• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт найпростішого укриття ЗФПО "Київський фаховий медичний коледж ім.П.І.Гаврося" за адресою: вул.Академіка Білецького 16 Солом'янського району м.Києва

Завершена

3 587 184.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 935.92 UAH
Номер: 59179c9e66ea466f9f1907b0ee8937ca
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-21-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.05.2024 15:01 - 12.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.05.2024 № 122 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2024-04-16-002030-a 16.04.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 245-82-27, lenadarmoros@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII та пункту 24 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РБК КИЇВБУДСЕРВІС» установлено порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII та пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.03.2024 року № 5 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «РБК КИЇВБУДСЕРВІС» (далі – Переможець), протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця від 25.04.2024 № 6, договір від 02.05.2024 № 13, протокол (рішення) уповноваженої особи про виправлення технічних помилок в договорі, додаткову угоду від 08.05.2024 № 1, додаткову угоду від 10.05.2024 № 2. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ТОВ «РБК КИЇВБУДСЕРВІС» з ціновою пропозицією 3 535 658,34 гривень з ПДВ. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону № 922-VIII протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у Замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північний офіс Держаудитслужби 22.05.2024 та 31.05.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації та документів щодо закупівлі. Однак, Замовником, на порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII, не надано пояснення, інформацію та документи на запити Північного офісу Держаудитслужби. Згідно з нормами пункту 14 Особливостей № 1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону № 922-VIII. Відповідно до частини першої статті 4 Закону № 922-VIII планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Також, згідно з нормами пункту четвертого частини другої статті 4 Закону № 922-VIII у річному плані повинна міститися така інформація, як код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів). Водночас, моніторингом установлено, що у річному плані оприлюдненому в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-P-2024-04-15-008580-a, не зазначено інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ), чим порушено пункт 4 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178. Згідно з нормами пункту 24 Особливостей № 1178 (у редакції від 09.04.2024) замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів 16.04.2024 щодо закупівлі робіт з капітального ремонту, з кінцевим строком подання тендерних пропозицій – 24.04.2024, що є меншим за мінімальний строк для подання пропозицій учасників встановлений законодавством, чим порушено норми вимог пункту 24 Особливостей № 1178. Відповідно до норм пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням особливостей. Абзацом п’ятим пункту 28 Особливостей № 1178 передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. Відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей № 1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Однак, в підпункті 5.3. пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 2 до ТД тендерної документації не враховано зміни, внесені Постановою КМУ від 02.04.2024 № 382 до Особливостей № 1178, чим недотримано вимоги пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «РБК КИЇВБУДСЕРВІС» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до вимог підпунктів 2.1 та 2.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання та повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою ДПС про прийняття повідомлення. На виконання вищезазначеної вимоги, ТОВ «РБК КИЇВБУДСЕРВІС» надано довідку від 17.04.2024 № 22 про наявність працівників відповідної кваліфікації, відповідно до якої зазначено, що Пашкевич Ігор Олексійович займає посаду директора, поруч з тим, на Пашкевича І.О. не надано в складі тендерної пропозиції повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою ДПС про прийняття повідомлення, чим недотримано вимоги підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 1 до ТД. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Крім того, відповідно до вимог підпункту 1.1.14 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації зазначено, що з метою підтвердження відповідності якості робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати, зокрема, сферу (сфери) та атестат акредитації НААУ організації (організацій) яка/і видала/и сертифікати, зокрема, сертифікат ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об'єкта захисту. Загальні положення», сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» та сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Для підтвердження вищезазначеної вимоги, ТОВ «РБК КИЇВБУДСЕРВІС» надано у складі тендерної пропозиції атестат акредитації НААУ (файл: «42 АТЕСТАТ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ ISO.pdf»). Разом з тим, в наданому атестаті про акредитацію ТОВ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ» відсутні відомості про сферу акредитації щодо ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об'єкта захисту. Загальні положення», ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», чим недотримано вимоги підпункту 1.1.14 пункту 1 Розділу 3 ТД. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII та пункту 44 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «РБК КИЇВБУДСЕРВІС» як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі установленим статтею 16 цього Закону, та як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а уклав з ним договір на суму 3 535 658,34 гривень. Крім того, згідно пункту 17 Особливостей № 1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Так, моніторингом встановлено, що у пункті 5.3 розділу 5 Проєкту договору (додаток № 5 до ТД) та договору від 02.05.2024 № 13, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі зазначено: «Підрядник гарантує можливість безпосередньої і нормальної експлуатації об’єкту після ремонту протягом 5 років». Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта. Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ № 668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Таким чином, моніторингом встановлено, що в укладеному договорі від 02.05.2024 № 13 (пункт 5.3) встановлено, що підрядник гарантує можливість безпосередньої і нормальної експлуатації об’єкту після ремонту протягом 5 років, що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством, чим порушено норми статті 884 ЦКУ та пункту 103 Постанови КМУ № 668.
Період усунення порушень: 12.06.2024 17:54 - 27.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.06.2024 17:54

