-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Перевезення та видалення відходів, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій: використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби забруднені біологічними рідинами; медичні вироби і предмети, забруднені імунологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами; Перевезення та видалення цитотоксичних та цитостатичних лікарських препаратів; Перевезення та видалення лікарських препаратів)
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.
Завершена
1 650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 250.00 UAH
Номер:
1e29bc0e3e784baf930dff5311a0e60d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-02-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2024 00:00
Період моніторингу:
02.12.2024 16:28 - 24.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.12.2024 №101-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.12.2024 №101-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-04-16-001257-a 16.04.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НВК «Укрекопром», ТОВ «Еко Захист-Україна», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Комісії АМКУ – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І. Пирогова Вінницької обласної Ради» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 16 квітня 2024 року) із внесеними змінами (протокол від 17 травня 2024 року), тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НВК «Укрекопром» (далі – ТОВ «НВК «Укрекопром»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» (далі – ТОВ «Еко Захист-Україна»), рішення Комісії АМКУ від 30 квітня 2024 року №7682-р/пк-пз, від 19 червня 2024 року №10658-р/пк-пз, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 17:48 год. 27 червня 2024 року, до 21:31 год. 28 червня 2024 року, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 30 травня 2024 року, від 04, 27 та 28 червня 2024 року, повідомлення про намір укласти договір, договір про надання послуг від 12 липня 2024 року №457, звіт про виконання договору про закупівлю та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 16 грудня 2024 року через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
23.12.2024 15:37 - 27.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2024 15:37
Запити/Пояснення
Номер:
dd95febf28f94e988553fb569a0b01b4
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
11.12.2024 16:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з перевезення та видалення відходів, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій: використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби забруднені біологічними рідинами; медичні вироби і предмети, забруднені імунологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами; перевезення та видалення цитотоксичних та цитостатичних лікарських препаратів; перевезення та видалення лікарських препаратів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-16-001257-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f7967d0330b64b39b7cc6ddbfda49c45
Назва:
Відповідь на запит по закупівлі НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Перевезення та видалення відходів, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій: використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби забруднені біологічними рідинами; медичні вироби і предмети, забруднені імунологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами; Перевезення та видалення цитотоксичних та цитостатичних лікарських препаратів; Перевезення та видалення лікарських препаратів) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-16-001257-a)
Дата опублікування:
16.12.2024 16:29
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І.Пирогова Вінницької обласної Ради» (надалі – Лікарня) висловлює Вам свою повагу та надає відповідь на ваш запит від 11.12.2024р.
Лікарнею проводилася процедура закупівлі НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Перевезення та видалення відходів, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій: використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби забруднені біологічними рідинами; медичні вироби і предмети, забруднені імунологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами; Перевезення та видалення цитотоксичних та цитостатичних лікарських препаратів; Перевезення та видалення лікарських препаратів) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-16-001257-a).
1. Щодо питання, надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
КНП «ВОКЛ ім. М. І. Пирогова ВОР» є закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає послуги спеціалізованої медичної допомоги населенню Вінницької області, пацієнтам інших регіонів України та інших країн в порядку та на умовах, встановлених законодавством України.
Для безперебійного, безпечного та завчасного забезпечення лікувального процесу, необхідного для належного здійснення лікарнею своєї статутної діяльності, та задля недопущення негативних наслідків, пов’язаних зі здоров’ям населення є потреба в закупівлі послуг по Перевезенню та видаленню відходів, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій.
На виконання вимог наказу МОЗ України «Про затвердження державних санітарно – протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» від 08.06.2015 року № 325 (зі змінами внесеними згідно з Наказами МОЗ України №1602 від 06.09.2022р., № 2075 від 14.11.2022р) усі медичні відходи категорії В та С, які утворюються при наданні медичної допомоги в структурних підрозділах лікарні (40 відділень), без попереднього оброблення (дезінфекції) підлягають передачі перевізнику або суб’єкту господарювання, який отримав Ліцензію на транспортування та утилізацію медичних відходів, з яким укладено угоду.
Облік обсягу утворення медичних відходів по структурних підрозділах окремо та по лікарні в цілому здійснює відповідальна особа за організацію поводження з медичними відходами в лікарні, затверджена наказом керівника.
Облік здійснюється шляхом зважування медичних відходів, які усі структурні підрозділи, в яких утворюються медичні відходи категорії В та С, щоденно, здають до приміщення тимчасового зберігання на території лікарні та дані заносяться до «Журналу обліку медичних відходів в приміщенні тимчасового зберігання в лікарні».
Також складаються акти передачі відходів, про кількість утворених відходів, які передаються перевізнику на утилізацію, згідно додатку 6 до наказу МОЗ України «Про затвердження державних санітарно – протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» від 08.06.2015 року № 325, для сповіщення територіального органу центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законодавства щодо поводження з відходами за місцем провадження діяльності, про передавання відходів перевізнику або суб’єкту господарювання, який отримав Ліцензію.
На основі цих облікових форм, здійснюється аналіз щомісячного утворення медичних відходів категорії В та С в лікарні та обраховується середньомісячний обсяг, який в цілому дає можливість вирахувати загальну річну кількість (вагу) відходів, які подаються на торги для закупівлі послуги з перевезення та утилізації медичних відходів категорії В та С. На підставі вищезазначеного розраховується прогнозована кількість утилізації медичних та небезпечних відходів та формуються технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Щодо обрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що Лікарнею при визначенні очікуваної вартості враховувалися положення примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, яка має виключно рекомендаційних характер.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі, було проведено моніторинг електронної системи закупівель "Prozorro" та відкритих джерел. Також відповідальною особою по напрямку закупівлі здійснено моніторинг цін шляхом звернення до потенційних виконавців послуг із запитами на цінову пропозицію за наданими їм технічними характеристиками предмета закупівлі. В результаті звернення отримано дві комерційні пропозиції від виконавців.
За наслідками отриманих цін визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації;
Надалі визначено очікувану вартість, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуги, що розраховується за такою формулою:
ОВмрц = Цод * V,
де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод - очікувана ціна за одиницю товару/послуги;
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
Таким чином, за результатами обговорення та наявних матеріалів та зважаючи на необхідність раціонального використання коштів, визначено очікувану вартість предмета закупівлі на рівні нижчому, ніж середньоарифметичний показник ціни, вирахуваний на підставі отриманої інформації про ціни на ринку, а саме: вартість закупівлі визначено в розмірі 1 650 000 грн. 00 коп.
Додатки:
1. Службова записка відповідальної особи по напрямку закупівлі
2. Комерційна пропозиція 1
3. Комерційна пропозиція 2
4. Моніторинг електронної системи закупівель "Prozorro"