-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Рулонні штори, вертикальні жалюзі» (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю)
Відповідно до умов Тендерної документації.
Завершена
343 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 716.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 716.50 UAH
Номер:
88518a5360664350a4f47bde7399d327
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-17-000123
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
17.06.2024 17:41 - 09.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.06.2024 №53-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.06.2024 №53-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9.UA-2024-04-12-006117-a 12.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП «ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ» встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти виконання рішення Комісії АМКУ - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому Законом порядку, зокрема скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП «ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, повноти виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Ладижинська міська лікарня» Ладижинської міської ради Гайсинського району, Вінницької області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12 квітня 2024 року №80, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП Гейко Оксана Іванівна, ТОВ «ВП Геліос», ФОП «Лозенко Олена Андріївна», ФОП «ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ», рішення Комісії АМКУ від 09, 27 травня 2024 року №8290, №9208, від 10 червня 2024 року №10139 та від 01 липня 2024 року №11373, рішення уповноваженої особи про відхилення тендерних пропозицій: ФОП Гейко Оксана Іванівна від 15 травня 2024 року (протокол №95), ТОВ «ВП Геліос» від 30 травня 2024 року (протокол№105) та ФОП «Лозенко Олена Андріївна» від 14 червня 2024 року (протокол №112), рішення уповноваженої особи про намір укласти договір про закупівлю з ФОП «ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ» від 14 червня 2024 року (протокол №113), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 21 червня та 05 липня 2024 року через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Водночас абзацами першим та п’ятим пункту 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178, зокрема відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому пункту 28 Постанови №1178.
Так, в абзаці восьмому пункту 28 Постанови №1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Постанови №1178, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Згідно з абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Постанови №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови №1178.
За результатами моніторингу установлено, що у пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Постанови №1178.
Також, у пункті 6 «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 2 тендерної документації Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Постанови №1178.
При цьому, постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382 до Постанови №1178 внесені зміни, а саме виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 Постанови №1178.
Отже, виходячи із вище викладеного тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пункту 28 Постанови №1178.
Також, моніторингом процедури закупівлі установлено, що у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Постанови №1178 і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
Так, у розділі «Інші документи» додатку 2 тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником листа-згоди з проектом договору (в довільній формі).
Однак, тендерна пропозиція учасника ФОП «ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ» не містить вищезазначеного листа, чим порушено вимоги пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та розділу «Інші документи» додатку 2 тендерної документації.
Пунктом 43 Постанови №1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Однак, Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ» не виявив вищезазначеної невідповідності та на порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності.
Відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи вищевикладене, Замовник, на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178, не відхилив тендерну пропозицію ФОП «ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та обрав його переможцем та оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти з ним договір.
Період усунення порушень:
11.07.2024 17:33 - 26.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2024 17:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання рішення Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Замовником було скасувано рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП «ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ»за предметом закупівлі «Рулонні штори, вертикальні жалюзі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-12-006117-a).
Дата публікації звіту:
12.07.2024 09:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
12.07.2024 10:59
Запити/Пояснення
Номер:
241401f57f3e433e977acd794cbd8b26
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.06.2024 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Рулонні штори, вертикальні жалюзі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-12-006117-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 12 квітня 2024 року №80 (далі - тендерна документація), не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), а саме:
- пункту 17, підпункту 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Постанови №1178, із урахуванням змін внесених від 12 травня 2023 року №471 та 09 лютого, 02 квітня 2024 року №№ 131, 382?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a6207fab37d84680a57e3bbf890d0530
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
21.06.2024 12:24
Опис:
Комунальне підприємство «Ладижинська міська лікарня» Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області на Ваш запит про надання пояснень щодо закупівлі за предметом «Рулонні штори, вертикальні жалюзі» (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-12-006117-a) повідомляє наступне:
1. Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмета закупівлі були визначені відповідно до розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такі товари, доступні у відкритих джерелах інформації (Інтернет), спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро», направлення запитів цінових пропозицій (електронною поштою) постачальникам даного товару, а саме:
- ФОП Ковтуненко В.;
- ФОП Чорненький А.
На основі отриманих даних було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, як середньоарифметичне значення з наданих комерційних пропозицій.
При цьому технічні характеристики товару формувались працівниками нашого підприємства, які відповідають за подальше використання даного товару у відповідності до специфічних потреб нашого лікувального закладу (Комерційні пропозиції додаю).
2. Враховуючи значне навантаження на уповноважену особу (на яку покладено додаткові функції уповноваженої особи), а також нагальна потреба в закупівлі жалюзів та поставки даного товару в стислі терміни, Замовником неповністю враховано зміни внесені від 12 травня 2023 року №471 та 09 лютого, 02 квітня 2024 року №№ 131, 382, до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178. Замовником взято до уваги виявлені порушення при складанні тендерної документації та будуть враховані при слідуючих закупівлях. В подальшому зобов’язуємось дотримуватися чинного законодавства у сфері публічних закупівель, не допускати виявлених порушень, уважно і сумлінно виконувати свої обов’язки згідно посадової інструкції.
Номер:
76cc66b5c8fa496581ccf1f0de2c84ec
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
24.06.2024 18:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2024 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.06.2024 №61-з
Вінниця
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.06.2024 №61-з
Вінниця
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2024-04-12-006117-a.b4 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-04-12-006117-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 17 червня 2024 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 17 червня 2024 року №53-з «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Номер:
2c87923dce1e4018961f3b0dda4ec081
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.07.2024 09:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Рулонні штори, вертикальні жалюзі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-12-006117-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
Яким чином, учасником ФОП «ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ», якого визнано переможцем процедури закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, виконано вимоги додатку 2 тендерної документації в частинні надання листа – згоди з проектом договору (в довільній формі) (пункт 6 «Інші документи»)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a74acab6e8b8447493bc2b0504ba18a9
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
05.07.2024 10:10
Опис:
Комунальне підприємство «Ладижинська міська лікарня» Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області на Ваш запит про надання пояснень щодо закупівлі за предметом «Рулонні штори, вертикальні жалюзі» (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-12-006117-a) повідомляє наступне:
1. При розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП «ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ», уповноваженою особою було допущено помилку, та не досконало розглянуто надані ним документи, а саме Учасником закупівлі ФОП «ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ» було надано в складі тендерної пропозиції довідку «17. Лист-згода з проектом договору.pdf» (лист додається), яка за своїм змістом не відповідає вимогам зазначеним в Додатку 2 тендерної документації в частинні надання листа – згоди з проектом договору (в довільній формі) (пункт 6 «Інші документи»). Уповноважена особа в подальшому зобов’язується при розгляді тендерних пропозицій бути уважною та дотримуватися норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, не допускати виявлених порушень, уважно і сумлінно виконувати свої обов’язки згідно посадової інструкції.