-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп'ютерів, периферійного обладнання, заправки та відновлення картриджів ( Джерело фінансування: кошти Пенсійного фонду України. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(зі змінами))
Відповідно до очікуваних асигнувань на 2024 рік. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Джерело фінансування- кошти Пенсійного фонду України.
Завершена
1 891 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 918.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 918.00 UAH
Номер:
de6ec820333d4596a3f9d15588c9ffd1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000128
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 20:40 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024 № 78
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 20.05.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 20.05.2024 № 78
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2024-04-11-007447-a 11.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції учасника - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Протоколом уповноваженої особи Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області № 38 від «11» квітня 2024р., звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 12 квітня 2024 року та відповідь Замовника від 15 квітня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ (далі – ФО-П ОРЛОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ), протокол розкриття тендерних пропозицій від 19 квітня 2024 року, ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 22.04.2024 №40 про визначення Учасника Фізичну особу-підприємця Орлова Олександра Володимировича переможцем, повідомлення про намір укласти договір від 22 квітня 2024 року, договір про закупівлю від 29 квітня 2024 року № 250/б-н (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 27.05.2024 року (далі – Пояснення).
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що згідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно пункту 28 Особливостей зокрема вказано, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, моніторингом установлено, що пункт 3 Відхилення тендерних пропозицій Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації затверджено без врахування змін, внесених у абзац третій підпункту 3 пункту 44 Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024, пункт 2 Вимоги до УЧАСНИКІВ/ПЕРЕМОЖЦЯ щодо підтвердження пункту 47 Особливостей Додатку 1 Тендерної документації затверджено без врахування змін, внесених у абзац шістнадцятий пункту 47 Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024, пункт 3 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей Додатку 1 Тендерної документації затверджено без врахування змін, внесених у абзац п'ятнадцятий пункту 47 Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024 року.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 22.05.2024 з приводу вищевказаного, на який Замовник надав пояснення від 27.05.2024 року, в якому зокрема зазначив: «…Зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» набули чинності 09.04.2024, Замовником оголошено процедуру Відкритих торгів 11.04.2024 (ідентифікатор закупівлі: № UA-2024-04-11-007447-a). Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178… Таким чином, оголошуючи закупівлю Замовник керувався принципами ефективності, відкритості, пропорційності. Суть пропорційності полягає в тому, що вона є правовим засобом, який застосовують для вирішення конфліктів між певним правом і правами й інтересами, що конкурують з ним. З теорії про державу та право можна виділити визначення, що це загальноправовий принцип, спрямований на забезпечення у правовому регулюванні розумного балансу приватних і публічних інтересів, відповідно до якого цілі обмежень прав мають бути істотними, а засоби їх досягнення обґрунтованими і мінімально обтяжливими для осіб, чиї права обмежують. Також пропорційність дає можливість досягти розумного співвідношення між цілями державного впливу та засобами їх досягнення. Тобто щоб право однієї особи було урівноважене з іншими визнаними правами і законними інтересами».
В пункті 11 частини першої статті 1 Закону визначено, що замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону.
Згідно пункту 3-7 ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
В пункті 54 Особливостей зокрема вказано, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Зміни до тендерної документації Замовником не вносились.
Таким чином, тендерна документації затверджена Протоколом уповноваженої особи Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області № 38 від 11 квітня 2024 року без врахування змін до Особливостей, внесених Постановою Кабінету Міністрів України №382 від 02.04.2024, не відповідає нормам пункту 44, пункту 47 Особливостей, в результаті чого порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
27.05.2024 22:10 - 11.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.05.2024 22:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області надіє інформацію щодо усунення порушення згідно висновку моніторингу, у файлі, що додається.
Дата публікації звіту:
03.06.2024 13:31
Запити/Пояснення
Номер:
64c58345ec3d40f48e7fda1ec4611739
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.05.2024 11:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп'ютерів, периферійного обладнання, заправки та відновлення картриджів (Джерело фінансування: кошти Пенсійного фонду України. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(зі змінами))» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2024-04-11-007447-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. З яких причин пункт 3 Відхилення тендерних пропозицій Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації затверджено без врахування змін, внесених у абзац третій підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024, пункт 2. Вимоги до УЧАСНИКІВ/ПЕРЕМОЖЦЯ щодо підтвердження пункту 47 Особливостей Додатку 1 Тендерної документації затверджено без врахування змін, внесених у абзац шістнадцятий пункту 47 Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024, пункт 3. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей Додатку 1 Тендерної документації затверджено без врахування змін, внесених у абзац п'ятнадцятий пункту 47 Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024 ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a185d31bc2fb4222922dc414bc7a1330
Назва:
Пояснення головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Дата опублікування:
27.05.2024 11:50
Опис:
Головне управління ПФУ в Харківській області надсилає протокол Уповноваженої особи від 27.05.2024 № 55 Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування комп’ютерів, периферійного обладнання, заправки та відновлення картриджів (код ДК 021:2015 50323000-5 Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв (далі – Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).