• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт покрівлі Любомльського міського будинку культури по вул. Незалежності, 68 в м. Любомль Волинської обл. (Коригування)" (код ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)

Завершена

2 154 948.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 549.48 UAH
Номер: 652974bb8caf4e7180be6d843d1dfe68
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-04-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.06.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 04.06.2024 12:14 - 26.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.06.2024 № 29-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 03.06.2024 №29-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-04-16-005643-a від 16.04.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 842-54-35, ostapenko.ol1308@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерної пропозиції приватного підприємства «Константа-М» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу культури, туризму та охорони культурної спадщини Любомльської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.04.2024 без № зі змінами, внесеними рішеннями від 26.04.2024 без № та від 29.04.2024 без № (далі – тендерна документація); звернення через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями від 17.04.2024, від 18.04.2024, три запита від 22.04.2024, два запита від 24.04.2024, від 25.04.2024 та відповіді Замовника на звернення від 18.04.2024, від 19.04.2024, три відповіді від 24.04.2024, від 25.04.2024, дві відповіді від 26.04.2024; Вимога до приватного підприємства «Константа-М» про усунення невідповідностей до 09 травня 2024 та Вимога до товариства з обмеженою відповідальністю «СМ-Рембуд» про усунення невідповідностей до 17 травня 2024; звернення учасника процедури закупівлі підприємства «ПІК» («Пошук, Ініціатива, Контакт») Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» до Замовника з вимогою про усунення порушення від 15.05.2024 номер вимоги: UA-2024-04-16-005643-a.c1, від 17.05.2024 номер вимоги: UA-2024-04-16-005643-a.a2, від 19.05.2024 номер вимоги: UA-2024-04-16-005643-a.a3, від 20.05.2024 номер вимоги: UA-2024-04-16-005643-a.a4 та рішення Замовника від 16.05.2024, від 17.05.2024, два рішення від 21.05.2024, тендерні пропозиції учасників приватного підприємства «Константа-М» (далі – ПП «Константа-М»), підприємства «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України», ПП «РОУДІЗ», товариства з обмеженою відповідальністю «СМ-Рембуд»; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 10.05.2024 № 31, від 15.05.2024 № 33, від 16.05.2024 № 36, від 20.05.2024 № 41, повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2024; договір про закупівлю робіт від 29.05.2024 № 03/2024 на суму 2 070 640,00 грн, укладений з товариства з обмеженою відповідальністю «СМ-Рембуд», пояснення Замовника, надані від 06.06.2024 через електронну систему закупівель, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 04.06.2024. За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі встановлено, що на виконання вимог пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. На виконання пункту 19 частини другої статті 22 Закону та згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі – Перелік формальних помилок), Замовником розроблено та затверджено у Розділі 3 тендерної документації вичерпний перелік формальних несуттєвих помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зокрема, викладених у пункті 2: «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.». Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ПП «Константа-М», відповідно до норм пункту 43 Особливостей, в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 09.05.2024, а саме «Додатком 1 до тендерної документації пунктом 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачено надання Довідки про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які матимуть безпосереднє відношення до виконання умов договору. Для підтвердження наявності працівників Учасник надає цивільно-правові договори/трудові договори (угоди) співпраці Учасника з працівниками, або накази (копії) про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку вих. № 80 від 02.05.2024 року, де зазначено бетоняра-муляра Рубаху Павла Івановича, проте у наданому наказі про прийняття на роботу № 12 від 30.04.2021 року зазначено Рубаху Петра Івановича. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, які б відповідали даній вимозі Замовника.». Учасником усунуто виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах щляхом розміщення в електронній системі закупівель 08.05.2024 файлу «Наказ про внесення змін.PDF». Однак, Замовником 10.05.