-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
33140000-3 Медичні матеріали
Оскількі процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали за UA-2024-03-29-002867-a - не відбулась , Замовник проводить відкриті торги з особливосстями. Постачальник здійснює поставку товару Покупцеві на протязі 6 годин з моменту надходження заявки.
Завершена
1 371 598.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 857.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 857.99 UAH
Номер:
9b69abfbea1e4dc382625d115653a9e4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-08-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2024 00:00
Період моніторингу:
08.07.2024 16:56 - 30.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.07.2024 Одеса № 145
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 08.07.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.07.2024 № 145
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
9 UA-2024-04-11-003289-a 11.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та частини першої статті 5 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, відповідності повідомленння з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомленння з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Інститут очних хвороб і тканинної терапії ім. В.П. Філатова Національної Академії Медичних Наук України» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.04.2024 № 21, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.04.2024 № 23, роз’яснення Замовника на звернення щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 17.04.2024, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Твін Медікал» ( далі – ТОВ «Твін Медікал») та товариства з обмеженою відповідальністю Сіместа ВААЛ (далі – ТОВ Сіместа ВААЛ), протокольні рішення (протокол) уповноваженої особи від 26.04.2024 № 25 та від 29.04.2024 № 26, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.04.2024, договір від 06.05.2024 № 106, пояснення та документи Замовника, надані 16.07.2024 та 22.07.2024 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено.
До участі у процедурі закупівлі подали свої тендерні пропозиції два учасники, а саме: ТОВ «Твін Медікал» з ціновою пропозицією 745 014,25 грн з ПДВ та ТОВ Сіместа ВААЛ з ціновою пропозицією 1 348 469,00 грн з ПДВ.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 26.04.2024 № 25 тендерну пропозицію учасника ТОВ «Твін Медікал» відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
У вказаному протоколі Замовником зазначено, що учасником ТОВ «Твін Медікал» у складі тендерної пропозиції надано Декларацію про відповідність №19117325005-1с-2021, у Додатку № 1 до якої зазначено інформацію/ дані про товар – покриття операційне для офтальмології №53 «Славна®», яка не відповідає технічному завданню Замовника.
Крім того, у протоколі зазначено, що учасником було запропоновано у складі тендерної пропозиції товар – комплект одягу хірургічний № 147 «Славна®» стерильний, який у зв’язку з невідповідністю у запропонованих найменуваннях складових комплекту, не відповідає технічному завданню Замовника.
Отже, Замовник керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей відхиляє тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Твін Медікал», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження нижченаведених файлів, зокрема: «Документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 3 до цієї тендерної документації».
У Додатку 3 «Технічне завдання» до ТД Замовником визначено перелік товару та технічні характеристики до нього.
Крім того, у Додатку 3 «Технічне завдання» до ТД зазначено про необхідність надання гарантійного листа у довільній формі про те, що термін придатності на момент поставки буде складати не менше 80 % від загального терміну зберігання та копій реєстраційних посвідчень, а також гарантійного листа у довільній формі про те, що доставка товару буде здійснюватись протягом 6 годин з моменту надходження заявки.
Учасником ТОВ «Твін Медікал» у складі тендерної пропозиції надано лист від 19.04.2024 №190424-18, в якому міститься інформація із зазначенням найменування, технічних, якісних, кількісних характеристик та країни походження товару, що пропонується.
Крім того, учасник ТОВ «Твін Медікал» у складі тендерної пропозиції надав Декларацію про відповідність № 19117325005-1с-2021 та лист – роз’яснення від виробника товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Технокомплекс», в якому міститься інформація про технічні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції товару, зокрема: «покриття операційне для офтальмології № 53 «Славна®» (покриття операційне 122 см х 102 см з адгезивним операційним полем 10 см х13 см та мішком приймальним, стерильне (шт), з детальним описом та графічним відображенням запропонованого товару. Отже, у вказаному листі – роз’ясненні зазначені технічні характеристики товару: «покриття операційне для офтальмології № 53 «Славна®», які відповідають вимогам Замовника, визначеними у пункті 4 Додатка 3 «Технічне завдання» до ТД.
Крім того, згідно з пунктом 1 Додатка 3 «Технічне завдання» до ТД Замовник закуповує товар – комплект хірургічний стерильний, до складу якого входить зокрема: шапочка хірургічна – 3 шт.
