-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015-55240000-4- Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з відпочинку дітей в дитячих таборах, закладах оздоровлення та відпочинку, дитячі путівки на території Івано-Франківської області)
Завершена
199 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Номер:
37de9b3c41c74c81b9ad525bec545177
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-16-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2024 00:00
Період моніторингу:
16.07.2024 16:50 - 07.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.07.2024 № 17-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 15.07.2024 № 17-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-04-11-007428-a 11.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2024 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель відділу соціального захисту населення Марківської селищної ради Луганської області (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.04.2024 № б/н, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю Санаторій «Карпатські Зорі» (далі - ТОВ Санаторій «Карпатські Зорі»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 20.04.2024 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 22.04.2024, договір від 29.04.2024 № 1 (далі - Договір), відповіді Замовника на запит Управління від 21.07.2024 та 22.07.2024 року.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що відповідно до норм пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Разом з цим, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, видані Кабінетом Міністрів України, є обов'язковими до виконання.
Відповідно до пункту 44 Особливостей передбачено виключний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій. Так, згідно абзацу 8 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).
Разом з цим, замовником у тендерній документації (пункт 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка та розгляд тендерної пропозиції») не зазначено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран.
Отже, на дату проведення процедури закупівлі Замовником не враховано зміни, внесені до пункту 44 Особливостей, з урахуванням змін внесених Постановою КМ № 381 від 02.04.2024.
Також в абзаці восьмому пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження
відсутності підстав для відхилення.
Проте, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник в тендерній документації в пункті 4 розділу V «Оцінка та розгляд тендерної пропозиції» зазначив, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
В редакції Особливостей, які діяли на момент проведення процедури закупівлі (09.04.2024) відсутня інформація щодо відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі у разі не надання документів що підтверджують відсутність підстав визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Разом з тим, Замовник в пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації зазначив перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують
відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей». При цьому, абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі (09.04.2024) передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Тобто, абзац чотирнадцятий з пункту 47 Особливостей виключено. Таким чином, Замовником до тендерної документації на порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону включено інформацію, вимоги щодо наявності якої не
передбачені законодавством. Враховуючи викладене, тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, внесених постановою
Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024, та не відповідає нормам встановленим пунктом 44 та пунктом 47 Особливостей, в результаті чого порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону та пункт 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
29.07.2024 12:50 - 13.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2024 12:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Рекомендувати уповноваженій особі СОЛОДІЛОВІЙ Олені ретельніше відслідковувати постанови «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України», пройти навчання з питань відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, щоб в майбутньому не порушувати Закон.
Дата публікації звіту:
30.07.2024 14:25
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
Опис:
Виконано вимоги висновка. Протокол від 30.07.2024 № 3.
Дата публікації:
09.08.2024 15:47
Запити/Пояснення
Номер:
617e38b1ef9e4e46b123efa5c41368b6
Назва:
Запит про надання пояснення.
Дата опублікування:
17.07.2024 13:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг центрів і будинків відпочинку (Послуги з відпочинку дітей в дитячих таборах, закладах оздоровлення та відпочинку, дитячі путівки на території Івано-Франківської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-04-11-007428-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9d8cac99f1d241748d9f0e232f7f4589
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу
Дата опублікування:
24.07.2024 13:25
Опис:
Відповідь була надана через функціонал "Надання пояснень з власної ініціативи"
Номер:
82b4da4e1c9a49a0937f3347b14f0b05
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу
Дата опублікування:
21.07.2024 19:49
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу
процедури закупівлі послуг центрів і будинків відпочинку (Послуги з
відпочинку дітей в дитячих таборах, закладах оздоровлення та відпочинку,
дитячі путівки на території Івано-Франківської області) (інформацію
опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-04-11-007428-а)
повідомляємо наступне.
Щодо інформації про обґрунтування розміру бюджетних призначень,
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляємо, що
спеціалістами відділу соціального захисту населення було проведено
моніторинг вартості путівок на сайтах закладів оздоровлення та відпочинку на
території Івано-Франківської області. На основі вивчених даних та з
урахуванням можливостей бюджету ВСЗН Марківської селищної ради,
визначено більш економічну вигідну вартість путівок відповідно до якості
послуг та в межах фінансової можливості, яку врахували при уточнені
Комплексної програми оздоровлення та відпочинку дітей Марківської СТГ на
2023-2024 роки. На сайті Марківської селищної військової адміністрації
опублікована Комплексна програма оздоровлення та відпочинку дітей
Марківської СТГ на 2023-2024 роки затверджена розпорядженням начальника
Марківської селищної військової адміністрації від 16.03.2023 року №20 (зі
змінами від 04.12.2023 № 114) https://markivskagromada.gov.ua/news/1721550671/, в якій передбачені кошти, виходячи з
планової середньої вартості путівок на 2024 рік. Відповідно до Програми був
затверджений кошторис.
Номер:
01e5bf44b14b4b0db10fe5be25d9498e
Назва:
Посилання на програму
Дата опублікування:
22.07.2024 16:10
Опис:
https://rada.info/upload/users_files/04335559/1eddbef1ab87acd7a98e29766e72c5b6.pdf