-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Пісок (14211100-4 Пісок природний), Щебінь в асортименті(14212300-3 Колотий камінь і щебінь); Гранітний відсів (14212210-5 Піщано-гравійні суміші),
Завершена
1 843 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 562.50 UAH
мін. крок: 0.2% або 3 562.50 UAH
Номер:
0cc0742dbd9a45a7900172b5b5aaba8b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-10-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2024 00:00
Період моніторингу:
10.06.2024 17:33 - 02.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.06.2024 № 43-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 10.06.2024 № 43-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
7 UA-2024-04-12-009685-a 12.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.04.2024 №216, звернення за роз’ясненнями від 16.04.2024 лот 1, відповіді на звернення від 17.04.2024 лот 1, реєстр пропозицій, протокол розкриття від 20.04.2024 (лот 1), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКСПРЕС ТЕХБУД" (лот 1), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2024 №236 (лот 1), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.04.2024 (лот 1), договір про закупівлю товару від 30.04.2024 №294/24 (далі – договір) (лот 1), пояснення від 14.06.2024 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що за лотом №2 Замовником відмінено торги у зв'язку з відсутністю пропозицій.
Період усунення порушень:
19.06.2024 17:39 - 25.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2024 17:39
Запити/Пояснення
Номер:
68848815d477422b960dfc9763c7484f
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
11.06.2024 21:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмет закупівлі - за кодом CPV за ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-12-009685-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9b1e2cb0233b47fbb5d24b2f7a2ad83b
Назва:
Пояснення на запитання
Дата опублікування:
14.06.2024 14:26
Опис:
Закупівля за предметом закупівлі: Пісок (14211100-4 Пісок природний), Щебінь в асортименті(14212300-3 Колотий камінь і щебінь); Гранітний відсів (14212210-5 Піщано-гравійні суміші), за кодом ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі за ID: UA-2024-04-12-009685-a, здійснена Замовником за власні кошти, які надійшли від здійснення господарської діяльності (бюджетні призначення по даній закупівлі відсутні). Очікувану вартість закупівлі визначено шляхом проведення аналізу цін на ринку з урахуванням досвіду власних попередніх закупівель. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі розглядалися комерційні пропозиції, які отримані шляхом запитів засобами: електронної пошти, а саме ТОВ «Подільська доставка» від 8.04.2024 року, ТОВ ТД «Градінвест» від 1.04.2024 , ТОВ «НЕФТЕК ГРАНД» від 22.02.2024 року та рахунку №63 від 22.02.2024 року Виробничо Комерційного Приватного підприємства «Явір-Транс» (скан-копії додаються).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог законодавства, а саме Наказу Міністерства палива та енергетики Україна, Міністерства з питань житлово-комунального господарства від 10.12.2008 N 620/378, «Про затвердження Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду»; ДБН В.2.3-4-2007 (табл. 8.3) де зазначена мінімальна товщина щебеніння для піщаної основи складає - 15 см, щебеніння виконується фракціями 40-70, 20-40, 5-20. Гранітний відсів використовується в період, коли не працюють підприємства по виробництву асфальтобетонних сумішей. Товщина кожного шару не повинна бути меншою за 10 см. Для розрахунку необхідної кількості піску, враховуються рекомендації заводу з виробництва труб, які використовуються при планових ремонтах і передбачають вкладання труб в траншею на шар піску не менше 10 см, потім вкладання труб та засипання труб піском, верхній шар , який покриває труби, має бути не менше 10 см. Потреби замовника обумовлені плановими ремонтами теплової мережі затверджені Наказом по підприємству від 20.03.2024 року №125 «Про затвердження заходів по підготовці до опалювального періоду 2024-2025 року МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» де і зазначено кількість теплової мережі яка підлягає плановому ремонту. Розрахунок кількості піску, щебню в асортименті, гранітного відсіву необхідного для здійснення планових ремонтів теплової мережі, визначається у відповідності до проектно-кошторисної документації, яка виконана згідно ДБН та кошторисних норм діючих в Україні.