-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Комп’ютерне обладнання
Завершена
344 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 444.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 444.00 UAH
Номер:
d75691dd7dcf4c9d8a530b359da5270e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-21-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2024 00:00
Період моніторингу:
21.05.2024 12:45 - 12.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2024 № 106
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.05.2024 № 106.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 8. UA-2024-04-11-012597-a, 11.04.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної пропозиції.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Міський центр інформаційних технологій» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-04-11-015243-a); оголошення про проведення відкритих торгів; опубліковане звернення за роз’ясненням до тендерної документації та відповідь Замовника на таке звернення; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК» та ФОП Храпко Марини Дмитрівни (щодо правомірності їх відхилення Замовиком); протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 25.04.2024 №2 та від 25.04.2024 №3; тендерну пропозицію Дочірнього підприємства «Орт-сервіс» ТОВ «Орт»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 25.04.2024 №4; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані Дочірнім підприємством «Орт-сервіс» ТОВ «Орт» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 01.05.2024 №51-В; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Моніторингом встановлено, що у тендерній документації Замовника за досліджуваною процедурою закупівлі здійснено посилання на статтю 17 Закону (зокрема, частина 1 розділу 3 - вимога щодо надання учасниками інформації відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; частина 5 розділу 3 – eчасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції самостійного декларує відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6, 7, 8, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а також «підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) та спосіб підтвердження відповідності учасників викладений у Додатку № 2»; частина 3 розділу 5 – зазначено, що Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), частина 5 розділу 6; Додаток №2 до тендерної документації – вказано підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, відповідно до статті 17 Закону).
Проте, у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені у пункті 47 цих особливостей, норми статті 17 закону не застосовуються, а виключний перелік випадків для відхилення тендерної пропозиції визначено у пунктах 42, 44, 45 та 47 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178.
Також моніторингом встановлено, що у частині 3 розділу 5 тендерної документації, а також Додатку 2 до тендерної документації Замовника зазначено підстави для відхилення тендерної пропозиції, які не відповідають або відсутні в пункті 44 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178.
За вимогами пункту 28 Особливостей №1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Пунктом 47 Особливостей №1178 визначено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
При цьому, у підпунктах 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей №1178 відповідні підстави наведені стосовно керівника учасника процедури закупівлі.
Однак, у Додатку №2 до тендерної документації при зазначенні підстав, за яких Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, здійснено посилання на статтю 17 Закону (а не пункт 47 Особливостей №1178) та вказано відповідні підстави щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (а не керівника учасника процедури закупівлі). Аналогічно у частині 3 розділу 5 тендерної документації (щодо підпункту 3 пункту 47 Особливостей №1178) вказано відповідну підставу щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (а не керівника учасника процедури закупівлі)
Також, у Додатку №2 до тендерної документації зазначено відповідні підстави щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (а не керівника учасника процедури закупівлі).
За умовами пункту 3 розділу 6 тендерної документації переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Однак за нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається з урахуванням положень статті 41 Закону, за винятком окремих її частин, зокрема частини другої, якою саме передбачено надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю у відповідних випадках копії ліцензії або документа дозвільного характеру
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми Особливостей №1178 у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
12.06.2024 17:10 - 27.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2024 17:10
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13/0124/2024пр
Дата відкриття провадження:
06.08.2024 00:00
Номер відкриття провадження :
13/0124/2024пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи виявлені порушення законодавства у сфері закупівель, Замовником, з метою недопущення у подальшому таких порушень, зокрема порушень пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, було проведено відповідну роз'яснювальну роботу. Також Замовник повідомляє, що внесено відповідні зміни до тендерної документації (викладено її у новій редакції) для приведення її до відповідності чинному законодавству та планується проведення додаткових навчань для недопущення порушень у майбутньому.
