-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Ворота промислові секційні
Завершена
3 750 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 750.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 750.80 UAH
Номер:
73625e2799f34254814e59d85b529668
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-21-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2024 00:00
Період моніторингу:
21.05.2024 12:59 - 12.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.05.2024 № 35-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.05.2024 № 35-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-04-11-002799-a 11.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанова № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 4 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.04.2024 № 80, тендерні пропозиція учасників товариства з обмеженою відповідальністю «СВ СВІТСЕРВІС», товариства з обмеженою відповідальністю «ПСВ ГРУП», фізичної особи-підприємця Нещенко Сергія Олександровича (далі – ФОП Нещенко С.О.), протоколи уповноваженої особи від 26.04.2024 № 83, від 02.05.2024 № 84, від 08.05.2024 № 94, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 08.05.2024, договір про закупівлю від 21.05.2024 № 42, укладений між Замовником та ФОП Нещенко С.О. на суму 3 099 999,00 грн, пояснення надане 23.05.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
27.05.2024 17:39 - 31.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.05.2024 17:39
Запити/Пояснення
Номер:
254d8509bcaf465198b65b631f135882
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
22.05.2024 11:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Ворота промислові секційні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-11-002799-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8035f65027eb49388cac9b80c0db1476
Назва:
Пояснення до запиту
Дата опублікування:
23.05.2024 15:25
Опис:
На Ваш запит від 22.05.2024 року 4 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось з урахуванням параметрів воріт у підрозділах та технічних вимог, які містилися у аналогічній тендерній документації підрозділів ДСНС, які здійснювали закупівлю аналогічного товару. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі складено з урахуванням рекомендацій примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та здійснювалося за результатом проведення моніторингу ринкових цін на такі ворота шляхом направлення запитів та пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться у відкритих джерелах інформації (Інтернет), спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро». Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічний товар, а саме проаналізовано ціни таких підприємств: - ФОП Нещенко С.О., код ЄДРПОУ 2909911030 (вартість воріт складає 3690630,00 грн); - ФОП Сенко Н.С., код ЄДРПОУ 2773000665 (вартість воріт складає 3797650,00 грн); - ФОП Бондаренко О.А., код ЄДРПОУ 2892612507 (вартість воріт складає 3762200,00 грн). Після проведеного порівняння цін, прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за очікуваною вартістю 3750160,00 грн. Комерційні пропозиції, які були надані під час проведення моніторингу ринкових цін, надаємо в сканованому вигляді.
https://kr.dsns.gov.ua/upload/2/0/8/7/4/3/4/dodatok-do-inform-pro-publikaciiu.odt - посилання на сторінку офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування очікуваної вартості, технічних, якісних характеристик воріт.