• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження «Металопластикові вікна з демонтажем/монтажем» Код ДК 021:2015 44220000-8 «Столярні вироби»

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Номер: 8147559932a548e48fa08366b81605a2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-11-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.06.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 11.06.2024 21:45 - 03.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.06.2024 № 91 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 10.06.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.06.2024 № 91 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 8 UA-2024-04-11-008127-a 11.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 432-90-85, ssvikk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону. За результатами відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАЛЕНТИНА АНАТОЛІЇВНА встановлено порушення вимог частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178), відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Державного навчального закладу «Харківське вище професійне училище № 6» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.04.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.04.2024, тендерну пропозицію ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАЛЕНТИНА АНАТОЛІЇВНА (далі – учасник, учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2024, договір від 06.05.2024 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 28.06.2024 року. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що відповідно до норм пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Разом з цим, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, видані Кабінетом Міністрів України, є обов'язковими до виконання. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації Замовником не враховано зміни, внесені до пункту 47 Особливостей Постановою № 382 від 02.04.2024, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східний офіс Держаудитслужби 25.06.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно того, чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178». На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 28.06.2024 року оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що: -Тендерна документація готувалась до набрання чинності змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (набула чинності 09.04.2024 року), тому через технічну помилку в тендерній документації Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей не була виключена інформація стосовно абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей, а Додаток 1 до тендерної документації пункт 2 «Підтвердження відповідності Учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» викладений враховуючи зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178». Отже, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт порушення вимог частини третьої статті 22 Закону, в частині зазначення в тендерній документації положення пункту 47 Особливостей без змін встановлених Постановою № 382 від 02.04.2024. Таким чином, складання тендерної документації Замовником без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою №382 від 02.04.2024 призвело до порушення вимог частини третьої статті 22 Закону. Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Моніторингом встановлено, що Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАЛЕНТИНА АНАТОЛІЇВНА у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією наступного змісту: В Нова редакція Додатку 2 до тендерної документації в таблиці 1 (технічні характеристики запропоновані учасником) №з/п 1 (блоки віконні металопластикові невідкривні ширина 2040мм х висота 2560мм) - пропустили інформацію щодо фурнітури. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасником ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАЛЕНТИНА АНАТОЛІЇВНА в таблиці 1 (технічні характеристики запропоновані учасником) №з/п 1 (блоки віконні металопластикові невідкривні - ширина 2040мм х висота 2560мм) – не вказано інформацію щодо фурнітури, що не відповідає вимогам Новій редакції Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином, надана у складі тендерної пропозиції ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАЛЕНТИНА АНАТОЛІЇВНА інформація щодо детальних технічних характеристик та опису товару, що не відповідає вимогам замовника, НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ у розумінні Особливостей. Отже, у Замовника немає підстав розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у разі ВІДСУТНОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, якщо таке забезпечення вимагалося замовником ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ (та/або документів) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східний офіс Держаудитслужби 28.06.