Крім того, пунктом 6 розділу ІІІ ТД Замовником визначено, що «Усі посилання у Додатку 3 до Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент».
Учасником ТОВ «Твін Медікал» у складі тендерної пропозиції, відповідно до наданої Декларації про відповідність № 19117325005-1с-2021 та листа – роз’яснення від виробника товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Технокомплекс», запропоновано товар: «Комплект одягу хірургічний № 147 «Славна®», у складі якого міститься шапочка-берет медична – 3 шт. (спанбонд 13 г/м²), що відповідає вимогам Замовника, визначеним у пункті 1 Додатка 3 «Технічне завдання» до ТД.
Отже, запропонований учасником ТОВ «Твін медікал» товар за своїми кількісними, технічними та якісними характеристиками відповідає кількісним, технічним та якісним характеристикам визначеним Замовником у ТД.
На запити Південного офісу Держаудитслужби від 12.07.2024 та від 18.07.2024 щодо обґрунтування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Твін Медікал» згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник 16.07.2024 та 22.07.2024 надав пояснення, у яких зазначено: «В наданій декларації містилась невідповідність у розмірах товару 10 см х 3 см, а потрібно 10 см х 13 см, а наданий лист - роз’яснення з детальним описом та графічним відображенням запропонованого товару, а саме: покриття операційне для офтальмології № 53 «Славна®» є документом складеним учасником у довільній формі та не є документом що підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі».
Проте надане Замовником пояснення не обґрунтовують прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Твін Медікал» згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки у ТД не встановлено вимоги щодо підтвердження технічних характеристик товару Декларацією про відповідність, а наданий учасником лист – роз’яснення від виробника, товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Технокомплекс», є офіційним документом, що підтверджує технічні характеристики товару запропонованого учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: «покриття операційне для офтальмології № 53 «Славна®» (покриття операційне 122 см х 102 см з адгезивним операційним полем 10 см х13 см та мішком приймальним, стерильне (шт )», що відповідає вимогам Замовника.
Також в поясненні Замовника зазначено: «Відповідно до додатку 3 до Тендерної документації, нами було вказано позиція № 1, Найменування «комплект хірургічний, стерильний (халат хірург. на манжеті – 3 шт., шапочка хірург. – 3 шт., бахіли низькі на резинці – 1 пара, бахіли високі на поворозці – 2 пари, маска у 3 слою на резинці – 2 шт., маска у 3 слою на поворозці – 1 шт.). Уважно вивчивши документи надані учасником ТОВ «ТВІН МЕДІКАЛ» а саме: Декларації про відповідність № 19117325005-1с-2021, Комплект одягу хірургічний № 147 «Славна®» стерильний (компл), халат медичний (хірургічний) на зав’язках довжиною 120 см (розмір 50-52()) шт. (спанбонд 30 г/м²)), шапочка-берет медична - 3 шт. (спанбонд 13 г/м²)), бахіли медичні низькі – 1 пара (поліетилен - 8 г/м²), бахіли медичні високі на зав’язках – 2 пари (спанбонд 30 г/м²), маска медична тришарова на резинках – 2 шт. (спанбонд+фільтрувальний шар - мелтблаун), маска медична тришарова на зав’язках – 1 шт. (спанбонд+фільтрувальний шар - мелтблаун), тобто форма шапочки що пропонується у формі берету аналогічна формі шапочки пацієнта. Але нами було встановлено конкретний предмет закупівлі, шапочка хірургічна, яка за замовчуванням застосовується лікарем-хірургом».
Проте надані Замовником пояснення не обґрунтовують прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Твін медікал» згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки у пункті 1 Додатка 3 «Технічне завдання» до ТД відсутній опис технічних, функціональних та якісних характеристик товару, що закуповуються у складі комплекту хірургічного, а саме: «шапочка хірургічна», а запропонований учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відповідно до наданої Декларації про відповідність № 19117325005-1с-2021 та листа – роз’яснення від виробника товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Технокомплекс», товар : «комплект одягу хірургічний № 147 «Славна®» стерильний (компл)» містить у своєму складі «шапочка-берет медична», що відповідає вимогам Замовника.
