- 
                    Відкриті торги з особливостями
- 
                        Однолотова
- 
                        КЕП
Деревина дров'яна непромислового використання: сосна
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                2 730 000.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 1% або 27 300.00 UAH
        мін. крок: 1% або 27 300.00 UAH
                    Номер:
                    88bec3bed22c4cb9bb2ab29a655d7680
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2024-06-11-000006
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    10.06.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    11.06.2024 10:38 - 03.07.2024 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2024	      № 149
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель	
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, 
НАКАЗУЮ:
1.	Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.	Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3.	У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника      Олександр СОМИК 
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» 
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п	Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу	Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10   UA-2024-04-11-009227-a   11.04.2024  виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами розгляду питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 установлено порушення вимог пункту 28 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерної пропозиції Переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 11.04.2024                № 40, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.04.2024, тендерну пропозицію ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЇ АНАТОЛІЇВНИ (далі – Переможець), протокол уповноваженої особи щодо визначення переможця процедури закупівлі від 23.04.2024 № 49, повідомлення про намір укласти договір від 23.04.2024, договір про закупівлю від 01.05.2024 № 112, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 19.06.2024.
Моніторингом встановлено, що на участь у торгах подано пропозиції 3 (трьох) учасників: ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЇ АНАТОЛІЇВНИ, з остаточною ціною пропозиції 2 400 300,00 гривень,  ФОП ОМЕЛЬЧЕНКА ОЛЕКСАНДРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА, з остаточною ціною пропозиції 2 496 900,00 гривень, та ФОП ПРАВДИВОЇ ВАЛЕНТИНИ ІВАНІВНИ, з остаточною ціною пропозиції 2 612 400,00 гривень.	
Переможцем торгів обрано ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЮ АНАТОЛІЇВНУ, з остаточною ціною пропозиції 2 400 300,00 гривень.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 установлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей № 1178, установлено Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. 
Так, у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. 
У ході моніторингу установлено, що Замовником, під час формування тендерної документації, не враховано зміни внесені до пункту 44 та 47 Особливостей № 1178, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі, чим недотримано вимоги пункту 28 Особливостей № 1178.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    27.06.2024 16:47 - 12.07.2024 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    27.06.2024 16:47
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    Відділ освіти Згурівської селищної ради розглянувши висновок Північного офісу Держаудитслужби ( обл.), щодо закупівлі UA -2024-04-11-009227-а, повідомляє,  виявлені порушення по пунктах 44 та 47 будуть враховані при подальшому. Уповноваженій особі, Ткач Наталії винесено догону (наказ додається).
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    01.07.2024 11:43
                
                        Підтвердження факту усунення порушення
                    Результат:
                    Усунуто
                
                                                        
                Результат по типу порушення:
                
                                                            - corruptionBiddingDocuments: Так
                    Опис:
                    -
                
                                                                        
                    Дата публікації:
                    01.07.2024 12:22
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    5443c032a5d642a184191ec9c71278dc
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання інформації
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    14.06.2024 17:17
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    20.06.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є деревина дров'яна непромислового використання: сосна, замовником якої є ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗГУРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-11-009227-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? 
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Прошу надати обґрунтовані пояснення щодо того, яким чином Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ФОП Карпенко Наталії Анатоліївни (далі – Переможець) вимогам пункту 2 та 4 Розділу 6 Додатку 2 до ТД, в частині наявності у Переможця обладнання, техніки для забезпечення транспортування, розвантаження та складування продукції, а також в частині підтвердження наявності в Переможця автомобіля, який обладнаний гідроманіпулятором, шляхом надання копії техпаспорту та водійського посвідчення працівника, який буде залучений до виконання робіт. 
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
                
                        
                    Номер:
                    b26021a78ce041cf9096576d839a889d
                
                                                                        
                    Назва:
                    Інформація
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    19.06.2024 08:36
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                              Відділ освіти Згурівської селищної ради розглянувши запит Північного офісу Держаудитслужби ( обл.), щодо надання інформації про обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляє, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Відділу освіти Згурівської селищної ради, норм чинного законодавства та  нормативних документів і зазначені в тендерній документації. 
        Загальна кількість необхідного до закупівель обсягу деревини сформована виходячи із розрахунку поданих заявок по закладах освіти.
       Очікувана вартість передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, грунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
      Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’ясненння Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо анологічних закупівель.
       Розмір бюджетного призначення  визначений  відповідно до Довідки про зміни кошторису на 2024 рік від 20.03.2024р. № 4 і становить 2730000,00 грн. на підставі рішення Згурівської селищної ради від 20.03.2024р., №2950-35-VIII.
       На вебсайті відділу освіти Згурівської селищної ради Броварського району «Класна оцінка» освітній портал» (https://zgurivkarvo.klasna.com/uk) розміщено обгрунтування закупівлі «Деревина дров’яна непромислового використання (сосна)» на виконання постанови Кабміну від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів».
Відповідно до Додатку 2, Розділу 6 пункту 2 та 4 ФОП Карпенко Наталія Анатоліївна надав :
-	Довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази;
-	Посвідчення водія;
-	Свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів;
-	Техпаспорт на спеціалізований вантажний сідловий тягач;
-	Техпаспорт на спеціалізований напівпричіп (з краном – маніпулятором).
                
                        