-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція приміщення їдальні Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького за адресою вул. Туган-Барановського, 13 м. Львів під освітньо-практичний хаб реабілітаційних технологій» (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»)
Завершена
17 270 348.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 86 352.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 86 352.00 UAH
Номер:
57c76249945e4137bec6af919399e65c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000119
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 17:24 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
20.05.2024 № 41-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 20.05.2024 № 41-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
15. UA-2024-04-16-005474-a, яку проводить Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, складання тендерної документації у відповідності до вимог нормативно-правових актів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «30» травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.04.2024 б/н; тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАРНОБУД" (далі – ТОВ «ГАРНОБУД»); протоколи уповноваженої особи від 08.05.2024 б/н та від 10.05.2024 б/н щодо продовження розгляду тендерної пропозиції та визначення переможцем ТОВ «ГАРНОБУД»; Вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 10 травня 2024 року; договір про виконання робіт від 20.05.2024 №225-05-24, додаткова угода №1 від 20.05.2024, відповідь Замовника від 24.05.2024 із наданими документами.
Період усунення порушень:
31.05.2024 16:51 - 06.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
31.05.2024 16:51
Запити/Пояснення
Номер:
d3ad69e97da344a3a6b3c639a31415dd
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
21.05.2024 11:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі моніторинг процедури закупівлі: «Реконструкція приміщення їдальні Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького за адресою вул. Туган-Барановського, 13 м. Львів під освітньо-практичний хаб реабілітаційних технологій» (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція») (ID: UA-2024-04-16-005474-a), яку проводить ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВЕТЕРИНАРНОЇ МЕДИЦИНИ ТА БІОТЕХНОЛОГІЙ ІМЕНІ С.З.ҐЖИЦЬКОГО та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції, посилання на закупівлі в інформаційно-аналітичній системі prozorro.gov.ua тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормами пункту 3 Особливостей №1178, під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як дизель-генераторні установки.
Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Враховуючі вищезазначене, прошу вказати пункт, розділ тендерної документації, в якому зазначено вимогу надання учасником процедури закупівлі вищезазначеного сертифіката відповідності.
3. Надати інформацію щодо стану виконання договору (оплата, акти виконаних робіт, розмір дебіторської/кредиторської заборгованості)
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Валерій ГОЛУБ
Номер:
4f862917f1024beaaec0c022d33449dd
Назва:
Відповідь:UA-2024-04-16-005474-a«Реконструкція приміщення їдальні Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького за адресою вул. Туган-Барановського, 13 м. Львів під освітньо-практичний хаб реабілітаційних технологій» (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»)
Дата опублікування:
24.05.2024 14:53
Опис:
.
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Реконструкція приміщення їдальні Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького за адресою вул. Туган-Барановського, 13 м. Львів під освітньо-практичний хаб реабілітаційних технологій» (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»)… UA-2024-04-16-005474-a надаємо наступні пояснення.
1. Очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом Реконструкція приміщення їдальні Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького за адресою вул. Туган-Барановського, 13 м. Львів під освітньо-практичний хаб реабілітаційних технологій.
Обґрунтування розміру витрат: розмір витрат залежить від вартості об’єкта будівництва, яка зазначена в Експертному звіті.
Обґрунтування технічних характеристик: технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектної документації на будівництво. Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовник на виконання зазначеної норми надав локальні кошториси (відомість обсягів робіт та відомість ресурсів) без цін.
На підтвердження надаємо: експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, відомість ресурсів.
2. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормами пункту 24 Особливостей №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. За нормами пункту 28 Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормами пункту 3 Особливостей №1178, під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків. При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як дизель-генераторні установки. Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Тендерна документація на закупівлю «Реконструкція приміщення їдальні Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького за адресою вул. Туган-Барановського, 13 м. Львів під освітньо-практичний хаб реабілітаційних технологій» (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція») складена замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням 3 Особливостей №1178.
Відповідно до п.13 частини 2 розділу 5 тендерної документації замовник встановив, що Учасники при подачі тендерної пропозиції повинні враховувати норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону щодо локалізації виробництва, про що надається гарантійний лист.
Так, технічним завданням (п.76-77) передбачено Монтаж дизель-генератора стаціонарного, маса до 1 т (Дизель генератор 20кВт з АВР). З огляду на пункт 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» вбачається, що якщо вартість такого дизель-генератора становитиме більше 200 тисяч гривень, то для закупівлі такого товару мали б до застосовуватися вимоги щодо локалізації цього товару. Якщо ж вартість такого товару не перевищує 200 тисяч гривень, то вимоги по локалізації не застосовуються. На момент оголошення закупівлі замовнику не можу бути відома остаточна вартість такого генератора.
Наприклад, на ринку існують пропозиції щодо вартості такого товару до 200 тисяч:
• https://geko.kiev.ua/generatory/enersol-strs-22
• https://storgom.ua/product/elektrostantsiia-dizelnaia-enersol-strs-22z.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwr7ayBhAPEiwA6EIGxLFxut5yZ3y_ps149J3IzUI7hHc3BLOkb1elYeCpfTbCycs1qwGi-xoCmhYQAvD_BwE
• https://50hz.ua/generatori/dizelnie-generatori/
Тому замовник вимагав від учасника врахування норм пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону щодо локалізації виробництва. Крім цього, у п.1 частини 2 розділу 5 тендерної документації зазначено, що Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
У запиті ви зазначаєте, що Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
З цього приводу зазначимо, що безпосередньо ні стаття 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», ні Особливості №1178 такої вимоги до складення тендерної документації не містять.