Дата публікації звіту:
19.06.2024 18:07
Запити/Пояснення
Номер:
e9121dce5d1b46659df1b16b470fcb6c
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
23.05.2024 17:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.05.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-04-11-012597-a, яка проведена Львівським комунальним підприємством «Міський центр інформаційних технологій», виникла необхідність в отриманні пояснень
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням щодо виконання переможцем тендеру Дочірнім підприємством «Орт-сервіс» ТОВ «Орт» вимоги пункту 17 Особливостей №1178 щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
69148ec5116e4702832161177890ccda
Назва:
Пояснення на запит від 23.05.2024 про надання пояснень (інформації та документів) щодо процедури публічної закупівлі «Комп’ютерне обладнання» (UA-2024-04-11-012597-a)
Дата опублікування:
28.05.2024 17:56
Опис:
На Ваш запит від 23.05.2024 про надання пояснень (інформації та документів) щодо процедури публічної закупівлі «Комп’ютерне обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-11-012597-a) зазначаємо наступне.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
До Львівської міської ради надійшло Звернення (Лист) № 1159/1/1193 від 12.02.2024 року територіального центру комплектування та соціальної підтримки Міністерства оборони України (зареєстроване в системі електронного документообігу Львівської міської ради № 1.4-5710-001 від 13.02.2024; додається у форматі, що перешкоджає розголошенню інформації оборонного характеру) про забезпечення оргтехнікою, а саме:
1. Ноутбук Lenovo IdeaPad 3 15ITL6 (82H801QQPB0) – 20 шт.;
2. Антивірус ESET Endpoint Security – 20 шт.;
3. Офісний пакет Microsoft Office – 20 шт.;
4. БФП Canon i-SENSYS MF 3010 (5252B004) – 20 шт.;
5. Флешка Kingston 64 GB DataTraveler Exodia (DXT/64GB) – 11 шт.;
6. UPS EnerGenie EG-UPS-B650 – 15 шт.;
7. Миша Logitech B100 Optical Mouse Black (910-003357) – 30 шт.
Окрім того, до Львівської міської ради також надійшов Лист-звернення № 1631/64 від 09.01.2024 року військової частини Міністерства оборони України (зареєстроване в системі електронного документообігу Львівської міської ради № 1.4-799-001 від 10.01.2024; додається у форматі, що перешкоджає розголошенню інформації оборонного характеру) про надання гуманітарної допомоги (майна), а саме:
- 4К монітор для перегляду трансляцій з квадрокоптерів - 3 шт.
Виконавчий комітет Львівської міської ради, керуючись ухвалою Львівської міської ради від 17.02.2022 року № 1981 «Про затвердження Програми заходів щодо підготовки Львівської міської територіальної громади до національного спротиву на 2022-2024 роки», прийняв рішення від 16.01.2024 № 74 та від 27.02.2024 № 296, відповідно до якого Львівському комунальному підприємству «Міський центр інформаційних технологій» доручено здійснити закупівлю та подальшу безоплатну передачу матеріально-технічних засобів згідно додатку.
Додатками до вищезгаданих рішень Виконавчого комітету Львівської міської ради затверджено Перелік матеріально-технічних засобів, які безоплатно передаються військовій частині Збройних Сил України (або ТЦК та СП). Згідно даних Переліків, передачі підлягають вищезазначені матеріальні цінності (5 позицій).
Оскільки текст даних рішень містить інформацію з питань у сфері оборонної роботи, він не публікується у відкритому доступі, відтак, не можемо надати скан повного тексту рішення. Копії рішень Виконавчого комітету Львівської міської ради № 16.01.2024 № 74 та від 27.02.2024 № 296 можуть бути надані на підставі окремого запиту з підстав, описаних вище.
Відповідно до Технічної специфікації (Додаток 3 до Тендерної документації) предметом закупівлі є 5 позицій:
БФП Canon i-SENSYS MF 3010 (5252B004) – 20 шт.;
Флешка Kingston 64 GB DataTraveler Exodia (DXT/64GB) – 11 шт.;
UPS EnerGenie EG-UPS-B650 – 15 шт.;
Миша Logitech B100 Optical Mouse Black (910-003357) – 30 шт.
4К монітор для перегляду трансляцій з квадрокоптерів (Монітор Samsung Viewfinity HRM S70A (LS27A700N) - 3 шт.
Модель останньої позиції (Моніторів) та її характеристики були узгоджені з кінцевим користувачем – військовою частиною (замовником).
У примітці до предмету закупівлі вказано наступне: «Обґрунтування необхідності закупівлі товару даної моделі – замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника».
Оскільки у вищевказаних листах міститься прохання про передачу саме конкретних моделей комп’ютерного обладнання, опис технічних та якісних характеристик у Технічній специфікації наведено саме щодо цих моделей (з можливістю для учасників запропонувати еквівалент з характеристиками не гіршими, аніж вказані).
Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі
Перед внесенням даної закупівлі до річного плану, Замовником було проведено аналіз (моніторинг) цін на ринку, а також отримано комерційні пропозиції потенційних постачальників.
Відповідно до комерційної пропозиції ТзОВ «ЛЕОКОМП» від 15.03.2024 року загальна вартість предмету закупівлі становить 344 400,00 грн. з ПДВ (копія додається).
Відповідно до комерційної пропозиції ДП «Орт-Сервіс» ТзОВ «ОРТ» від 15.03.2024 року № 15/03/1 загальна вартість предмету закупівлі становить 344 250,00 грн. з ПДВ (копія додається).
Також було проведено моніторинг цін на аналогічні товари на інтернет-ресурсах, зокрема магазинах «Rozetka», «Comfy, «Brain», «Фокстрот» (скрін-шоти додаються)
Відтак, Замовником було прийнято рішення визначити попередню вартість закупівлі у розмірі 344 400,00 грн., що відповідає середній ринковій вартості предмету закупівлі на час її оголошення та отриманим комерційним пропозиціям потенційних постачальників.
Щодо виконання Учасником-переможцем вимог п. 17 Особливостей
На виконання вимог тендерної документації та пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Учасником при поданні тендерної пропозиції було подано документи, які підтверджують повноваження директора ДП «Орт-Сервіс» ТзОВ «ОРТ» Кінаха А.Б., а саме:
- Рішення (Протокол № 2) Загальних зборів засновників Товариства з обмеженою відповідальністю «Орт» від 14.11.2011 року (копія додається);
- Наказ № 1 про призначення директора ДТ «Орт-Сервіс» ТзОВ «Орт» від 14.11.2011 року (копія додається);
Також було надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань від 23.01.2024 року щодо Дочірнього підприємства "ОРТ-СЕРВІС" товариства з обмеженою відповідальністю"ОРТ", відповідно до якого Кінах Андрій Богданович є керівником юридичної особи та може вчиняти дії від її імені, в тому числі підписувати договори (копії Витягу та Статуту додаються).
Наданих документів достатньо, щоб підтвердити повноваження директора Учасника-переможця на підписання договору, укладеного за результатами проведеної закупівлі.
Номер:
0cc726ff03f940309752af125ad0f8d2
Назва:
Пояснення на запит від 23.05.2024 про надання пояснень (інформації та документів) щодо процедури публічної закупівлі «Комп’ютерне обладнання» (UA-2024-04-11-012597-a)
Дата опублікування:
28.05.2024 17:50
Опис:
На Ваш запит від 23.05.2024 про надання пояснень (інформації та документів) щодо процедури публічної закупівлі «Комп’ютерне обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-11-012597-a) зазначаємо наступне.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
До Львівської міської ради надійшло Звернення (Лист) № 1159/1/1193 від 12.02.2024 року територіального центру комплектування та соціальної підтримки Міністерства оборони України (зареєстроване в системі електронного документообігу Львівської міської ради № 1.4-5710-001 від 13.02.2024; додається у форматі, що перешкоджає розголошенню інформації оборонного характеру) про забезпечення оргтехнікою, а саме:
1. Ноутбук Lenovo IdeaPad 3 15ITL6 (82H801QQPB0) – 20 шт.;
2. Антивірус ESET Endpoint Security – 20 шт.;
3. Офісний пакет Microsoft Office – 20 шт.;
4. БФП Canon i-SENSYS MF 3010 (5252B004) – 20 шт.;
5. Флешка Kingston 64 GB DataTraveler Exodia (DXT/64GB) – 11 шт.;
6. UPS EnerGenie EG-UPS-B650 – 15 шт.;
7. Миша Logitech B100 Optical Mouse Black (910-003357) – 30 шт.
Окрім того, до Львівської міської ради також надійшов Лист-звернення № 1631/64 від 09.01.2024 року військової частини Міністерства оборони України (зареєстроване в системі електронного документообігу Львівської міської ради № 1.4-799-001 від 10.01.2024; додається у форматі, що перешкоджає розголошенню інформації оборонного характеру) про надання гуманітарної допомоги (майна), а саме:
- 4К монітор для перегляду трансляцій з квадрокоптерів - 3 шт.
