-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Модульний бетонний виріб для облаштування споруд цивільного захисту з монтажем та додатковим оснащенням (захисне укриття в розрахунку на 55 осіб) (44210000-5 Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словник)
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
Завершена
7 530 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 650.00 UAH
Номер:
878785a2d5054495b313330b10e5b7ce
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-21-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2024 00:00
Період моніторингу:
21.06.2024 12:22 - 13.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2024 № 126
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-04-15-011197-a 15.04.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю товарів та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Чумаківської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ» (далі – ТОВ «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ»), протокольне рішення уповноваженої особи від 01.05.2024 № 41-2024-Т, вимогу про усунення невідповідностей до 30.04.2024, повідомлення про намір укласти договір від 01.05.2024, договір про закупівлю товарів від 07.05.2024 № 1 на суму 7 528 000,00 грн без ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 27.06.2024, 03.07.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
За результатом моніторингу встановлено, що пунктом 1, розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлена вимога, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі PDF (PortableDocumentFormat), що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до п. 5 Розділу 3 тендерної документації).
Пунктом 5 Розділу 3 тендерної документації встановлена вимога, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше трьох договорів), копії/ю документів/а на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій учасником довідці.
На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ» надав Довідку від 16.04.2024 № 5 про виконання аналогічного договору (далі – Довідка), в якій зазначив інформацію про виконання аналогічних договорів від 02.02.2024 № 202402/2, від 05.03.2024 № 2024/03-05ЦЗ, від 05.03.2024 № 2024/03-04ЦЗ, а також скановані копії документів.
Однак, учасник на підтвердження виконання аналогічних договорів надав видаткову накладну від 29.03.2024 № 12 відповідно до якої поставка товару відбулась згідно із договором від 05.03.2024 № 2023/11-05ЦЗ.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу Держаудитслужба 28.06.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з запитом, щодо надання пояснення чи враховано під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ» невідповідність між реквізитами договорів вказаним у довідці та накладній.
Замовник, надав пояснення 03.07.2024, де зазначив: «Вказана невідповідність виникла внаслідок технічної помилки, зробленої під час складання сторонами договору постачання від 05.03.2024 № 2024/03-05ЦЗ вищевказаної накладної № 12 від 29.03.2024 до цього договору, і така помилка не впливає значною мірою на підтвердження факту виконання ТОВ «СОЛЮШН ПАРАДАЙЗ» аналогічного договору від 05.03.2024 № 2024/03-05ЦЗ».
Крім цього Замовник надав пояснення стосовно розбіжностей в зазначенні адреси в Довідці: «Замовником також враховано виявлені невідповідності, перевірено у відкритих реєстрах актуальну адресу підприємств».
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ» зазначених невідповідностей, а саме між реквізитами договорів вказаних у Довідці та накладній № 12 від 29.03.2024, а також невідповідність між адресами вказаними в Довідці та в договорі від 05.03.2024 № 2024/03-05ЦЗ.
Період усунення порушень:
09.07.2024 14:24 - 24.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.07.2024 14:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
09 липня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено Висновок Держаудитслужби. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Чумаківської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ» (далі – ТОВ «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ»), протокольне рішення уповноваженої особи від 01.05.2024 № 41-2024-Т, вимогу про усунення невідповідностей до 30.04.2024, повідомлення про намір укласти договір від 01.05.2024, договір про закупівлю товарів від 07.05.2024 № 1 на суму 7 528 000,00 грн без ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 27.06.2024, 03.07.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. Замовника зобов'язано здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
На виконання положень Висновку, Замовник повідомляє про те, що ним здійсненні заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом проведення внутрішнього навчання працівників щодо покращення знань законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі й стосовно дотримання приписів пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Документом, що свідчить про вжиття таких заходів є Наказ про проведення внутрішнього навчання працівників щодо покращення знань законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
16.07.2024 14:48
Запити/Пояснення
Номер:
4647480b38e54b8c9821f4f145fd7f06
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.06.2024 15:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі модульного бетонного виробу для облаштування споруд цивільного захисту з монтажем та додатковим оснащенням (захисне укриття в розрахунку на 55 осіб) (44210000-5 Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-011197-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
966af6acaacf4f2f8dabd86cff3d16de
Назва:
Пояснення на запит від Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
27.06.2024 17:01
Опис:
Процедура закупівлі модульного бетонного виробу для облаштування споруд цивільного захисту з монтажем та додатковим оснащенням (захисне укриття в розрахунку на 55 осіб) (44210000-5 Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-011197-a) здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами.
1. Щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких Замовником здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Замовник, на виконання вимог чинного законодавства України зазначає, що інформація, на підставі якої Замовником здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, грунтується на комерційних пропозиціях потенційних учасників, копії яких надаються. Згідно зазначених комерційних пропозицій, а саме: ТОВ «ТЕХНОЛОГІКА ПЛЮС» - 8479800,00 грн без ПДВ, ТОВ «БУДТЕХ СІСТЕМ» - 8550000,00 грн без ПДВ, ТОВ «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ» - 8300000,00 грн без ПДВ.