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно того, чому тендерна пропозиція учасника ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАЛЕНТИНА АНАТОЛІЇВНА не була відхилена, як така, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації, а саме: в таблиці 1 (технічні характеристики запропоновані учасником) №з/п 1 (блоки віконні металопластикові невідкривні ширина 2040мм х висота 2560мм) – не вказано інформацію щодо фурнітури, а було розміщено в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 28.06.2024 року оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що: Дійсно так, розглянувши пропозицію Учасника ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАЛЕНТИНА АНАТОЛІЇВНА, в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей було зазначено що стосовно «блоки віконні металопластикові невідкривні ширина 2040мм х висота 2560мм» - Учасник не надав інформацію щодо фурнітури, на що Учасник 25.04.2024 року в електронній системі закупівель опублікував лист-пояснення, в якому зазначив «блоки віконні металопластикові невідкривні ширина 2040мм х висота 2560мм» - не передбачають ніякої фурнітури, бо це глухі вікна, тільки рама та склопакет, тому в технічних характеристиках запропонованого товару Учасником відсутня інформація щодо фурнітури». Відповідь компетентних фахівців була прийнята, як конструктивна, і тому потреба в усуненні невідповідності відносно цієї причини втратила свій сенс, а зазначені Замовником характеристики в тендерній документації стосовно «блоки віконні металопластикові невідкривні ширина 2040мм х висота 2560мм» відносно фурнітури були не коректні, через не високу компетентність в технічних питаннях. На підставі того, що Учасник протягом встановленого строку усунув невідповідності в інформації та документах, надав роз’яснення 25.04.2024 року уповноваженою особою було прийнято рішення про визнання переможцем процедури закупівлі Підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження «Металопластикові вікна з демонтажем/монтажем» Код ДК 021:2015 44220000-8 «Столярні вироби»» UA-2024-04-11-008127-а ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАЛЕНТИНУ АНАТОЛІЇВНУ з якою було укладено договір № 1 від 06.05.2024 року. Отже, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт порушення вимог пункту 43 Особливостей. Враховуючи викладене, відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей, у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутності документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ та не підлягає усуненню. Натомість, всупереч вимогам пункту 43 Особливостей Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель без наявних на те підстав. Отже, в порушення вимог пункту 43 Особливостей та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Замовником неправомірно розміщено (опубліковано) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАЛЕНТИНА АНАТОЛІЇВНА щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. За результатами моніторингу встановлено, що в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАЛЕНТИНА АНАТОЛІЇВНА, яка станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій та її розкриття не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника, а визначено його переможцем та укладено з ним Договір.
Період усунення порушень: 04.07.2024 13:38 - 19.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.07.2024 13:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-11-008127-a : «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів» надаєм додаткові пояснення, внаслідок неможливості припинити зобов’язання за договором №1 від 06.05.2024 року. Відповідно до : Договору №1 від 06.05.2024 року Предмет договору: Підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження «Металопластикові вікна з демонтажем/монтажем» Код ДК 021:2015 44220000-8 «Столярні вироби» згідно видаткової накладної ВВ-0000002 від 15 травня 2024 року вікна були доставлені за адресою: м. Харків, вул. Мухачова,1. В накладній зазначено: блоки віконні металопластикові невідкривні - 36.5568 метрів квадратних блоки віконні металопластикові відкривні - 41.7792 метрів квадратних Підвіконня біле 450 мм (2 загл) - 15 шт Відлив -15 шт Невідкривні вікна без фурнітури - 7 шт, відкривні вікна з фурнітурою - 8 шт. Вартість фурнітури одного вікна складає 900 грн. Вікна встановлені в повному обсязі 17 травня 2024 року. Кошти перераховані платіжною інструкцією № 1279 від 27.05.2024 року, (банківська виписка від 28.05.2024 року). Наразі відсутня можливість щодо розірвання договору, оскільки зазначені вікна відповідно до індивідуальних розмірів виготовлені, доставлені, встановлені і оплачені. Невідповідность у тендерній документації, а саме в Додатку 2 « Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження «Металопластикові вікна з демонтажем/монтажем Код ДК 021:2015 44220000-8 «Столярні вироби» обумовлена некоректним внесенням даних щодо невідкривних вікон в кількості 7 штук (36,5568 метрів квадратних), які не потребують фурнітури. У сучасному віконному виробництві під терміном «віконна фурнітура» розуміється сукупність механізмів, що забезпечують відкривання та закривання вікна у різних режимах. Згідно 4.1.4 За варіантами конструктивного виконання блоки віконні підрозділяються: - за типами конструкцій: одинарні, спарені, роздільні, роздільно-спарені; - за кількістю рядів скління: одинарним, подвійним, потрійним та в чотири ряди; - за кількістю стулок у одному ряду скління: одностулкові, двостулкові, багатостулкові; - за напрямком відчинення стулок: всередину приміщення, назовні, двостороннього, правого лівого, симетричного; - за способом відчинення стулок: поворотні, підвісні, відкидні, поворотно-відкидні, середньоповоротні, розсувні, підіймальні, комбіновані, глухі (ті, що не відчиняються) ДСТУ Б В.2.6-23:2009; ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT). Технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товаром, що закуповується, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент». Еквівалент фурнітури даної конструкції, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, це відсутність фурнітури.
Дата публікації звіту: 09.07.2024 13:09

Запити/Пояснення