-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Бензин А-95 (в талонах), дизельне паливо (в талонах)»
Завершена
2 736 732.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 367.32 UAH
мін. крок: 1% або 27 367.32 UAH
Номер:
8ed73fc42baf4e718d16cbaf234f3b62
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-13-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2024 00:00
Період моніторингу:
13.05.2024 15:38 - 04.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.05.2024 № 33
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.05.2024 № 33.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-04-16-005707-a 16.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм п.п. 2 п.44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором відповідно до законодавства, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-04-16-007376-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 16.04.2024 №2 (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів товариство з обмеженою відповідальністю «ТУСТАЛЬ-ОІЛ» (далі - ТОВ «ТУСТАЛЬ-ОІЛ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2024 №3, повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю товару від 10.05.2024 №2, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 16.05.2024.
Проведеним аналізом розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Відповідно до п.п.1.1 п.1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, з підтвердженням відповідності пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, яка наведена у Додатку 3 до цієї тендерної документації у вигляді листа-гарантії в довільній формі.
Згідно з п.п. 6.1 п.6 розділу ІІІ Тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – визначена у Додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до вимог п.3 Додатку 3 до Тендерної документації у складі своєї пропозиції Учасник надає сертифікати відповідності (нотаріально завірені копії) та паспорти якості (завірені Учасником копії) на бензин і дизельне паливо.
В тендерній пропозиції учасника-переможця ТОВ «ТУСТАЛЬ-ОІЛ» відсутні сертифікати відповідності (нотаріально завірені копії). Також в складі пропозиції ТОВ «ТУСТАЛЬ-ОІЛ» відсутні будь-які документи, які б заміняли сертифікати відповідності або пояснювали причину не надання вищевказаних сертифікатів відповідностей (нотаріально завірених копій).
Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ТОВ «ТУСТАЛЬ-ОІЛ» вимогам тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції.
Виходячи з вищенаведеного, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «ТУСТАЛЬ-ОІЛ» не відповідає вимогам, встановленим в п.п.1.1 п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, п.3 Додатку 3 до Тендерної документації.
Відповідно до вимог п.п. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
З огляду на викладене, пропозиція учасника ТОВ «ТУСТАЛЬ-ОІЛ» підлягала відхиленню відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей.
Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення.
Період усунення порушень:
30.05.2024 17:59 - 14.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.05.2024 17:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заходи щодо усунення виявлених недолік по висновку
Дата публікації звіту:
06.06.2024 19:31
Запити/Пояснення
Номер:
834326bf40714b7581faf626608bb720
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.05.2024 15:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Бензин А-95 (в талонах), дизельне паливо (в талонах)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-16-005707-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Відповідно до вимог п.3 Додатку 3 до Тендерної документації Замовника у складі своєї пропозиції Учасник надає сертифікати відповідності (нотаріально завірені копії) та паспорти якості (завірені Учасником копії) на бензин і дизельне паливо.
В тендерній пропозиції учасника-переможця ТОВ «ТУСТАЛЬ-ОІЛ» відсутні сертифікати відповідності (нотаріально завірені копії)
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ТУСТАЛЬ-ОІЛ» вимогам п.3 Додатку 3 до Тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ae46764fc72641efb8ef14f2e8c96c4e
Назва:
протокол № 4
Дата опублікування:
16.05.2024 22:23
Опис:
протокол щодо надання пояснення на трьох листках , розрарунки на трох сторінках