-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі)
Торги не відбулися
96 350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 963 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 963 500.00 UAH
Номер:
66ee430c7f4e497280407ae79158ce38
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-30-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.04.2024 00:00
Період моніторингу:
30.04.2024 11:28 - 22.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.04.2024 № 103
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-04-15-000530-a 15.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу документів тендерної пропозиції ТОВ «Абсолют-Клімат» установлено не відповідність кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII які б призводили до порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII та тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відхилення пропозиції учасника та відміни відкритих торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 09.04.2024 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.03.2024 № 75/24 (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 29.04.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Абсолют-Клімат», відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 02.04.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція одного учасника ТОВ «Абсолют-Клімат» з остаточною ціновою пропозицією 79 606 082,45 гривень з ПДВ.
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Абсолют-Клімат» вимогам ТД.
Так, відповідно до пункту 5 Розділу 3 ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати довідку в довільній формі про наявність в Учасника необхідної матеріально-технічної бази, що підтверджує можливість виконання робіт (з наданням підтверджуючих документів, що підтверджують правомірність застосування МТБ), в тому числі:
- екскаваторів одноковшевих дизельних на гусеничному ходу, місткість ковша не менше 0,65 м3, у т.ч. зі стрілою довжиною від 12м;
- екскаваторів одноковшевих дизельних на пневмоколісному ходу, місткість ковша від 0,5 м3;
- бульдозерів, потужністю від 79 квт;
- автомобілів самоскидів, вантажопідйомність від 10т.
Довідка обов’язково має містити інформацію про належність (правомірність застосування). Якщо Учасник використовує не власну матеріально-технічну базу, учасник має надати копії договорів оренди або лізингу або використання, тощо.
На підтвердження вказаної вимоги в складі тендерної пропозиції Переможця надано довідку від 22.04.2023 № 03/21 про наявність в Учасника необхідної матеріально-технічної бази, в якій зазначено наявність обладнання, зокрема:
- екскаватор SUNWARD SWE 2210ELR – 2 шт,
- екскаватор JCB JS175W – 2 шт,
- бульдозер CAT-D5 – 2 шт,
які використовуються учасником згідно договору про надання послуг від 18.04.2024 №18/04/24, укладеного з ТОВ «Українська транспортно-будівельна компанія».
Також, спеціалізований вантажний самоскид TGA 33/350 – 1 шт та спеціалізований вантажний самоскид TGA 41-480 – 1 шт, що орендуються учасником згідно договору оренди будівельної спецтехніки від 01.01.2024
№ 0120224/ОСТ, укладеного з ТОВ «ПРІМОР’Є ТРАНС».
Разом з тим, на виконання вимоги пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, ТОВ «Абсолют-Клімат» у складі тендерної пропозиції надає підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису, відповідно до Розділу 2 «Будівельних машин і механізми» та зазначає перелік будівельних машин та механізмів із зазначенням відповідного розрахунку вартості роботи таких машин і механізмів та кількості їх годин.
Так, згідно з пунктами 9-13, 16-18, 48-58 та 75-76 Розділу 2 зазначеної вище Відомості ресурсів, ТОВ «Абсолют-Клімат» планує виконання робіт із залученням автогідропідіймачі, висота підйому 12 м, автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.], автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т., автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т., автомобілі бортові, вантажопідйомність 8 т., автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т., автоцементовози, вантажопідйомність 13 т., автоцистерна, котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8 т., котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, маса 25 т., котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т., котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т., кран переносний, вантажопідйомність 1 т., крани на автомобільному ходу для спорудження ліній електропередачі, вантажопідйомність 10 т., крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т., крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т., крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т., крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16 т., крани-трубоукладальники для труб діаметром до 400 мм, вантажопідйомність 6, 3 т., машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5 м., машини бурильно-кранові на тракторі потужністю 66 кВт [90 к.с.], глибина буріння 1,5-3 м., машини поливально-мийні, місткість 6000 л., трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.], трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт [108 к.с.].
При цьому, у зазначеній довідці учасника від 22.04.2023 № 03/21 про наявність необхідної матеріально-технічної бази для виконання робіт відсутня інформація щодо наявності зазначеної вище техніки та механізмів чим, не дотримано вимоги пункту 5 Розділу 3 ТД чим не підтверджено відповідність учасника ТОВ «Абсолют-Клімат» такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази.
Також, слід зазначити, що в складі тендерної пропозиції учасника надано лист з інформацією від 22.04.2024 № 16/21, що учасник не планує залучати субпідрядників до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII.
Також, відповідно до пункту 6 Розділу 3 ТД учасник процедури закупівлі, враховуючи наявність товарів/обладнання що має бути поставлене учасником процедури закупівлі під час виконання робіт, на виконання норм пункту 6-1 Розділу Х Закону, Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що ступінь локалізації запропонованого товару, не є меншим ніж 20 відсотків, а також підтверджує включення такого товару до Переліку товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу Х Закону та наявних в Переліку локалізованих товарів на веб-порталі уповноваженого органу із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель та зазначенням повної назви виробника товару (інформація про включення такого товару до Переліку не зазначається у разі відсутності Переліку в загальному доступі) та копію діючого сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Також, згідно Додатку № 2 до ТД Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції таблиці відповідностей із зазначенням товару, який передбачений відомістю обсягів робіт та товаром, який пропонує учасник відповідно до форми наведеної в Додатку №8 до тендерної документації.
