
Згідно з Положенням про управління житлово-комунального господарства та містобудування  Глухівської міської ради, затвердженим рішенням Глухівської міської ради від 27.01.2021  № 107, управління відповідно до покладених на нього завдань: організовує заходи з благоустрою населених пунктів міської ради, залучає на договірних засадах з цією метою кошти, трудові і матеріально - технічні ресурси підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення. 
Розмір бюджетного призначення на фінансування житлово-комунального господарства на ремонт та утримання доріг і вулиць комунальної власності по загальному фонду передбачені видатки на 2024 рік в сумі 8 000,0 тис. грн, що встановлено рішенням Глухівської міської ради від 22.12.2023 № 766 «Про бюджет Глухівської міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та орієнтовну суму закупівлі розроблено на підставі фактичного стану дороги, досвіду ремонту доріг минулих років, оголошень закупівель щодо ремонту доріг України з електронної системи закупівель опублікованих у 2024 році, чинного законодавства, з урахуванням збільшення мінімальної заробітної плати протягом 2024 року, цін на асфальтобетонну суміш у найближчих до місця виконання ремонту постачальників сумішей асфальтобетонних гарячих і теплих [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернистих, тип Б, марка 2 та марка 1., Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, обмеженого фінансування та необхідності жорсткої економії у складний для країни та громади період.
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://hlukhiv-rada.gov.ua/upravlinnya-zhitlovo-komunalnogo-gospodakstva/74-upravlinnya-zhitlovo-komunalnogo-gospodakstva/5650-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-jogo-ochikuvanoji-vartosti-ta-abo-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya
                
                        