-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Книги для поповнення бібліотечного фонду Звягельської бібліотеки
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер:
6e17d30a9ae14829b04427e95fd1b6c8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-02-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.09.2024 00:00
Період моніторингу:
03.09.2024 10:59 - 25.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.09.2024
№ 62-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.09.2024 № 62-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
14. UA-2024-04-16-005110-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону та абзацу 4 пункту 10 Особливостей.
За результатами аналізу питання щодо дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю установлено порушення вимог підпункту 4 пункту 19 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІТВХ «Книги України», своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог підпункту 4 пункту 19 Особливостей шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 14.05.2024 № 159 та, вжити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм пункту 11 частини 1 статті 10, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 4 пункту 10, підпункту 4 пункту 19, абзацу 1 пункту 28 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління культури і туризму Звягельської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 16.04.2024 № 34, тендерна пропозиція переможця товариства з обмеженою відповідальністю «Інформаційно-технологічний видавничий холдинг «Книги України» (далі – ТОВ «ІТВХ «Книги України»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 29.04.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.05.2024 № 40, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.05.2024, договір про закупівлю від 14.05.2024 № 159, додаткові угоди від 24.06.2024 № 1, від 31.07.2024 № 2 та від 20.08.2024 № 3, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 25.06.2024, від 05.08.2024 та від 22.08.2024, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 11.09.2024 та 17.09.2024, інформація з власного веб-сайту за посиланням: https://info.nvrada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-zakupivli-knygy-dlya-popovnennya-bibliotechnogo-fondu-zvyagelskoyi-biblioteky/.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме:
- в пункті 3 розділу 5 тендерної документації Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій, що визначені пунктом 44 Особливостей, без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 (Замовником не враховано, що абзац 14 пункту 47 Особливостей виключено, а тому не можливо відхилити переможця процедури закупівлі внаслідок не надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей);
- в Додатку № 2 до тендерної документації, Замовником зазначено підстави відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, та як наслідок встановлено спосіб документального підтвердження відсутності підстави відмови учаснику та переможцю процедури закупівлі, без урахування вказаних змін (щодо надання у складі тендерної пропозиції учасником, а також переможцем торгів довідок у довільній формі про відсутність підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей (в редакції, що діяла до 08.04.2024)).
За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель установлено наступне.
Відповідно до абзацу 4 пункту 10 Особливостей, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, укладеного відповідно до цього пункту, та зміни до договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 Особливостей, оприлюднюються відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 11 частини 1 статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною 5 статті 41 Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Моніторингом встановлено, що Замовником до договору про закупівлю від 14.05.2024 № 159 укладено додаткову угоду від 20.08.2024 № 3, якою, зокрема, внесено зміни до Специфікації згідно Таблиці замін у Специфікації (додаток № 3 до Договору № 159 від 14.05.2024).
Проте, Замовником 22.08.2024 оприлюднено додаткову угоду від 20.08.2024 № 3 до договору про закупівлю від 14.05.2024 № 159 без Таблиці замін у Специфікації (додаток № 3 до Договору № 159 від 14.05.2024), тобто без змін до договору про закупівлю.
На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, від 06.09.2024, Замовником 11.09.2024 до пояснень надано скан копію Таблиці замін у Специфікації.
Таким чином, Замовником оприлюднено зміни до договору про закупівлю від 14.05.2024 № 159 на 14 робочий день, а не протягом трьох робочих днів з дня внесення змін, чим порушено вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону та абзацу 4 пункту 10 Особливостей.
За результатами моніторингу питання щодо дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю установлено, що Замовником 14.05.2024 укладено з переможцем торгів ТОВ «ІТВХ «Книги України» (далі по договору – Продавець) договір про закупівлю № 159 (далі – Договір), згідно з яким Продавець зобов’язується в порядку та на умовах, визначених у цьому Договорі, передати у власність Замовнику, а Замовник зобов'язується в порядку та на умовах, визначених у цьому Договорі, прийняти та оплатити товар: Книги для поповнення бібліотечного фонду Звягельської бібліотеки, код ДК 021:2015: 22110000-4 - Друковані книги.
Згідно із пунктом 4.2. Договору Продавець власними силами, засобами та за власний рахунок зобов’язується здійснити поставку товару до 25.06.2024 року.
Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами та діє до 31 грудня 2024 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором (пункт 8.2. Договору).
При цьому, 24.06.2024 та від 31.07.2024 Замовником укладено з Продавцем додаткові угоди № 1 та № 2, відповідно до яких сторони дійшли згоди продовжити строк поставки товару до 31.07.2024 та до 30.11.2024 відповідно.
На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, від 06.09.2024 щодо надання документального підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строків поставки товару до 31.07.2024 та до 30.11.2024 відповідно, Замовником 11.09.2024 надано відповідь, що додаткові угоди на подовження строків поставки товару було укладено на підставі звернення Продавця до Замовника листами від 24.06.2024 та від 25.07.2024.