На виконання вищезазначеної вимоги, ТОВ «Абсолют-Клімат» у складі тендерної пропозиції надано таблицю відповідності технічних, якісних характеристик запропонованих товарів, які будуть використані під час виконання робіт умовам відомостей обсягів робіт та тендерної документації (файл «Еквівалент таблиця.doc.asice.zip») згідно якої, учасником запропоновано наступний товар, а саме: насос для свердловини SGSP-P-4SR 6/6 FX ТМ Smart Grid.
Поруч з тим, Учасником надано локальний кошторис на будівельні роботи № 06-01-01 (файл «U_73_ДЦ_ЛК1_06-01-01.pdf») згідно якого у розділі 3 «Гідромеханічне обладнання» зазначено використання насосу для свердловини Pedrollo 4SR 6/6 F (5м3/год, 32м) у кількості 2 шт, тобто учасник не надав документи та не підтвердив ступень локалізації зазначеного товару у локальному кошторису (насос для свердловини Pedrollo 4SR 6/6 F (5м3/год, 32м)), чим не дотримано умови пункту 6 Розділу 3 ТД.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень:
03.05.2024 15:27 - 18.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.05.2024 15:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником відхилено пропозицію учасника ТОВ «Абсолют-Клімат». Відповідно до норм п. 51 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі, зокрема, відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цією Постановою.
Дата публікації звіту:
13.05.2024 12:10
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
13.05.2024 16:50
Запити/Пояснення
Номер:
4418e0ab70344579916a9a4799043962
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.04.2024 11:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі)», за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-15-000530-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Для підтвердження визначення очікуваної вартості прошу надати експертний звіт щодо об’єкта: «Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі)».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2bdc3a76de6048d495cd217d5dce1f3d
Назва:
Пояснення (документи та інформація) на запит Північного офісу Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
02.05.2024 09:33
Опис:
На запит Північного офісу Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 30.04.2024р. UA-M-2024-04-30-000016) процедури закупівлі: «Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі)», код ДК 021:2015: 45450000-6 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-15-000530-a) (далі – Закупівля), в частині надання пояснень (інформації та документів), Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» надає пояснення (інформацію та документи) відповідно до запиту.
Пояснення (інформація та документи) викладено в додатках.
Номер:
54378ab57cc445338564a60abc5815fa
Назва:
Звернення до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку
Дата опублікування:
07.05.2024 09:02
Опис:
Звернення в доданому файлі
Номер:
a3590ab63d014388ae19aba78bf4e127
Назва:
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата опублікування:
13.05.2024 16:08
Опис:
Північний офіс Держаудитслужби розглянув звернення за роз’ясненням щодо висновку Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» (далі - Замовник) від 02.05.2024, оприлюдненого в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro на закупівлю: «Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі)» (ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано на сайті Уповноваженого органу за номером ID:
UA-2024-04-15-000530-a) і повідомляє.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Основні завдання, повноваження і права Північного офісу Держаудитслужби визначено нормами Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII (далі – Закон № 2939-XII), частини 4 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII ), статтею 113 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI, Положенням про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженим наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23 та іншими нормативно - правовими актами.
Згідно з частиною 1 статті 8 Закону № 922-VIII моніторинг процедури закупівлі здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи.
Відповідно до частини 2 статті 8 Закону № 922-VIII рішення про початок моніторингу закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник за наявності однієї або декількох із таких підстав, зокрема, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Крім того, відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не способів його виконання.
Також, чинним законодавством Північний офіс Держаудитслужби не наділений повноваженнями надавати роз’яснення з приводу застосуванння норм чинного законодавства.
Частиною сьомою статті 8 Закону № 922-VIII передбачено, що у висновку обов’язкового зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість;
3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі;
4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі;
5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
При тому, наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552 «Про затвердження форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядку його заповнення», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 року за № 958/35241 (далі – Наказ № 552) затверджено форму такого висновку, який складається із вступної частини, в якій зазначається інформація про закупівлі, предмет закупівлі, інформація про оприлюднення та застосовану процедуру закупівлі, підстави здійснення моніторингу та дата початку моніторингу, та констатуючої частини, де зазначається дата закінчення моніторингу та інформація про результати моніторингу, висновок про наявність чи відсутність порушення та зобов’язання щодо його усунення у разі виявлення.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості № 1178), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За результатами аналізу документів тендерної пропозиції ТОВ «Абсолют-Клімат» установлено не відповідність кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII які б призводили до порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, а також тендерна пропозиція ТОВ «Абсолют-Клімат» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
Крім того, згідно з підпунктом 1 пункту 51 Особливостей № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Отже, відповідно до положень частини сьомої статті 8 Закону № 922-VIII та положень Наказу № 552 Північним офісом Держаудитслужби складено висновок з описом тієї інформації, яку вимагають зазначені норми законодавства. Північний офіс Держаудитслужби, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відхилення пропозиції учасника та відміни відкритих торгів.