• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Модульний бетонний виріб для облаштування споруд цивільного захисту з монтажем та додатковим оснащенням (захисне укриття в розрахунку на 55 осіб) (44210000-5 Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словник)

Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.

Завершена

7 530 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 650.00 UAH
Номер: 878785a2d5054495b313330b10e5b7ce
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-21-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.06.2024 12:22 - 13.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.06.2024 № 126 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2024-04-15-011197-a 15.04.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.s.hereha@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю товарів та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Чумаківської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ» (далі – ТОВ «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ»), протокольне рішення уповноваженої особи від 01.05.2024 № 41-2024-Т, вимогу про усунення невідповідностей до 30.04.2024, повідомлення про намір укласти договір від 01.05.2024, договір про закупівлю товарів від 07.05.2024 № 1 на суму 7 528 000,00 грн без ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 27.06.2024, 03.07.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. За результатом моніторингу встановлено, що пунктом 1, розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлена вимога, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі PDF (PortableDocumentFormat), що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до п. 5 Розділу 3 тендерної документації). Пунктом 5 Розділу 3 тендерної документації встановлена вимога, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше трьох договорів), копії/ю документів/а на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій учасником довідці. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ» надав Довідку від 16.04.2024 № 5 про виконання аналогічного договору (далі – Довідка), в якій зазначив інформацію про виконання аналогічних договорів від 02.02.2024 № 202402/2, від 05.03.2024 № 2024/03-05ЦЗ, від 05.03.2024 № 2024/03-04ЦЗ, а також скановані копії документів. Однак, учасник на підтвердження виконання аналогічних договорів надав видаткову накладну від 29.03.2024 № 12 відповідно до якої поставка товару відбулась згідно із договором від 05.03.2024 № 2023/11-05ЦЗ. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу Держаудитслужба 28.06.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з запитом, щодо надання пояснення чи враховано під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ» невідповідність між реквізитами договорів вказаним у довідці та накладній. Замовник, надав пояснення 03.07.2024, де зазначив: «Вказана невідповідність виникла внаслідок технічної помилки, зробленої під час складання сторонами договору постачання від 05.03.2024 № 2024/03-05ЦЗ вищевказаної накладної № 12 від 29.03.2024 до цього договору, і така помилка не впливає значною мірою на підтвердження факту виконання ТОВ «СОЛЮШН ПАРАДАЙЗ» аналогічного договору від 05.03.2024 № 2024/03-05ЦЗ». Крім цього Замовник надав пояснення стосовно розбіжностей в зазначенні адреси в Довідці: «Замовником також враховано виявлені невідповідності, перевірено у відкритих реєстрах актуальну адресу підприємств». Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ» зазначених невідповідностей, а саме між реквізитами договорів вказаних у Довідці та накладній № 12 від 29.03.2024, а також невідповідність між адресами вказаними в Довідці та в договорі від 05.03.2024 № 2024/03-05ЦЗ.
Період усунення порушень: 09.07.2024 14:24 - 24.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 09.07.2024 14:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 09 липня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено Висновок Держаудитслужби. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Чумаківської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ» (далі – ТОВ «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ»), протокольне рішення уповноваженої особи від 01.05.2024 № 41-2024-Т, вимогу про усунення невідповідностей до 30.04.2024, повідомлення про намір укласти договір від 01.05.2024, договір про закупівлю товарів від 07.05.2024 № 1 на суму 7 528 000,00 грн без ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 27.06.2024, 03.07.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СОЛЮШЕН ПАРАДАЙЗ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. Замовника зобов'язано здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання положень Висновку, Замовник повідомляє про те, що ним здійсненні заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом проведення внутрішнього навчання працівників щодо покращення знань законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі й стосовно дотримання приписів пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Документом, що свідчить про вжиття таких заходів є Наказ про проведення внутрішнього навчання працівників щодо покращення знань законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 16.07.2024 14:48

Запити/Пояснення