Виконавчий комітет Львівської міської ради, керуючись ухвалою Львівської міської ради від 17.02.2022 року № 1981 «Про затвердження Програми заходів щодо підготовки Львівської міської територіальної громади до національного спротиву на 2022-2024 роки», прийняв рішення від 16.01.2024 № 74 та від 27.02.2024 № 296, відповідно до якого Львівському комунальному підприємству «Міський центр інформаційних технологій» доручено здійснити закупівлю та подальшу безоплатну передачу матеріально-технічних засобів згідно додатку.
Додатками до вищезгаданих рішень Виконавчого комітету Львівської міської ради затверджено Перелік матеріально-технічних засобів, які безоплатно передаються військовій частині Збройних Сил України (або ТЦК та СП). Згідно даних Переліків, передачі підлягають вищезазначені матеріальні цінності (5 позицій).
Оскільки текст даних рішень містить інформацію з питань у сфері оборонної роботи, він не публікується у відкритому доступі, відтак, не можемо надати скан повного тексту рішення. Копії рішень Виконавчого комітету Львівської міської ради № 16.01.2024 № 74 та від 27.02.2024 № 296 можуть бути надані на підставі окремого запиту з підстав, описаних вище.
Відповідно до Технічної специфікації (Додаток 3 до Тендерної документації) предметом закупівлі є 5 позицій:
БФП Canon i-SENSYS MF 3010 (5252B004) – 20 шт.;
Флешка Kingston 64 GB DataTraveler Exodia (DXT/64GB) – 11 шт.;
UPS EnerGenie EG-UPS-B650 – 15 шт.;
Миша Logitech B100 Optical Mouse Black (910-003357) – 30 шт.
4К монітор для перегляду трансляцій з квадрокоптерів (Монітор Samsung Viewfinity HRM S70A (LS27A700N) - 3 шт.
Модель останньої позиції (Моніторів) та її характеристики були узгоджені з кінцевим користувачем – військовою частиною (замовником).
У примітці до предмету закупівлі вказано наступне: «Обґрунтування необхідності закупівлі товару даної моделі – замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника».
Оскільки у вищевказаних листах міститься прохання про передачу саме конкретних моделей комп’ютерного обладнання, опис технічних та якісних характеристик у Технічній специфікації наведено саме щодо цих моделей (з можливістю для учасників запропонувати еквівалент з характеристиками не гіршими, аніж вказані).
Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі
Перед внесенням даної закупівлі до річного плану, Замовником було проведено аналіз (моніторинг) цін на ринку, а також отримано комерційні пропозиції потенційних постачальників.
Відповідно до комерційної пропозиції ТзОВ «ЛЕОКОМП» від 15.03.2024 року загальна вартість предмету закупівлі становить 344 400,00 грн. з ПДВ (копія додається).
Відповідно до комерційної пропозиції ДП «Орт-Сервіс» ТзОВ «ОРТ» від 15.03.2024 року № 15/03/1 загальна вартість предмету закупівлі становить 344 250,00 грн. з ПДВ (копія додається).
Також було проведено моніторинг цін на аналогічні товари на інтернет-ресурсах, зокрема магазинах «Rozetka», «Comfy, «Brain», «Фокстрот» (скрін-шоти додаються)
Відтак, Замовником було прийнято рішення визначити попередню вартість закупівлі у розмірі 344 400,00 грн., що відповідає середній ринковій вартості предмету закупівлі на час її оголошення та отриманим комерційним пропозиціям потенційних постачальників.
Щодо виконання Учасником-переможцем вимог п. 17 Особливостей
На виконання вимог тендерної документації та пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Учасником при поданні тендерної пропозиції було подано документи, які підтверджують повноваження директора ДП «Орт-Сервіс» ТзОВ «ОРТ» Кінаха А.Б., а саме:
- Рішення (Протокол № 2) Загальних зборів засновників Товариства з обмеженою відповідальністю «Орт» від 14.11.2011 року (копія додається);
- Наказ № 1 про призначення директора ДТ «Орт-Сервіс» ТзОВ «Орт» від 14.11.2011 року (копія додається);
Також було надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань від 23.01.2024 року щодо Дочірнього підприємства "ОРТ-СЕРВІС" товариства з обмеженою відповідальністю"ОРТ", відповідно до якого Кінах Андрій Богданович є керівником юридичної особи та може вчиняти дії від її імені, в тому числі підписувати договори (копії Витягу та Статуту додаються).
