-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини приміщень будівлі променевої терапії комунального некомерційного підприємства «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради для встановлення лінійного прискорювача за адресою: м.Чернігів, проспект Миру, буд. 211-д (код за ДК 021:2015 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
13 260 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 66 500.00 UAH
Номер:
796a38375616498cb5ee56116b797b57
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-18-000119
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.06.2024 00:00
Період моніторингу:
18.06.2024 16:02 - 10.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.06.2024 № 36-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.05.2024 №003100-18/6323-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 18.06.2024 № 36-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-04-11-012083-a 11.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Чернігів Буд» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостям, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939- XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням пункту 43 Особливостей (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 09.04.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 11.04.2024 № 134; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Чернігів Буд» (далі – ТОВ «Чернігів Буд»); вимога про усунення невідповідностей ТОВ «Чернігів Буд» до 10 травня 2024 року; протокольне рішення уповноваженої особи щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Чернігів Буд» від 05.05.2024 №160; протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «Чернігів Буд» від 10.05.2024 № 164; повідомлення про намір укласти договір від 10.05.2024 року; договір про закупівлю від 17.05.2024 № 136; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 19 та 25 червня 2024 року.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Чернігів Буд» та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у пункті 2 додатку 4 тендерної документації визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, зокрема довідка на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Обов’язковою умовою є наявність у штаті підприємства інженерно-технічних працівників, які мають вищу будівельну освіту, у тому числі спеціаліста, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації та інженера з охорони праці.
Учасником ТОВ «Чернігів Буд» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт від 10.05.2024 №112, у якій зазначено про наявність у штаті учасника кошторисника Литвиненко Н.М., проте кваліфікаційний сертифікат інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації в тендерній пропозиції на штатного працівника не надано.
З урахуванням викладеного, під час здійснення моніторингу постала потреба у отриманні пояснень щодо відповідності учасника ТОВ «Чернігів Буд» вимогам тендерної документації, відповідно, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 25.06.2024 року через електронну систему закупівель Замовнику було направлено запит про надання інформації та підтвердних документів, однак надані Уповноваженою особою Замовника пояснення не обґрунтовують прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Чернігів Буд» установленим вимогам тендерної документації Замовника.
Водночас, абзацом першим пункту 43 Особливостей визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Так, виявлені під час моніторингу процедури закупівлі невідповідності у поданих учасником ТОВ «Чернігів Буд» документах підлягали виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей, який є імперативною нормою та визначає обов’язок розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Проте, Замовником під час розміщення в електронній системі закупівель 09.05.2024 року повідомлення з вимогою про усунення інших невідповідностей виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, не враховано вищеописані невідповідності, які були виявлені під час здійснення моніторингу та, відповідно, не надано можливість учаснику усунути такі невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
04.07.2024 16:32 - 19.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.07.2024 16:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Начальнику
Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Закарпатській області
Сергію ТУРЕНКУ
Інформація про усунення порушень
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https;// prozorro.gov.ua) 04 липня 2024 року було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2024-04-11-012083-а (надалі – Висновок), відповідно до якого виявлено наступні порушення:
«За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Чернігів Буд» та визначення переможця торгів встановлено наступне. Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у пункті 2 додатку 4 тендерної документації визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, зокрема довідка на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. Обов’язковою умовою є наявність у штаті підприємства інженерно-технічних працівників, які мають вищу будівельну освіту, у тому числі спеціаліста, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації та інженера з охорони праці. Учасником ТОВ «Чернігів Буд» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт від 10.05.2024 №112, у якій зазначено про наявність у штаті учасника кошторисника Литвиненко Н.М., проте кваліфікаційний сертифікат інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації в тендерній пропозиції на штатного працівника не надано.»
Зобов’язано Замовника усунути порушення законодавства у сфері державних закупівель, а саме:
«З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939- XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням пункту 43 Особливостей (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.»
Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради (далі - Замовник) відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-11-012083-а, а саме:
З метою недопущення та попередження у подальшому порушень вимог Закону з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» при проведенні відкритих торгів, з уповноваженою особою, Лошак В.Ф., було проведено бесіду профілактичного характеру, опрацьовується питання щодо укладення договору на проходження навчання з метою удосконалення її професійних навичок та підвищення професійного рівня.