Отже, на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Твін медікал», оскільки запропонований зазначеним учасником товар відповідає технічним та якісним характеристикам визначеним Замовником у ТД.
Також оскільки Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Твін медікал», остаточна цінова пропозиція якого є меншою на 603 455,25 грн, ніж пропозиція наступного учасника процедури закупівлі ТОВ Сіместа ВААЛ, якого визначено переможцем процедури закупівлі, то Замовником не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Період усунення порушень:
29.07.2024 12:21 - 13.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2024 12:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновоку про результати моніторингу процедури закупівлі
№ UA-2024-04-11-003289-a , Замовник припиняє дію договору.
Дата публікації звіту:
02.08.2024 10:16
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис:
.
Дата публікації:
07.08.2024 17:00
Запити/Пояснення
Номер:
9bd4019cb5de48ae95def6eed0119d87
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.07.2024 17:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Сіместа ВААЛ» умовам Додатка 3 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано Декларацію про відповідність медичних виробів вимогам Технічного регламенту від 01.12.2023 та Сертифікат відповідності № UA.101.MD.3.0016-23.04, зареєстрований 24.12.2020 р з додатками, у яких щодо запропонованого офтальмологічного простирадла розміром 122 см ⨯102 см відсутня інформація про наявність вирізу прямокутної форми розміром не менш ніж 13 см у довжину та 10 см у ширину.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
42dd16f8a4bd4a74b34e39c459e5e47b
Назва:
відповідбь на запит
Дата опублікування:
16.07.2024 22:36
Опис:
1. Підставою обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали за UA-2024-04-11-003289-a, є розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до затвердженого кошторису на 2024 рік,та затвердженого річного плану закупівель, Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 (зі змінами). При розрахунку очікуваної вартості (ОВ) закупівлі послуг застосовано метод порівняння ринкових цін, отриманих з відкритих джерел інформації, а саме метод порівняння ринкових цін враховуючи інформацію з отриманих цінових пропозицій.
Посилання на сторінку власного вебсайту https://institut-filatova.com.ua/
2. На вимогу тендерної документації, завантаженої в систему Prozzoro, а саме
розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - 6.Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованого ним товару, визначені у Додатку 3 до Документації. В Додатку 3 зазначено: «Гарантійний лист у довільній формі про те, що термін придатності на момент поставки буде складати не менше 80% від загального терміну зберігання, надати копії реєстраційних посвідчень. Гарантійний лист у довільній формі про те, що доставка товару буде здійснюватись протягом 6 годин з моменту надходження заявки»
Відповідно до тендерної документації додаток 3 Технічне завдання, учасником було надано файли «1 частина технічна», «2 частина технічна». На виконання вимог щодо надання копії реєстраційних посвідчень, учасником було надано копію декларації про відповідність (файл 2 частина технічна) медичних виробів вимогам Технічного регламенту та копію сертифікату відповідності (файл 1 частина технічна) з додатками, якими задекларовано та сертифіковано товар, що запропонований учасником (Простирадло хірургічне офтальмологічне Eye-Pak™) тобто вимоги тендерної документації було виконано.
Вимогами тендерної документації, завантаженої у системі не передбачено що опис товару повинен підтверджуватися тільки сертифікатами або деклараціями. Чинним законодавством про публічні закупівлі не передбачено чіткого переліку документів якими має підтверджуватись опис технічних, якісних характеристик. Опис товару із технічним характеристиками може міститись в інструкціях, буклетах, брошурах, сертифікатах, деклараціях, каталогах. Інформація щодо запропонованого офтальмологічного простирадла розміром 122 см ⨯102 см та про наявність вирізу прямокутної форми розміром не менш ніж 13 см у довжину та 10 см у ширину міститься у файлі «1 частина технічна» (стор. 8 каталогу наданого ТОВ «Сіместа ВААЛ»). Тобто, технічні вимоги підтверджено учасником вище вказаним документом.
Замовник не має права обмежувати учасників із зазначенням в якому саме документі повинні міститися технічні, якісні характеристики товару, що закуповуються Замовником. Будь – яких обмежень або посилань на чітку форму декларації, технічної інформації яка має зазначатись у декларації відповідності в законодавстві не передбачено, а процес декларування відбувається уповноваженим на це органом на підставі інформації яку надають виробники або уповноважені представники товару.