3. Договір за результатами закупівлі №225-05-24 укладений 20 травня 2024 року. Станом на момент надання цих пояснень підрядник ще ніяких робіт не виконав. Тому немає жодних актів виконаних робіт, як і заборгованості перед підрядником.
Номер:
81cba98f80c643428688bced7b23dc52
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
21.05.2024 11:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі моніторинг процедури закупівлі: «Реконструкція приміщення їдальні Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького за адресою вул. Туган-Барановського, 13 м. Львів під освітньо-практичний хаб реабілітаційних технологій» (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція») (ID: UA-2024-04-16-005474-a), яку проводить ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВЕТЕРИНАРНОЇ МЕДИЦИНИ ТА БІОТЕХНОЛОГІЙ ІМЕНІ С.З.ҐЖИЦЬКОГО та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції, посилання на закупівлі в інформаційно-аналітичній системі prozorro.gov.ua тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормами пункту 3 Особливостей №1178, під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як дизель-генераторні установки.
Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Враховуючі вищезазначене, прошу вказати пункт, розділ тендерної документації, в якому зазначено вимогу надання учасником процедури закупівлі вищезазначеного сертифіката відповідності.
3. Надати інформацію щодо стану виконання договору (оплата, акти виконаних робіт, розмір дебіторської/кредиторської заборгованості)
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Валерій ГОЛУБ
Номер:
a9450e7d11324020b42410eecb13cb2b
Назва:
Відповідь:UA-2024-04-16-005474-a«Реконструкція приміщення їдальні Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького за адресою вул. Туган-Барановського, 13 м. Львів під освітньо-практичний хаб реабілітаційних технологій» (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»)
Дата опублікування:
24.05.2024 14:55
Опис:
.
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Реконструкція приміщення їдальні Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького за адресою вул. Туган-Барановського, 13 м. Львів під освітньо-практичний хаб реабілітаційних технологій» (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»)… UA-2024-04-16-005474-a надаємо наступні пояснення.
1. Очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом Реконструкція приміщення їдальні Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького за адресою вул. Туган-Барановського, 13 м. Львів під освітньо-практичний хаб реабілітаційних технологій.
Обґрунтування розміру витрат: розмір витрат залежить від вартості об’єкта будівництва, яка зазначена в Експертному звіті.
Обґрунтування технічних характеристик: технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектної документації на будівництво. Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовник на виконання зазначеної норми надав локальні кошториси (відомість обсягів робіт та відомість ресурсів) без цін.
На підтвердження надаємо: експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, відомість ресурсів.
2. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормами пункту 24 Особливостей №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. За нормами пункту 28 Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормами пункту 3 Особливостей №1178, під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків. При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як дизель-генераторні установки. Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Тендерна документація на закупівлю «Реконструкція приміщення їдальні Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького за адресою вул. Туган-Барановського, 13 м. Львів під освітньо-практичний хаб реабілітаційних технологій» (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція») складена замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням 3 Особливостей №1178.
Відповідно до п.13 частини 2 розділу 5 тендерної документації замовник встановив, що Учасники при подачі тендерної пропозиції повинні враховувати норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону щодо локалізації виробництва, про що надається гарантійний лист.
Так, технічним завданням (п.76-77) передбачено Монтаж дизель-генератора стаціонарного, маса до 1 т (Дизель генератор 20кВт з АВР). З огляду на пункт 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» вбачається, що якщо вартість такого дизель-генератора становитиме більше 200 тисяч гривень, то для закупівлі такого товару мали б до застосовуватися вимоги щодо локалізації цього товару. Якщо ж вартість такого товару не перевищує 200 тисяч гривень, то вимоги по локалізації не застосовуються. На момент оголошення закупівлі замовнику не можу бути відома остаточна вартість такого генератора.
Наприклад, на ринку існують пропозиції щодо вартості такого товару до 200 тисяч:
• https://geko.kiev.ua/generatory/enersol-strs-22
• https://storgom.ua/product/elektrostantsiia-dizelnaia-enersol-strs-22z.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwr7ayBhAPEiwA6EIGxLFxut5yZ3y_ps149J3IzUI7hHc3BLOkb1elYeCpfTbCycs1qwGi-xoCmhYQAvD_BwE
• https://50hz.ua/generatori/dizelnie-generatori/
Тому замовник вимагав від учасника врахування норм пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону щодо локалізації виробництва. Крім цього, у п.1 частини 2 розділу 5 тендерної документації зазначено, що Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
У запиті ви зазначаєте, що Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
З цього приводу зазначимо, що безпосередньо ні стаття 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», ні Особливості №1178 такої вимоги до складення тендерної документації не містять.
3. Договір за результатами закупівлі №225-05-24 укладений 20 травня 2024 року. Станом на момент надання цих пояснень підрядник ще ніяких робіт не виконав. Тому немає жодних актів виконаних робіт, як і заборгованості перед підрядником.