Дата публікації звіту:
09.07.2024 13:32
Запити/Пояснення
Номер:
3901717617b641569cf1b7a7a2a71019
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.06.2024 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень будівлі променевої терапії комунального некомерційного підприємства «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради для встановлення лінійного прискорювача за адресою: м.Чернігів, проспект Миру, буд. 211-д (код за ДК 021:2015 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-11-012083-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Умовами пункту 6 Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації Замовника передбачено надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме: «Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору. Розмір - 5% вартості договору про закупівлю. Вид – банківська гарантія. Строк надання – не пізніше дати укладення договору про закупівлю та до повного виконання зобов’язань Учасником-переможцем такого договору……. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку про зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.»
У зв’язку із зазначеним, просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо надання переможцем - ТОВ "Чернігів Буд" відповідного забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вищевказаних умов Замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b5c7fd0a2d2649dca332049074ce0ecb
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень.
Дата опублікування:
24.06.2024 17:25
Опис:
Начальнику
Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Закарпатській області
Сергію ТУРЕНКУ
Відповідь на запит (подання запиту – 18.06.2024 року) по процедурі закупівлі (оголошення № UA-2024-04-11-012083-а) по предмету закупівлі: Капітальний ремонт частини приміщень будівлі променевої терапії комунального некомерційного підприємства «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради для встановлення лінійного прискорювача за адресою: м.Чернігів, проспект Миру, буд. 211-д (код за ДК 021:2015 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)
Закупівлю: Капітальний ремонт частини приміщень будівлі променевої терапії комунального некомерційного підприємства «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради для встановлення лінійного прискорювача за адресою: м.Чернігів, проспект Миру, буд. 211-д (код за ДК 021:2015 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація) проведено Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради (надалі – Замовник) відповідно до пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості) та Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Закупівля проводиться за власні кошти.
1. При визначенні предмета закупівлі, та визначенні його очікуваної вартості підприємство керується Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України, нормами Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 (що має рекомендаційний характер) та наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 №708 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснювався відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (Експертний звіт (Позитивний) №00-0604/01-23/ЦБ від 06.03.2024).
2. Забезпечення виконання договору Товариством з обмеженою відповідальністю «Чернігів Буд» було внесено 17 травня 2024 року у сумі 661 334,71 грн. Вид забезпечення – Банківська гарантія. Банк-гарант – ПАТ АТ «УКРГАЗБАНК»
Додатки:
1. Банківська гарантія
2. Довідка
3. Виписка з банку
4. Довіреність
5. Перелік
Уповноважена особа,
фахівець з публічних закупівель
2 категорії апарату управління Валентина ЛОШАК
Номер:
d98624e0d3944da3a7b63e4d1382c2b4
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.06.2024 16:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень будівлі променевої терапії комунального некомерційного підприємства «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради для встановлення лінійного прискорювача за адресою: м.Чернігів, проспект Миру, буд. 211-д (код за ДК 021:2015 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-11-012083-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у пункті 2 додатку 4 тендерної документації визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, зокрема Обов’язковою умовою є наявність у штаті підприємства інженерно-технічних працівників, які мають вищу будівельну освіту, у тому числі спеціаліста, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації та інженера з охорони праці.
Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин Учасника із вищевказаними працівниками (копії наказів про призначення, трудових або цивільно-правових угод), копії дипломів про отримання вищої освіти для інженерно-технічних працівників, а також копію документа для інженера з охорони праці, що підтверджує проходження навчання з охорони праці.
Яким чином Замовником - Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівський медичний центр сучасної онкології" Чернігівської обласної ради здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "Чернігів Буд" на відповідність вимогам тендерної документації, та прийнято рішення про визначення його переможцем, тоді як у складі тендерної пропозиції відсутній кваліфікаційний сертифікат на штатного кошторисника Литвиненко Н.М. (довідка від 10.05.2024 № 112), що не відповідає пункту 2 додатку 4 тендерної документації? Разом з тим у складі тендерної пропозиції ТОВ "Чернігів Буд" наданий кваліфікаційний сертифікат на кошторисника Пилипенко А.І. на підставі укладеного договору підряду по виконанню кошторисних робіт від 03.07.2023, який не є штатним працівником, як того вимагає Замовник, окрім цього не надано диплом про отримання вищої освіти для інженерно-технічних працівників, зокрема: Пилипенко А.І.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
80ffce7c76f34fe6a46855061dc8bc91
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень.