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель протокол від 10.05.2024 № 31 щодо відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі приватного підприємства «Константа-М», так як виявлено невідповідності в деяких документах, зокрема, Учасником не враховано доповнення, внесене Замовником в назву предмету закупівлі, а саме: слово «Коригування». Проте, у складі своєї тендерної пропозиції Учасником приватним підприємством «Константа-М» надано документи з врахуванням доповнення назви предмету закупівлі, а саме: у завантажених файлах «гарантійний лист щодо видачі наказу.pdf», «гарантійний лист термін виконання.pdf», «договір.pdf» назва предмета закупівлі містить слово «коригування». Водночас, Учасником приватним підприємством «Константа-М» у складі своєї тендерної пропозиції завантажено документи, в яких назва предмета закупівлі не містить слова «коригування», при цьому вони відповідають заявленим технічним вимогам тендерної документації (файли «лист-погодження.pdf», «інформаційна довідка.pdf», «лист погодження 50 24022024.pdf», «локальні кошториси.pdf», «підсумкова відомість ресурсів.pdf», «розрахунок загальновиробничх витрат.pdf», «зведений та обєктний.pdf»). Отже, тендерна пропозиція Учасника приватного підприємства «Константа-М» у своєму складі містить документи, які містять формальні помилки, зроблені учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Тобто, відсутність в деяких документах у назві предмету закупівлі слова «коригування» не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі приватного підприємства «Константа-М» та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, та відноситься до пункту 2 Переліку . Крім цього, у своїй відповіді на запит Управління, Замовником надано копію Експертного звіту від 26.01.2024 за № 18/03-0015/01-24, згідно якого: «Цей експертний звіт та експертний звіт філії ДП «'Укрдержбудекспертиза» у Волинській області від 14.09.2018 № 1503/03-662-18 за всіма напрямками слід читати разом, окрім техніко-економічних показників, наведених у даному експертному звіті. З виходом даного експертного звіту експертні звіти філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Волинській області від 10.09.2019 №1110/03-0479-19 кошторисна частина вважати такими, що втратив чинність.» та «Коригування робочого проєкту приведенням кошторисної вартості у поточний рівень цін і в зв’язку з введенням в дію нових будівельних норм.». Таким чином, Замовник, в порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі приватного підприємства «Константа-М» та уклав договір про закупівлю робіт від 29.05.2024 № 03/2024 на суму 2 070 640,00 грн з товариством з обмеженою відповідальністю «СМ-Рембуд», тендерна пропозиція якого на 320 641 грн дорожча.
Період усунення порушень: 12.06.2024 10:50 - 27.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.06.2024 10:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 12.06.2024 року надаємо інформацію про вжиті заходи щодо дострокового розірвання Договору про закупівлю робіт від 29.05.2024 р. № 03/2024 (далі - Договір), укладеного за результатами процедури торгів по закупівлі "Капітальний ремонт покрівлі Любомльського міського будинку культури по вул. Незалежності, 68 в м. Любомль Волинської обл. (Коригування)" (код ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), UA-2024-04-16-005643-a. З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та максимальної економії коштів місцевого бюджету, відділом культури, туризму та охорони культурної спадщини було прийнято рішення про розірвання Договору. Документ, що свідчить про вжиття таких заходів, а саме: лист відділу культури, туризму та охорони культурної спадщини Любомльської міської ради щодо дострокового розірвання договору від 12.06.2024 р. № 73/01-10 надіслано директору Товариства з обмеженою відповідальністю «СМ-РЕМБУД» Мазуркевичу О.Я. (додається). Відповідно до пп. 13.9.1, 13.9.2 Розділу 13 Договору Сторона договору, яка одержала пропозицію про внесення змін у договір підряду або його розірвання, у десятиденний строк повідомляє другу сторону про своє рішення. У разі коли сторони не досягнуть згоди щодо розірвання Договору чи у разі неодержання відповіді в установлений строк з урахуванням часу поштового обігу, відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Любомльської міської ради з метою розірвання Договору буде вимушений звернутися до суду.
Дата публікації звіту: 19.06.2024 09:23

Запити/Пояснення