• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщень, споруд, території тощо) на основі CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги

Закупівля послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами та доповненнями). Місцезнаходження замовника - вул. Тритузна, 168, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, 51914 Категорія Замовника - Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Завершена

2 035 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 350.00 UAH
Номер: c2b019dca9ca45cd88deb3fbfbce9199
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-29-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.05.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 29.05.2024 10:08 - 20.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 28.05.2024 № 64 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 28.05.2024 № 64 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2024-04-15-012219-a 15.04.2024 Комунальне підприємство Кам'янської міської ради "Центральні тепломережі" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, o.v.kolosova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям №1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей та частини 4 статті 22 Закону №922. За результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи з усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, шляхом розірвання Договору про надання послуг від 01.05.2024 №00-08/0030 та протягом п’ять робочих днів та протягом п’ять робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вживання таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2024-04-15-012598-a на 2024 Комунального підприємства Кам'янської міської ради "Центральні тепломережі" (далі Замовник), тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи Замовника від 15.04.2024 року № 23/24, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПШР ТИГР-2", повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 24.04.2024, Договір про надання послуг Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщень споруд, території тощо) на основі CPV за ДК 021:2015-79710000-4 – охоронні послуги від 01.05.2024 №00-08/0030, пояснення Замовника, отриманні 11.06.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 07.06.2024. Згідно норм пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Згідно з частиною 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України від 13.01.2011 № 2939-VІ «Про доступ до публічної інформації» (далі- Закон № 2939) та/ або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім того, за пунктом 2 Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Замовник не вимагає обов'язкового включення документів (витягів, свідоцтв, іншої інформації) до складу тендерної пропозиції Учасника у разі, якщо така інформація/ документи є публічною, оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Цим же пунктом Замовник надає вимогу Учаснику у складі тендерної пропозиції надати «витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який виданий не раніше 30-ти денного строку від дати оголошення цієї процедури закупівлі та який містить інформацію про кінцевих бенефіціарних власників (для учасників - юридичних осіб)», чим порушив частину 4 статті 22 Закону № 922. Аналізом процедури закупівлі встановлено , що підпунктом 1.1. пункту 1. Додатка 1 до тендерної документації на підтвердження інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій закупівлі Замовник вимагає у тому числі Довідку про наявність спеціалізованого автотранспорту, що буде використовуватися групами швидкого реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об’єкту охорони (фото зазначених транспортних засобів з видимістю державного номера), відповідно ст.1 ЗУ «Про охоронну діяльність», його кількість, марки, державні номери, технічні паспорти. На виконання цієї вимоги Учасник ТОВ " "ПШР ТИГР-2" в своїй пропозиції у файлі «25 МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА. Pdf» надає інформацію про наявність орендованих автомобілів (2 одиниці, копії техпаспортів та фото автомобілів надаються окремими файлами)». У файлах « 34 техпаспорт авто гшр 1.jpg» та « 35 техпаспорт авто гшр 2.jpg» вказана лише одна сторінка техпаспорту, та нема інформації про марку, моделі автомобілей, що вимагалось Замовником. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Але замовником не виявлено невідповідність та не опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в електронній системі закупівель, чим порушено п.43 Особливостей. Моніторингом встановлено , що на вимогу пункту 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації : « Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей згідно додатку 2 до тендерної документації». Учасник ТОВ "ПШР ТИГР-2" не надав документ, що підтверджує відсутність підстав, зазначених в підпункті 12 пункта 47 Особливостей . В порушення абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив переможця, який не надав у спосіб, зазначений в тендерної документації документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей, а уклав з ним Договір про надання послуг від 01.05.2024 №00-08/0030.
Період усунення порушень: 24.06.2024 15:38 - 09.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 24.06.2024 15:38

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок оскаржено в судовому порядку в Дніпропетровському окружному суді (дата подання 05.07.2024)
Дата публікації: 08.07.2024 13:51

Запити/Пояснення