Наданих документів достатньо, щоб підтвердити повноваження директора Учасника-переможця на підписання договору, укладеного за результатами проведеної закупівлі.
Номер:
094fe9cff11c4797bcc1fa17ee567867
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.06.2024 14:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.06.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-04-11-012597-a, яка проведена Львівським комунальним підприємством «Міський центр інформаційних технологій», виникла необхідність в отриманні пояснень
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до наявного в електронній системі закупівель звіту про результати проведення процедури закупівлі відхилено найбільш економічно вигідні тендерні пропозиції учасників ТОВ «КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК» та ФОП Храпко Марини Дмитрівни (ФОП Храпко М. Д.) на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178).
Водночас, у пункті 1 розділу «УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА» протокольного рішення №2 від 25.04.2024 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК» зазначено інформацію про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮДІТРЕЙД» (далі – ТОВ «ЮДІТРЕЙД»), який не був учасником закупівлі.
Аналогічне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮДІТРЕЙД» міститься у пункті 1 розділу «УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА» протокольного рішення №3 від 25.04.2024 щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Храпко М. Д.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Зазначити, стосовно яких учасників прийнято рішення про відхилення протокольними рішеннями уповноваженої особи від 25.04.2024 №2 та №3, та пояснити причини зазначення у таких протоколах ТОВ «ЮДІТРЕЙД», який не був учасником закупівлі
Крім того, під час моніторингу встановлено, що у Додатку №3 до тендерної документації (Технічна специфікація до предмета закупівлі) наведено технічні вимоги до предмету закупівлі в розрізі позицій №1 (Монітор Samsung Viewfinity HRM S70A (LS27A700N) або еквівалент), №2 (Миша Logitech B100 Optical Mouse Black (910-003357) або еквівалент), №3 (ДБЖ EnerGenie EG-UPS-B660 або еквівалент), №4 (Флешка Kingston 64 GB DataTraveler Exodia (DTX/64GB) або еквівалент), №5 (БФП Canon i-SENSYS MF3010 (5252B034) або еквівалент).
Крім того у Додатку №3 до тендерної документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик товару, та вказано, що технічні характеристики товару, запропонованого учасником, повинні відповідати технічним характеристикам, які зазначені у цій технічній специфікації (пункт 3 Додатку №3 до тендерної документації), а також, що у складі пропозиції учасник подає порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, зазначеним у технічній специфікації (пункт 6 Додатку №3 до тендерної документації)
Відповідно до пункту 6 Додатку №3 до тендерної документації учасник подає у складі пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, зазначеним у технічній специфікації.
Учасниками ТОВ «КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК» та ФОП Храпко М. Д. в складі пропозицій за позицією №5 предмету закупівлі запропоновано БФП Pantum M6500 та надано порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, зазначеним у технічній специфікації у Додатку №3 до тендерної документації.
Слід зазначити, що згідно зі звітом про результати проведення процедури закупівлі тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК» відхилено відповідно до абзацу 1 пп. 2 п. 44 Особливостей №1178 (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації), а саме: пропозиція учасника не відповідає таким пунктам Технічної специфікації (щодо Позиції № 5): п. 2 «Мова принтера: вимагається - «UFRII-LT», що не підтримується запропонованим товаром; п. 5 «Картридж з тонером»: вимагається – «Картридж 725», що не підтримується запропонованим товаром (пропонується «Картридж PC-230R»); п. 5 «Максимальне навантаження»: вимагається – «до 8000 стр. на місяць», запропоновано «до 2000 стр. на місяць».
Також, Замовником у звіті про результати проведення процедури закупівлі, а також у протокольному рішенні №2 від 25.04.2024 зазначено, що «відповідність було виявлено лише при перевірці інформації на офіційному сайті виробника (Учасником щодо Позиції № 5 запропоновано еквівалент товару, посилання на сайт виробника: https://www.pantum.ru/product-center/1542096276397559809.html)».
