• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Дизельне паливо (талони), Бензин А-95(талони)

Завершена

9 685 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 96 852.00 UAH
Номер: c17d192664b24f1d82c318ec6995ce78
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-06-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.05.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 06.05.2024 14:16 - 28.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.05.2024 №35-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 06.05.2024 №35-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7. UA-2024-04-15-003130-a, 15.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, Kolonyk91@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Енерговін» установлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2024-04-15-004094-a Комунального некомерційного підприємства «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 15 квітня 2024 року №92), тендерну пропозицію ТОВ «Енерговін», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24 квітня 2024 року №97, повідомлення про намір укласти договір, договір від 30 квітня 2024 року №212 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 16 травня 2024 року №1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 07 травня 2024 року через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 26 Постанови №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням Постанови №1178. Пунктом 9 частини другої статті 21 Закону визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). За результатами моніторингу установлено, що у пункті 2 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовником установлено вимогу щодо надання учасниками закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, визначено розмір, вид та умови його надання. Водночас оголошення про проведення відкритих торгів за номером UA-2024-04-15-003130-a не містить інформації щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Окрім того, моніторингом установлено, що відповідно до підпунктів 2, 3 пункту 5.1 додатку 5 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6, 12 пункту 47 Постанови №1178, а саме: витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше 60 (шістдесят) денної давнини від дати подання документа. На виконання зазначеної вимоги переможцем торгів ТОВ «Енерговін» надано 25 квітня 2024 року витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі станом на 01 лютого 2024 року, чим порушено вимоги підпунктів 2, 3 пункту 5.1 додатку 5 до тендерної документації, оскільки зазначений документ більше 60 (шістдесят) денної давнини від дати його подання. Відповідно до вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови №1178. Однак, на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «Енерговін», у зв’язку із ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови №1178, та уклав з ним Договір. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 06 травня 2024 року, Замовником надано пояснення «…відповідно до статті 253 Цивільного Кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок, а отже враховуючи те, що довідка видана 01 лютого 2024 термін її відліку починається з 02 лютого 2024 та 60 день спливає 25 квітня 2024, що свідчить про відповідність поданого витягу вимогам підпункту 2 пункту 5.1 додатку 5 до тендерної документації». Таким чином, надане Замовником пояснення не спростовує виявлене порушення.
Період усунення порушень: 27.05.2024 16:49 - 11.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.05.2024 16:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на Ваш висновок від 27.05.2024 по моніторингу UA-M-2024-05-06-000006 закупівлі UA-2024-04-15-003130-a (Дизельне паливо (талони), Бензин А-95(талони)), за 09130000-9 «Нафта і дистиляти», який зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, Уповноважена особа комунального комерційного підприємства «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» повідомляє про вжиття таких заходів:  припинено зобов’язання за Договором від 30.04.2024 № 212 шляхом розірвання договору, додатковою угодою від 29.05.2024 № 2
Дата публікації звіту: 31.05.2024 12:09

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 03.06.2024 11:14

Запити/Пояснення