• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Деревина дров'яна непромислового використання: сосна

Завершена

2 730 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 300.00 UAH
Номер: 88bec3bed22c4cb9bb2ab29a655d7680
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-11-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 11.06.2024 10:38 - 03.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.06.2024 № 149 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2024-04-11-009227-a 11.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, mendelmo33@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 установлено порушення вимог пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерної пропозиції Переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 11.04.2024 № 40, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.04.2024, тендерну пропозицію ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЇ АНАТОЛІЇВНИ (далі – Переможець), протокол уповноваженої особи щодо визначення переможця процедури закупівлі від 23.04.2024 № 49, повідомлення про намір укласти договір від 23.04.2024, договір про закупівлю від 01.05.2024 № 112, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 19.06.2024. Моніторингом встановлено, що на участь у торгах подано пропозиції 3 (трьох) учасників: ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЇ АНАТОЛІЇВНИ, з остаточною ціною пропозиції 2 400 300,00 гривень, ФОП ОМЕЛЬЧЕНКА ОЛЕКСАНДРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА, з остаточною ціною пропозиції 2 496 900,00 гривень, та ФОП ПРАВДИВОЇ ВАЛЕНТИНИ ІВАНІВНИ, з остаточною ціною пропозиції 2 612 400,00 гривень. Переможцем торгів обрано ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЮ АНАТОЛІЇВНУ, з остаточною ціною пропозиції 2 400 300,00 гривень. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Аналізом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 установлено наступне. Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей № 1178, установлено Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. У ході моніторингу установлено, що Замовником, під час формування тендерної документації, не враховано зміни внесені до пункту 44 та 47 Особливостей № 1178, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі, чим недотримано вимоги пункту 28 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 27.06.2024 16:47 - 12.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.06.2024 16:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ освіти Згурівської селищної ради розглянувши висновок Північного офісу Держаудитслужби ( обл.), щодо закупівлі UA -2024-04-11-009227-а, повідомляє, виявлені порушення по пунктах 44 та 47 будуть враховані при подальшому. Уповноваженій особі, Ткач Наталії винесено догону (наказ додається).
Дата публікації звіту: 01.07.2024 11:43

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: -
Дата публікації: 01.07.2024 12:22

Запити/Пояснення