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 26-112/2024пн
Номер протоколу: 26-110/2024пр
Номер протоколу: 26-109/2024пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушень 1. У зв’язку з тим що на онлайн-майданчику E-tender при виборі виду предмету закупівлі «роботи», кінцевий строк подання тендерних пропозицій автоматично відображається період подання пропозицій не менше ніж 7 днів, саме через вказану обставину фахівцем з публічних закупівель, під час заповнення інформації по предмету закупівлі, була допущена технічна помилка та був некоректно встановлений кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Між введенням в дію Постанови КМУ від 02 квітня 2024 року №382 - 09 квітня 2024 року до початку торгів ( 16 квітня 2024 року) пройшов незначний термін. Від учасників торгів, під час проведення процедури закупівлі скарги не надходили, просимо Вас врахувати вказану обставину як таку що не порушила принципи добросовісної конкуренції торгів. Фахівця з публічних закупівель попереджено про недопустимість таких порушень, а також зобов’язано постійно моніторити зміни в законодавстві, щоб в майбутньому не відбувалися вищезазначені порушення. 2. Відсутність відмітки ДПС про прийняття на роботу керівника підприємства Пашкевича Ігоря Олексійовича не є порушенням, оскільки відповідно до норм Постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» повідомленням про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації є відомості, отримані органами Державної податкової служби з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 3. Відсутність переліку всіх сертифікатів, виданих ТОВ«РБК КИЇВБУДСЕРВІС» в атестаті акредитації НААУ не є порушенням та не являється підставою для відхилення тендерної пропозиції у відповідності до п.44 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. 4. Зауваження щодо гарантійного строку на виконання робіт враховані та відповідно цього була підписана Додаткова угода №3 до Договору №13 від 02.05.2024 р. Капітальний ремонт найпростішого укриття ЗФПО «Київський фаховий медичний коледж ім. П.І. Гаврося» за адресою: віл Академіка Білецького 16 Солом’янського району м. Києва з ТОВ «РБК КИЇВБУДСЕРВІС» - гарантійний термін безпосередньої і нормальної експлуатації об’єкту після ремонту був продовжений на 10 років. Щодо розірвання договору з ТОВ "РБК Київбудсервіс": відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. З огляду на такі обставини вважаємо, що зобов`язання Замовника щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель у даному випадку є непропорційним. Критерій «пропорційності» передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Даний Висновок за результатами моніторингу не відповідає критерію «пропорційності», оскільки вимога розірвати договір з переможцем публічної закупівлі, який має належний досвід та сумлінно виконує укладений договір, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору. У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою Держаудитслужби про припинення укладеного за результатами закупівлі договору. Також, у висновку про результати моніторингу закупівлі відсутні будь-які застереження щодо вартості виконання робіт, що дає підстави зробити висновок про підтвердження відповідності такої вартості ринковим цінам. Також не висувається претензій до запропонованої переможцем торгів пропозиції в частині не відповідності реаліям ринку, тобто запропоновану пропозицію можна вважати прийнятною та такою, що не призведе до завдання збитків бюджету. Запропонований спосіб усунення недоліків за даних обставин є беззмістовним та позбавленим сенсу, оскільки наслідком матиме виключно часові, матеріальні втрати ( капітальний ремонт виконано більш ніж на 30%) та ін. Враховуючи вищезазначене, та той факт що учасником торгів був лише ТОВ «РБК КИЇВБУДСЕРВІС» закупівля «Капітальний ремонт найпростішого укриття ЗФПО "Київський фаховий медичний коледж ім. П.І. Гаврося" за адресою: вул. Академіка Білецького 16 Солом'янського району м. Києва» була проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Також хочемо звернути Вашу увагу, що капітальний ремонт укриття повинен бути завершений до початку навчального року заради безпеки всіх учасників освітнього процесу. Просимо Вас врахувати вищезазначену інформацію та вважаємо що виявлені моніторингом недоліки не мають вагомих підстав для розірвання договору з ТОВ «РБК КИЇВБУДСЕРВІС» від 02.05.2023 р. №13.
Дата публікації звіту: 18.06.2024 15:20

Запити/Пояснення