• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція приміщення їдальні Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького за адресою вул. Туган-Барановського, 13 м. Львів під освітньо-практичний хаб реабілітаційних технологій» (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»)

Завершена

17 270 348.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 86 352.00 UAH
Номер: 57c76249945e4137bec6af919399e65c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-20-000119
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 20.05.2024 17:24 - 11.06.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: Н А К А З 20.05.2024 № 41-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 20.05.2024 № 41-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 15. UA-2024-04-16-005474-a, яку проводить Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 234-11-70, 08_des@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, складання тендерної документації у відповідності до вимог нормативно-правових актів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «30» травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.04.2024 б/н; тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАРНОБУД" (далі – ТОВ «ГАРНОБУД»); протоколи уповноваженої особи від 08.05.2024 б/н та від 10.05.2024 б/н щодо продовження розгляду тендерної пропозиції та визначення переможцем ТОВ «ГАРНОБУД»; Вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 10 травня 2024 року; договір про виконання робіт від 20.05.2024 №225-05-24, додаткова угода №1 від 20.05.2024, відповідь Замовника від 24.05.2024 із наданими документами.
Період усунення порушень: 31.05.2024 16:51 - 06.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 31.05.2024 16:51

Запити/Пояснення