Очікувана вартість предмета закупівлі та розмір витрат визначені методом порівняння цін в комерційних пропозиціях, отриманих, відповідно до запитів, від потенційних постачальників товарів даного типу та розрахована як середньоарифметична. За результатами розрахунків , очікувана вартість предмета закупівлі складає 8443267,00 грн без ПДВ. Згідно розміру бюджетного призначення, передбачений фінансовим планом на 2024 рік на даний предмет закупівлі, Замовником було встановлено очікувану вартість предмета закупівлі - 7530000,00 грн з ПДВ.
Перелік потенційних постачальників товарів визначено в результаті проведеного моніторингу ринку з використанням відкритих джерел.
2. Щодо надання інформації про розміщення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті.
Замовник зазначає, що оскільки підпунктом 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» рекомендовано органам місцевого самоврядування оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, а форми такого оприлюднення та/або документи, які необхідно оприлюднювати, постанова не містить, то Замовник не зобов`язаний оприлюднювати відомості на власному вебсайті щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Отже, Замовником не було оприлюднено на власному вебсайті інформацію щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, оскільки вищезазначена норма носить рекомендаційний, а не імперативний характер.
Номер:
60f7598c11ee4229b1df5bcf27502b80
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.06.2024 14:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі модульного бетонного виробу для облаштування споруд цивільного захисту з монтажем та додатковим оснащенням (захисне укриття в розрахунку на 55 осіб) (44210000-5 Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-011197-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Під час проведення моніторингу встановлено, що у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ» надав довідку від 16.04.2024 № 5 про виконання аналогічного договору, в якій зазначив інформацію про виконання аналогічних договорів від 02.02.2024 № 202402/2, від 05.03.2024 № 2024/03-05ЦЗ, від 05.03.2024 № 2024/03-04ЦЗ.
Окрім цього учасник на підтвердження виконання аналогічних договорів надав видаткову накладну від 29.03.2024 № 12 відповідно до якої поставка товару відбулась згідно із договором від 05.03.2024 № 2023/11-05ЦЗ.
Таким чином просимо пояснити чи врахували Ви під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ» невідповідність між реквізитами договорів вказаним у довідці та накладній?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
dab2d2ec58bc4104b1e165cf9dd03d35
Назва:
Пояснення на запит від Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
03.07.2024 16:41
Опис:
Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «СОЛЮШН ПАРАДАЙЗ», надав у складі своєї тендерної документації документи на підтвердження виконання аналогічних договорів, а саме: довідку від 16.04.2024 № 5 про виконання аналогічного договору, в якій зазначено інформацію про виконання аналогічних договорів від 02.02.2024 № 202402/2, від 05.03.2024 № 2024/03-05ЦЗ, від 05.03.2024 № 2024/03-04ЦЗ.
Враховуючи те, що на підтвердження виконання вказаного аналогічного договору, учасником ТОВ «СОЛЮШН ПАРАДАЙЗ» було надано відгук № 2024/04/17-2В від 17.04.2024 року від контрагента за договором від 05.03.2024 року № 2024/03-05ЦЗ, в якому зокрема підтверджується факт того, що зобов’язання за договором Товариством з обмеженою відповідальністю «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ» виконані в повному обсязі, добросовісно, відповідно до умов Договору постачання №2024/03-05ЦЗ від 05.03.2024 року та в обумовлені строки, було зроблено висновок, що вказана невідповідність виникла внаслідок технічної помилки, зробленої під час складання сторонами договору постачання від 05.03.2024 року № 2024/03-05ЦЗ вищевказаної накладної №12 від 29.03.2024 року до цього договору, і така помилка не впливає значною мірою на підтвердження факту виконання ТОВ «СОЛЮШН ПАРАДАЙЗ» аналогічного договору від 05.03.2024 року № 2024/03-05ЦЗ. Таким чином під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СОЛЮШН ПАРАДАЙЗ» невідповідність номеру договору вказаного у накладній №12 від 29.03.2024 року фактичному номеру аналогічного договору наданого учасником і інформації зазначеної учасником в довідці від 16.04.2024 року №5 було враховано під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «СОЛЮШН ПАРАДАЙЗ».
Стосовно розбіжностей в зазначенні адреси в Довідці про виконання аналогічного договору – Замовником також враховано виявлені невідповідності, перевірено у відкритих реєстрах актуальну адресу підприємств. Зазначена невідповідність є формальною помилкою, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, допущення якої не призведе до відхилення Замовником тендерних пропозицій учасників.
Здійснивши аналіз Тендерної пропозиції учасника ТОВ «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ», Замовник зробив висновок, що вона відповідає вимогам тендерної документації, а недоліки є незначними та формальними, які не впливають на зміст пропозиції.
Номер:
36281dd23dd9410f82939dd15add5726
Назва:
Звернення щодо роз’яснення змісту зобов’язань, визначених у висновку.
Дата опублікування:
11.07.2024 13:40
Опис:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Чумаківської сільської ради (далі – Замовник), ознайомилась з Висновком Держаудитслужби від 09 липня 2024 р. Керуючись ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник просить надати роз’яснення змісту зобов’язань, визначених у висновку. Замовник просить конкретизувати які саме заходи він повинен здійснити, на думку Держаудитслужби, які будуть направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та які документи необхідно надати, що свідчили б про вжиття таких заходів.
Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Тому, Замовник, задля уникнення нового можливого порушення ним норм чинного законодавства України, просить зазначити які саме заходи слід вжити Замовнику для усунення виявлених порушень та які документи необхідно надати, що свідчили б про вжиття таких заходів.