• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція нежитлових приміщень будівель за адресами вул. Шевченка, 57 та Шевченка, 59 у м. Стрию Львівської області під адміністративно-офісну будівлю»

Завершена

55 261 578.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 276 307.89 UAH
Номер: 9912cf58ff5b4810b82c83f2f74243e9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-20-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.08.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 20.08.2024 17:23 - 11.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.08.2024 № 172 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.08.2024 № 172. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2024-04-15-011894-a, 15.04.2024. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлення порушень законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління комунальним майном Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-04-15-014997-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманої тендерної пропозиції; протокол розкриття тендерної пропозиції; протоколи уповноваженої особи Замовника від 07.05.2024 №22 та від 15.05.2024 №24; опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника Консорціум «Будівельно-дорожній консорціум» та опублікований вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; тендерну пропозицію Консорціум «Будівельно-дорожній консорціум»; опубліковані Консорціум «Будівельно-дорожній консорціум» як переможцем процедури закупівлі документи; договір від 30.05.2024 №34; додаткові угоди від 30.05.2024 №1 та від 28.06.2024 №2; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з нормами пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Також, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У частині 3.11 розділу 3 тендерної документації Замовника вказано, що у випадку невідповідності учасника вищезазначеним вимогам, зокрема відсутності товару у Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (крім випадку якщо дія Порядку не застосовується до закупівлі такого товару) та учасник не надав сертифікат про походження товару згідно цієї Документації, учасник вважатиметься таким, що не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації, а його пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Однак, перелік підстав, за яких замовник відхиляє тендерну пропозицію, наведено у пунктах 44, 45 та 47 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178. Таким чином, Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178 при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 10.09.2024 11:39 - 25.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.09.2024 11:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-15-011894-a від 10.09.2024 р. щодо закупівлі «Реконструкція нежитлових приміщень будівель за адресами вул. Шевченка, 57 та Шевченка, 59 у м. Стрию Львівської області під адміністративно-офісну будівлю» надаємо наступну інформацію: Згідно ст. 4 Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до абзацу першого частини третьої ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником у п. 3.11 розділу 3 тендерної документації передбачено, що у випадку невідповідності учасника вищезазначеним вимогам, зокрема відсутності товару у Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (крім випадку якщо дія Порядку не застосовується до закупівлі такого товару) та учасник не надав сертифікат про походження товару згідно цієї Документації, учасник вважатиметься таким, що не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації, а його пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Статтею 21 Закону передбачено підстави для відхилення тендерних пропозицій. Також, звертаємо увагу, що п. 5.3.розділу 5 тендерної документації передбачено підстави п. 47 Особливостей для відхилення тендерних пропозицій, що відповідає вимогам п. 28 Особливостей щодо формування тендерної документації. Таким чином, Замовником у тендерній документації передбачено підстави для відхилення, що відповідають вимогам чинного законодавства. Управлінням комунального майна Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених помилок у подальшому. Зокрема, уповноваженою особою було відвідано 13.09 онлайн курс на тему «Обговорення змін до ЗУ "Про публічні закупівлі"» проведений E-Tender та будуть відвідані інші курси у сфері публічних закупівель. Також, Замовником було проведено роз’яснювальну роботу для уповноваженої особи щодо не допущення порушень норм чинного законодавства з питань проведення публічних закупівель. Надалі зобов’язуємось дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель та не допускати подібних помилок в майбутньому.
Дата публікації звіту: 16.09.2024 16:45

Запити/Пояснення