У вказаних вище листах ТОВ «ІТВХ «Книги України» посилається на лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а також зазначає, що «під час виконання робіт по договору про закупівлю від 14.05.2024 № 159, оголошувалися часті й тривалі повітряні тривоги, внаслідок чого, з метою забезпечення безпеки життя та здоров’я моїх працівників, я був зобов’язаний припиняти усі роботи по договору та направляти працівників в укриття, що призвело до неможливості виконання моїх зобов’язань по Договору щодо дотримання строків поставки книг. Також, затримки виконання своєчасної поставки книг пов’язані з неможливістю стабільної роботи українських видавництв, книгарень тощо в умовах воєнного стану, а саме через систематичні відключення світла тощо.».
Відповідно до норм підпункту 4 пункту 19 Особливостей визначено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Слід відмітити, що лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 засвідчує факт настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) з 24.02.2024, та в подальшому звільняє від відповідальності за невиконання своїх договірних зобов'язань протягом терміну дії таких обставин.
При цьому, в пункті 7.1. Договору визначено, що сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею сторін.
Пунктом 7.3. Договору визначено, що сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), зобов’язана надати іншій стороні документ, виданий Торгово-промисловою палатою України, яким засвідчене настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Однак, обставини непереборної сили, які зазначені в листі Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, виникли з 24.02.2022 у зв’язку із введенням воєнного стану, тобто до укладання Договору, а тому вказаний лист Торгово-промислової палати України не може бути підставою для укладення додаткових угод від 24.06.2024 № 1 та від 31.07.2024 № 2 до Договору, якими продовжено строк поставки товару до 31.07.2024 та до 30.11.2024 відповідно.
З огляду на викладене, Замовником укладено додаткові угоди від 24.06.2024 № 1 та від 31.07.2024 № 2 до Договору, якими продовжено строк поставки товару до 31.07.2024 та до 30.11.2024 відповідно без наявності виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, чим порушено вимоги підпункту 4 пункту 19 Особливостей.
Слід відмітити, що відповідно до норм пункту 6.2. Договору передбачена відповідальність сторін, а саме: за прострочення виконання зобов’язання Продавець сплачує Покупцю (Замовнику) пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення.
Період усунення порушень:
23.09.2024 16:21 - 08.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.09.2024 16:21
Оскарження висновку в суді
Опис:
Управлінням культури і туризму Звягельської міської ради 08.10.2024 року здійснено подачу позовної заяви до Житомирського окружного адміністративного суду, з метою оскарження висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
Дата публікації:
08.10.2024 17:31
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
cf1f9767a49d491ebb26d0702597aa1b
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
06.09.2024 13:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Друковані книги» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-16-005110-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інформаційно-технологічний видавничий холдинг «Книги України» на відповідність тендерній документації Управління культури і туризму Звягельської міської ради (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
4. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме:
- в пункті 3 розділу 5 тендерної документації Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій, що визначені пунктом 44 Особливостей, без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382;
- в Додатку № 2 до тендерної документації, Замовником зазначено підстави відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, та як наслідок встановлено спосіб документального підтвердження відсутності підстави відмови учаснику та переможцю процедури закупівлі, без урахування вказаних змін (щодо надання у складі тендерної пропозиції учасником, а також переможцем торгів довідок у довільній формі про відсутність підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей (в редакції, що діяла до 08.04.2024)).
Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником складено тендерну документацію не у відповідності до вимог законодавства?
5. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що Замовником до договору про закупівлю від 14.05.2024 № 159 укладено додаткові угоди від 24.06.2024 № 1 та від 31.07.2024 № 2, якими продовжено строк поставки товару до 31.07.2024 та до 30.11.2024 відповідно.
Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей визначено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Надайте документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строків поставки товару до 31.07.2024 та до 30.11.2024 відповідно.
6. Відповідно до абзацу 4 пункту 10 Особливостей, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, укладеного відповідно до цього пункту, та зміни до договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 цих особливостей, оприлюднюються відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 11 частини 1 статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що Замовником до договору про закупівлю від 14.05.2024 № 159 укладено додаткову угоду від 20.08.2024 № 3, якою, зокрема, внесено зміни до
Специфікації, згідно Таблиці змін у Специфікації (додатку № 3 до Договору № 159 від 14.05.2024).
Однак аналізом встановлено, що Замовником 22.08.2023 оприлюднено додаткову угоду від 20.08.2024 № 3 вказаних змін.
Поясніть, чому Замовником при оприлюдненні зміни до договору про закупівлю не дотримано норм пункту 11 частини 1 статті 10 Закону та абзацу 4 пункту 10 Особливостей?
Крім того, надайте скан-копію Таблиці змін у Специфікації (додатку № 3 до Договору № 159 від 14.05.2024).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b6e85fa192a549b09e7a8931a623d7d4
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
11.09.2024 18:43
Опис:
Інформація та підтверджуючі документи з наступних питань згідно запиту про надання інформації від 06.09.2024 року згідно закупівлі
по предмету «Друковані книги»:
1. Перед проведенням закупівлі був здійснений моніторинг ринкових цін для визначення очікуваної вартості книг, їх технічних та якісних характеристик для підготовки тендерної документації.
