• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція Вороненківської ЗОШ І ст. в Вороненківську гімназію Поляницької сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області (для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб)

Торги не відбулися

19 521 530.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 97 607.65 UAH
Номер: 35b1b691c64f47aa86745eef89e24a45
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-09-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.05.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 09.05.2024 10:40 - 31.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.05.2024 № 37-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 09.05.2024 № 37-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-04-12-010707-a 12.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkog@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Житлобуд-І встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, торги відмінено через відсутність пропозицій.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 15 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 12.04.2024 № 13 (далі – ТД), роз’яснення до процедури, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Житлобуд-І, вимогу про усунення невідповідностей до 02 травня 2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.05.2024 №13.3 та від 08.05.2024 №13.4, повідомлення про намір укласти договір від 03.05.2024, інформація про відміну. За результатами моніторингу процедури закупівлі в частині розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено, що Замовником вимагається у пункті 1 та пункті 7 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, зокрема тендерна пропозиція учасника повинна включати: - розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна, локальний кошторис з розрахунком договірної ціни) виконаний відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва та кошторисних норм України (далі - Настанова), а також Державних будівельних норм України з урахуванням змін та доповнень, відповідно до переліку та об’ємів робіт наведених у Додатку 5 до цієї Документації – «Відомість обсягів робіт»; До ціни тендерної пропозиції (локального кошторису, локального кошторису з розрахунком договірної ціни) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних стандартів та будівельних норм з урахуванням змін та доповнень: Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів з підсумками відповідно до Настанови) з вказівкою постачальника матеріальних ресурсів. - Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин; - Розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки у випадках перевищення нормативних показників вартості машин і механізмів доведених центральним органом виконавчої влади у сфері будівництва; - Розрахунок вартості машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за її наявності). - Розрахунок прибутку, загально-виробничих та адміністративних витрат. - Інформацію щодо розміру кошторисної заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва. Однак, учасником Житлобуд-І під час подання тендерної пропозиції не завантажено жодного з вищезазначених документів в терміни, встановлені чинним законодавством України, тобто до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: до 27.04.2024, що не відповідає вищезазначеним вимогам до тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 2 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником встановлено, що відсутність документів, передбачених цією тендерною документацією, розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам цієї тендерної документації. Також, відповідно до частини 1 статті 26 Закону, пункту 31 Особливостей, пункту 1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у цій тендерній документації, а саме: - розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, які встановлені замовником в Додатку 5 до тендерної документації. Договірна ціна та обов’язкові додатки до неї подаються окремим архівом «rar./zip.» у форматі «doc.» та у програмному комплексах встановлених тендерною документацією. Згідно пункту 32 статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника Житлобуд-І, як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а саме: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.05.2024 № 13.3 Замовник визначив учасника Житлобуд-І переможцем торгів. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.05.2024 №13.4 скасовано та відхилено переможця торгів Житлобуд-І через те, що переможцем не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, торги відмінено через відсутність пропозицій.
Період усунення порушень: 15.05.2024 15:47 - 30.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2024 15:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш висновок згідно результату моніторингу КП «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надає інформацію, щодо встановленого порушення
Дата публікації звіту: 21.05.2024 15:39