Ми, ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ІНСТИТУТ ОЧНИХ ХВОРОБ І ТКАНИННОЇ ТЕРАПІЇ ІМ. В.П. ФІЛАТОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ» на підставі завантажених та перевірених документів учасником до системи, прийняли рішення щодо кваліфікації учасника ТОВ «СІМЕСТА ВААЛ» та в подальшому підписання договору.
Номер:
eb440540a0ab460db39e2ec224ba3f5e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.07.2024 15:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань:
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Твін Медікал» згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), у зв’язку із зазначенням у Додатку № 1 до Декларації про відповідність №19117325005-1с-2021 даних, які відрізняються за описом від тих, які вимагав Замовник, тоді як вимогами тендерної документації не передбачено, що опис товару повинен підтверджуватися тільки сертифікатами та деклараціями, а у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано лист - роз’яснення з детальним описом та графічним відображенням запропонованого товару, а саме: покриття операційне для офтальмології № 53 «Славна®» (покриття операційне 122 см ⨯102 см з адгезивним операційним полем 10 см х 13 см та мішком приймальним, стерильне), що відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Твін Медікал» згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, у зв’язку із невідповідністю товару технічному завданню Замовника, тоді як у складі тендерної документації Замовника відсутній опис щодо технічних характеристик товару, що закуповується, а саме: шапочка хірургічна?
3. Надайте інформацію на якій стадії знаходиться виконання умов Договору від 06.05.2024 № 106?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8be08a4f8636415a89fa37c2a82252f1
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
22.07.2024 13:17
Опис:
1. Декларація про відповідність №19117325005-1с-2021 надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТВІН МЕДІКАЛ» є реєстраційним документом на який Замовник опирався при прийнятті рішення щодо відхилення тендерної пропозиції. В наданій декларації містилась невідповідність у розмірах 10 см ⨯ 3 см, а потрібно 10 см ⨯ 13 см. Згідно із Особливостями Замовник з цієї підстави не міг дати учаснику 24 години на виправлення помилки. Лист - роз’яснення з детальним описом та графічним відображенням запропонованого товару, а саме: покриття операційне для офтальмології № 53 «Славна®» є документом складеним учасником у довільній формі. Підтвердженням технічних, якісних характеристик товару є інструкція, буклет, брошура, сертифікат, декларація, каталог.
2. Відповідно до додатку 3 до Тендерної документації, нами було вказано позиція №1, Наймевання «комплект хірургічний, стерильний (халат хірург. на манжеті - 3 шт., шапочка хірург. – 3 шт., бахіли низькі на резинці – 1 пара, бахіли високі на поворозці – 2 пари, маска у 3 слою на резинці – 2 шт., маска у 3 слою на поворозці – 1 шт.). Уважно вивчивши документи надані учасником ТОВ «ТВІН МЕДІКАЛ» а саме Декларації про відповідність №19117325005-1с-2021, Комплект одягу хірургічний №147 «Славна®» стерильний (компл), халат медичний (хірургічний) на зав’язках довжиною 120 см (розмір 50-52()) шт. (спанбонд 30 г/м²)), шапочка-берет медична - 3 шт. (спанбонд 13 г/м²)), бахіли медичні низькі – 1 пара (поліетилен - 8 г/м²), бахіли медичні високі на зав’язках – 2 пари (спанбонд 30 г/м²), маска медична тришарова на резинках – 2 шт. (спанбонд+фільтрувальний шар - мелтблаун), маска медична тришарова на зав’язках – 1 шт. (спанбонд+фільтрувальний шар - мелтблаун), тобто форма шапочки що пропонується у формі берету аналогічна формі шапочки пацієнта. Але нами було встановлено конкретний предмет закупівлі, шапочка хірургічна, яка за замовчуванням застосовується лікарем-хірургом. Оскільки у Учасника «ТВІН МЕДІКАЛ» на підставі наданих документів було виявлено не відповідність у запропонованих найменуваннях та складових комплектів, в подальшому було прийнято рішення про дискваліфікації учасника відповідно до законодавства України. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Додаткових документів учасником на підтвердження відповідності не було надано у складі пропозиції.
3. Загальна сума договору №106 від 06.05.2024 року складає 1 348 469,50 грн. На даний час договір виконано на суму 877 423,40 грн., що підтверджується видатковими накладними.