Таблиця з моніторингом ринкових цін, технічних та якісних характеристик книг для підготовки тендерної документації додається.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було опубліковано на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів - Звягельської міської ради згідно чинного законодавства України https://info.nvrada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-zakupivli-knygy-dlya-popovnennya-bibliotechnogo-fondu-zvyagelskoyi-biblioteky/
3. Фактів формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інформаційно-технологічний видавничий холдинг «Книги України» на відповідність тендерній документації Управління культури і туризму Звягельської міської ради мною, як уповноваженою особою, не встановлено.
4. Інформую, що оприлюднена мною, як уповноваженою особою,
16 квітня 2024 року проєкт тендерної документації готувався заздалегідь
в березні поточного року. Саме тому, під час завантаження тендерної документації в систему Prozorro мною помилково не були враховані зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року №382.
5. Додаткові угоди, якими продовжено строки поставки товару, від 24.06.2024 №1 та від 31.07.2024 № 2 укладені з об’єктивних причин - форс мажорні обставини, а саме: під час виконання робіт по Договору, оголошувалися часті й тривалі повітряні тривоги, внаслідок чого, з метою забезпечення безпеки життя та здоров’я працівників постачальника, він був зобов’язаний припиняти усі роботи по договору та направляти працівників
в укриття, що призвело до неможливості виконання зобов’язань по Договору щодо дотримання строків поставки книг. Також, затримки виконання своєчасної поставки книг пов’язані з неможливістю стабільної роботи українських видавництв, книгарень тощо в умовах воєнного стану. Підтвердження – листи Постачальника, що додаються.
6. Додаткова угода №3 від 20.08.2024 року та додаток до неї (Таблиця змін до Специфікації) були завантажені 22.08.2024 року. Однак, неодноразові вимкнення світла та збої в інтернет-мережі призвели до технічного збою
(не завантаження додатку до додаткової угоди № 3). Таблиця змін
до Специфікації додається.
Номер:
ea8e6e97c66a4ada8036fc3d2175c366
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
12.09.2024 14:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Друковані книги» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-16-005110-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до наданих 11.09.2024 Управлінням культури і туризму Звягельської міської ради (далі – Замовник) пояснень та копій документів, документальним підтвердженням об’єктивних обставин, що спричинили продовження строків поставки товару до 31.07.2024 та до 30.11.2024 відповідно (додаткові угоди від 24.06.2024 № 1 та від 31.07.2024 № 2 до договору про закупівлю від 14.05.2024 № 159), є листи ТОВ «Інформаційно-технологічний видавничий холдинг «Книги України» від 24.06.2024 та від 25.07.2024.
У вказаних вище листах ТОВ «Інформаційно-технологічний видавничий холдинг «Книги України» посилається на лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а також зазначає, що «під час виконання робіт по договору про закупівлю від 14.05.2024 № 159, оголошувалися часті й тривалі повітряні тривоги, внаслідок чого, з метою забезпечення безпеки життя та здоров’я моїх працівників, я був зобов’язаний припиняти усі роботи по договору та направляти працівників в укриття, що призвело до неможливості виконання моїх зобов’язань по Договору щодо дотримання строків поставки книг. Також, затримки виконання своєчасної поставки книг пов’язані з неможливістю стабільної роботи українських видавництв, книгарень тощо в умовах воєнного стану, а саме через систематичні відключення світла тощо.».
При цьому, в пункті 7.1 розділу 7 «Форс-мажор» проєкта договору та укладеного договору про закупівлю від 14.05.2024 № 159 визначено, що сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею сторін.
Крім цього, слід відмітити, що лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 засвідчує факт настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) з 24.02.2024, та в подальшому звільняє від відповідальності за невиконання своїх договірних зобов'язань протягом терміну дії таких обставин.
Таким чином, поясніть, чому Замовником укладено додаткові угоди від 24.06.2024 № 1 та від 31.07.2024 № 2 до договору про закупівлю від 14.05.2024 № 159, якими продовжено строк поставки товару до 31.07.2024 та до 30.11.2024 відповідно, без документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, та зважаючи на те, що обставини непереборної сили, які зазначені в лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, виникли з 24.02.2022 у зв’язку із введенням воєнного стану, тобто до укладання договору про закупівлю від 14.05.2024 № 159?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b03279450b184cbe99aae65d5dbe6fd8
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
17.09.2024 15:19
Опис:
На ваше звернення інформуємо, що додаткові угоди до Договору №159 від 14.05.2024 року на продовження термінів поставки товару були укладені відповідно до чинного законодавства України та Листів-звернень Постачальника з обґрунтуванням потреби у продовженні термінів поставки товару.
Зокрема:
ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року
№ 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»;
Лист Торгово-промислової палати від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, Торгово-промислова палата України (далі - ТПП України) на підставі
ст.ст. 14, 14¹ Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні»
від 02.12.1997 № 671/97-ВР, Статуту ТПП України, цим засвідчує форсмажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні». Враховуючи це, ТПП України підтверджує, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких
форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Листи-звернення постачальника ТОВ «Інформаційно-видавничий холдинг «Книги України»» від 24.06.2024 та 25.07.2024, в яких викладено об’єктивні обставини з обґрунтуванням потреби у продовженні термінів поставки товару.