-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015-33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Разове опакування для стерилізації (код GMDN: 13735))
Завершена
499 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 499.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 499.75 UAH
Номер:
32cd96f4460d468aa83c96d99e84c994
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-20-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2024 00:00
Період моніторингу:
20.06.2024 18:09 - 12.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.06.2024 № 51-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 20.06.2024 № 51 -З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-04-15-010339-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" Запорізької міської ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостям №1178, розгляду тендерної пропозиції учасника, укладання договору порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «27» червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій, укладання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2024 рік; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (рішенням уповноваженої особи 15.04.2024 № 55-ос), тендерна пропозиція ТОВ "ЦЕНТР ФАРМ", протокол про прийняття рішення уповноваженої особи, укладений договір.
Період усунення порушень:
27.06.2024 17:04 - 03.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2024 17:04