-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реставрація (ремонт реставраційний) фасаду будинку на вул. Банковій 3, пам’ятки архітектури місцевого значення в м. Чернівці (аварійно-відновлювальні роботи)
Завершена
3 251 622.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 258.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 258.11 UAH
Номер:
02f8296c53f34577b79ad27b769183ac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 17:36 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
20.05.2024 № 41-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 20.05.2024 № 41-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-04-16-004278-a, яку проводить Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закон №922 з урахуванням Особливостей №1178, розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік; тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи від 16.04.2024, тендерна пропозиція ТОВ "СНВБ реставрація"Кам`янець", пояснення Замовника від 29.05.2024 на запит від 24.05.2024, договір від 17.05.2024 №159.
Період усунення порушень:
13.06.2024 17:14 - 19.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2024 17:14
Запити/Пояснення
Номер:
833a7789cabd4143885dfbfda7136fe2
Назва:
Запит замовнику на пояснення.
Дата опублікування:
24.05.2024 15:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2024 00:00
Опис:
У ході проведення моніторингу закупівлі UA-2024-04-16-004278-a, з метою дослідження питання дотримання Замовником принципів закупівель, зокрема принципів прозорості, економії, ефективності та пропорційності, неупередженого та об’єктивного визначення переможця, на підставі ст.2 та ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі – Закон №2939), відповідно до п.6 та п.11 ст.10 Закону №2939, п.23 Особливостей №1178, ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», пп.2 та пп.9 п.6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, з врахуванням ст.351-1 Кримінального кодексу України, на досягнення мети Закону №922, яка визначена в його преамбулі та на виконання п.65 рішення Ради національної безпеки і оборони України "Про Стратегію національної безпеки України" - постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступних питань.
1. Яким чином, на підставі яких документів (технічне завдання, експертні звіти, проектну документацію, реєстраційні номери у ЄДЕССБ тощо), визначено технічні, якісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати інформацію та відповідні документи щодо стану виконання договору.
Надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, пояснення та документи, які підтверджують надану у поясненнях інформацію, щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження.
Номер:
6aab8ba3fdaa455ca710fe9e1999daba
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
29.05.2024 10:50
Опис:
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Реставрація (ремонт реставраційний) фасаду будинку на вул. Банковій 3, пам’ятки архітектури місцевого значення в м. Чернівці (аварійно-відновлювальні роботи)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2024-04-16-004278-a) повідомляємо про наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, його очікувану вартість визначено на підставі виготовленої проектної документації (скан-копії зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та позитивного експертного звіту додаються, реєстраційний номер проектної документації у ЄДЕССБ - PD01:8349-5379-5790-5742).
Станом на сьогодні триває оформлення дозволу на виконання будівельних робіт, тому роботи за договором підряду № 159 від 17.05.2024р. не виконувались.
Додаток: на 8 арк. в 1 прим.