Дата опублікування:
28.06.2024 18:19
Опис:
Начальнику
Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Закарпатській області
Сергію ТУРЕНКУ
Відповідь на запит (подання запиту – 25.06.2024 року) по процедурі закупівлі (оголошення № UA-2024-04-11-012083-а) по предмету закупівлі: Капітальний ремонт частини приміщень будівлі променевої терапії комунального некомерційного підприємства «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради для встановлення лінійного прискорювача за адресою: м.Чернігів, проспект Миру, буд. 211-д (код за ДК 021:2015 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)
Закупівлю: Капітальний ремонт частини приміщень будівлі променевої терапії комунального некомерційного підприємства «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради для встановлення лінійного прискорювача за адресою: м.Чернігів, проспект Миру, буд. 211-д (код за ДК 021:2015 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація) проведено Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради (надалі – Замовник) відповідно до пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості) та Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Закупівля проводиться за власні кошти.
Уповноваженою особою при формуванні тендерної документації було передбачено вимогу про наявність у штаті підприємства, без зазначення конкретної їх кількості, інженерно-технічних працівників, які мають вищу будівельну освіту.
Крім того, додатково, вимагалась наявність в Учасника інженера з охорони праці та спеціаліста, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації.
На підтвердження Учасник мав надати документи на підтвердження наявності трудових або цивільно-правових відносин (копії наказів про призначення, трудові або цивільно-правові угоди), копії дипломів про отримання вищої освіти для інженерно-технічних працівників, а також копію документа для інженера з охорони праці.
В силу вимог за сукупністю нормативно-правових актів у сфері будівництва та договірних відносин, що регулюються нормами цивільного законодавства, для укладення договору на виконання кошторисних розрахунків достатньо наявності на весь період виконання таких робіт діючого сертифікату щодо інженерно-будівельного проектування, який видається виключно за результатами атестації і в силу вимог Порядку проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг) пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого Постановою КМУ від 23.05.2011 року №554 (в редакції постанови КМУ від 23.06.2021 №651) (надалі – Постанова №554) особам, які мають вищу освіту.
Так, згідно пункту 2 Постанови №554 кваліфікаційний сертифікат - документ, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено Постановою №554, а професійна атестація - процедура, під час проведення якої підтверджується професійна спеціалізація, рівень кваліфікації і знань виконавця.
Також, що стосується спеціаліста, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерного проектування у частині кошторисної документації, слід зазначити, наступне:
Статтею 1 Закону України «Про архітектурні діяльність» (надалі – Закон) зазначено, що проект - документація для будівництва об'єктів архітектури, що складається з креслень, графічних і текстових матеріалів, інженерних і кошторисних розрахунків, які визначають містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення, вартісні показники конкретного об'єкта архітектури, та відповідає будівельним нормам і правилам. Тобто, кошторис є складовою проектної документації, відтак, в силу вимог статті 19 даного Закону, зважаючи на той факт, що Учасником надається саме кошторис і виставлена вимога про наявність у інженера-кошторисника відповідного кваліфікаційного сертифікату як обов’язкова умова.
У Законі також зазначено, що архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат - фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат, що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи.
Отже вимога про даного спеціаліста не ставилась в обов’язок саме по трудових відносинах, а була передбачена і по цивільно-правовому договору.
В нашому випадку Учасником надано довідку про працівників, у якій зазначено два кошторисника: Литвиненко Н.М. та Пилипенко А.І. один з яких є штатним працівником підприємства (надано диплом та наказ про призначення), а інший, залучений на підставі цивільно-правового договору (надано копію договору). Додатково на виконання вимоги в частині наявності спеціаліста, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації надано такий сертифікат на Пилипенко А.І., яка в силу вимог Закону, зважаючи на наявний сертифікат, має повноваження на ведення діяльності на підставі цивільно-правових угод, в тому числі договорів підряду.
Кошториси до наданої тендерної пропозиції Учасника були підписані саме Пилипенко А.І. – спеціалістом, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, і як наслідок в силу вимог Постанови №554 спеціалістом з вищою освітою. Оскільки такий спеціаліст був залучений Учасником до виконання даних робіт за цивільно-правовим договором (договором підряду), для його укладення відсутня законодавчо-визначена потреба надання диплому про освіту (адже надано сертифікат по результатам атестації).
Уповноважена особа,
фахівець з публічних закупівель
2 категорії апарату управління Олена СИЛЕНОК