Аналізом іформації на сторінці сайту, за вищенаведеним посиланням https://www.pantum.ru/product-center/1542096276397559809.html встановлено, що вищевказане посилання містить інформацію щодо БФП M6500, зокрема щодо технічних характектеристик, а саме: моделі, основних характеристик, друку, копіювання, сканування, роботи з папером, загальних відомостей, комплектації, розхідних матеріалів. Зокрема зазначено рекомендований щомісячний обсяг друку 2000 сторінок, а також щомісячний обсяг друку – 20 000 сторінок, що відповідає технічним вимогам Додатку №3 до тендерної документації.
Слід зазначити, що за вказаним посиланням відсутня інформація щодо мови принтера.
Крім того, частиною четвертою статті 23 Закону Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Також, у примітці Додатку №3 до тендерної документації зазаначено, що всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним та обґрунтованим. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент».
Аналізом інформації у відкритому доступі мережі інтернет (зокрема: https://rozetka.com.ua/pantum_pc_230r/p2417622/, а також https://www.canon.ua/business/products/office-printers/multifunction/black-and-white/i-sensys_mf3010/) встановлено, що запропонований учасником ТОВ «КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК» картридж PC-230R відповідає технічним характеристикам картриджу 725 (а саме, номінальний ресурс картриджа 1600 стр.).
За аналогічних підстав Замовником відхилено тендерну пропозицію ФОП Храпко М. Д..
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Пояснити причини не врахування Замовником вищенаведеної інформації при розгляді тендерних пропозицій учасників ТОВ «КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК» та ФОП Храпко М. Д.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2fe29fe3ab2d4f208a2e1d0ad113b251
Назва:
Пояснення на запит від 04.06.2024 про надання пояснень (інформації та документів) щодо процедури публічної закупівлі «Комп’ютерне обладнання» (UA-2024-04-11-012597-a)
Дата опублікування:
07.06.2024 15:00
Опис:
Щодо першого питання Замовник повідомляє, що рішення про відхилення протокольними рішеннями уповноваженої особи від 25.04.2024 №2 та №3 стосуються ТОВ «КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК» та ФОП Храпко М. Д. відповідно, оскільки їхні тендерні пропозиції не відповідають вимогам Замовника. Зазначення в кінці даних протокольних рішення такого учасника як ТОВ «ЮДІТРЕЙД» є технічною помилкою (при складенні протокольних рішень зазвичай використовується шаблон), оскільки даний учасник не брав участі у даній закупівлі.
Щодо другого питання.
Максимальне навантаження. Якщо виробник рекомендує навантажувати свій продукт певним обʼємом (максимальне навантаження), то цей обʼєм не повинен перевищувати рекомендоване значення.
Оскільки Технічною специфікацією вимагалось навантаження «до 8000 стр. на місяць», а згідно інформації на офіційному сайті виробника (https://www.pantum.ru) запропонованого учасниками еквіваленту (БФП Pantum M6500), рекомендований щомісячний обсяг друку становить «2000 сторінок», то такий товар не відповідає вимогам Замовника, викладених у Технічній специфікації. Окрім того, інформація про щомісячний обсяг друку – 20 000 сторінок БФП Pantum M6500 вказана лише на сайті виробника, однак така інформація відсутня у документі «User manual» на цьому ж сайті.
Мова принтера.
На запропонованій моделі багатофункціонального пристрою, згідно «User manual», завантаженого з ресурсу https://www.pantum.com.bd/support/download/manual/ (на даному сайті можна знайти також інформацію про офіційні представництва, однак там немає сторінки самого запропонованого товару, який можна знайти лише на сайті з російським доменом: https://www.pantum.ru), на ст. 149 вказано, що «Print Language» («Мова принтера») – GDI, а вимагалось - «UFRII-LT», що не підтримується запропонованим товаром (скріншот додається).
Картридж.
У БФП Pantum M6500, згідно інформації з веб-сайту виробника https://www.pantum.ru/product-center/1542096276397559809.html, постачається та застосовуються розхідні матеріали PC-211EV/PC-211P, в яких параметри, окрім кількості відбитків, суттєво відрізняються та не можуть вважатись еквівалентними Картридж 725, який вимагався Замовником.
Також Замовник вважає за необхідне звернути увагу на той факт, що сайт виробника має російський домен, а сам виробник не має жодного офіційного представництва на території Європи, в тому числі в Україні, а однією з вимог до товару була наявність офіційної гарантії на товар від виробника на території України.