-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування. Виготовлення проектної документації по об´єкту: «Нове будівництво дитячого діагностичного центру з бомбосховищем та переходом до стаціонарного корпусу за адресою:місто Миколаїв, вул. Рюміна, 5»
Торги не відбулися
4 967 008.72
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 49 670.09 UAH
мін. крок: 1% або 49 670.09 UAH
Номер:
a38cd79fc4a845a0aef851ce3f18f8a1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-27-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2024 00:00
Період моніторингу:
27.05.2024 16:42 - 18.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.05.2024 № 40-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 27.05.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 27.05.2024 № 40-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 7 UA-2024-04-10-008760-a 10.04.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ «ІНЖГРУП» встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ», ТОВ «КОНКОРД ПРОЕКТ», ТОВ «Златограф-Проект», ТОВ «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР «РЕМБУД», своєчасності надання відповідей на вимоги щодо причини невідповідностей пропозицій умовам тендерної документації – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ «ІНЖГРУП», та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявленого порушення, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; своєчасність надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляд тендерних пропозицій; своєчасність надання відповідей на вимоги учасників щодо причин невідповідності їх пропозицій умовам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.04.2024 № 34/04/24ВТ зі змінами, затвердженими від 12.04.2024 № 36/04/24ВТ (далі – Тендерна документація); звернення учасників за роз’ясненнями щодо тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ»; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «КОНКОРД ПРОЕКТ» (далі – ТОВ «КОНКОРД ПРОЕКТ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «КОНКОРД ПРОЕКТ»; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Златограф-Проект» (далі – ТОВ «Златограф-Проект»); тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР «РЕМБУД» (далі – ТОВ «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР «РЕМБУД»); тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ «ІНЖГРУП» (далі – ТОВ «ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ «ІНЖГРУП»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ «ІНЖГРУП»; вимоги учасників щодо причин невідповідності їх пропозицій умовам тендерної документації; протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 02.05.2024 № 53/05/24-ВТ, від 08.05.2024 № 57/05/24-ВТ, від 14.05.2024 № 59/05/24-ВТ, від 21.05.2024 № 59/05/24-ВТ, від 27.05.2024 № 74/05/24-ВТ та від 05.06.2024 № 82/06/24-ВТ (далі – протокол № 82/06/24-ВТ); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до пункту 47 Особливостей та пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Згідно з пунктом 2 Додатку 2 до Тендерної документації способом документального підтвердження відсутності підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей, є повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник 05.06.2024 визнав учасника ТОВ «ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ «ІНЖГРУП» переможцем процедури закупівлі (протокол № 82/06/24-ВТ).
Станом на 11.06.2024, тобто на 6-й день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, ТОВ «ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ «ІНЖГРУП» не оприлюднило вищезазначений документ в електронній системі закупівель, чим порушило умови Додатку 2 до Тендерної документації та вимоги пункту 47 Особливостей.
Разом з цим, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ «ІНЖГРУП» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Отже, Замовник на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ «ІНЖГРУП» як такого, що не надало у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень:
11.06.2024 15:11 - 26.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.06.2024 15:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 11.06.2024 року щодо закупівлі : ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування. Виготовлення проектної документації по об´єкту: «Нове будівництво дитячого діагностичного центру з бомбосховищем та переходом до стаціонарного корпусу за адресою:місто Миколаїв, вул. Рюміна, 5», замовником Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ «ІНЖГРУП», та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднюємо через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявленого порушення.
Протокол відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ «ІНЖГРУП від 11.06.2024 № 90/06/24-ВТ.
Дата публікації звіту:
12.06.2024 12:15
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
17.06.2024 10:41
Запити/Пояснення
Номер:
bed7d9411a6a4c5db690d88a04e047a3
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
27.05.2024 16:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:71320000-7 — Послуги з інженерного проектування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-10-008760-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, технічне завдання тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2059b0188c61446fbeff8ce6b9cc624f
Назва:
Щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівельзапиту на Запит органу державного фінансового контролю щодо закупівлі ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування. Виготовлення проектної документації по об´єкту: «Нове будівництво дитячого діагностичного центру з бомбосховищем та переходом до стаціонарного корпусу за адресою:місто Миколаїв, вул. Рюміна, 5»
Дата опублікування:
28.05.2024 14:44
Опис:
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Надаємо інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а саме:
- Експертна оцінка (позитивна) від 15.11.2023 року № 02460-23 ( 2 арк);
- Технічне завдання - Завдання на проектування «ПОГОДЖЕНО» з департаментом архітектури та містобудування Миколаївської міської ради - головним архітектором міста (6 арк);
- Кошторисний розрахунок проектної організації
ТОВ «Проектна компанія «Інжгруп»(22 арк);
- Висновок щодо контрольної перевірки проекту річного плану (плану) закупівлі департаментом внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції Миколаївської міської ради від 05.02.2024 №368/21-04-03.
2. Надаємо інформацію щодо оприлюднення на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета
закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надаємо посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду:
https://mkrada.gov.ua/content/publichni-zakupivli.html
Пояснення, інформацію та документи надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення Запиту
Номер:
614e193c110543b69598443996646e5c
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
06.06.2024 09:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:71320000-7 — Послуги з інженерного проектування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-10-008760-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до підпункту 1.1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації» до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники повинні надати: - довідку згідно форми 1; - копію такого договору (не менше одного). При цьому, «аналогічний договір повинен бути заключений не раніше 2021 року. Аналогічним вважається договір про виконання проектних робіт з будівництва об’єкту, що за класом наслідків СС3».
Учасник ТОВ «ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ «ІНЖГРУП» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору» (файл «Додаток 1_п.п.1.1_ Довідка про виконання аналогічного договору.pdf») та наступні договори:
договір на виконання проектних робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи № 2 І-ІІІ ступенів Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе» від 17.04.2020 № 2-ПР, який укладено до 2021 року, що не відповідає умовам тендерної документації;
договір на виконання проектних робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи № 2 І-ІІІ ступенів Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)» від 26.08.2022 № 3-Пш2, предметом якого є виконання робіт з коригування проектно-кошторисної документації на будівництво об’єкту за класом наслідків (відповідальності) СС2 (пункт 10 Додатку 4 «Завдання на коригування» до договору), а не СС3, як то вимагалося умовами тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, пропоную пояснити, яким чином вищенаведені документи, надані ТОВ «ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ «ІНЖГРУП», підтверджують наявність у нього досвіду виконання аналогічних договорів відповідно до вимог підпункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8e1e9afdfd434c2d95998f5d334b6c0c
Назва:
Щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівельзапиту на Запит органу державного фінансового контролю щодо закупівлі ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування. Виготовлення проектної документації по об´єкту: «Нове будівництво дитячого діагностичного центру з бомбосховищем та переходом до стаціонарного корпусу за адресою:місто Миколаїв, вул. Рюміна, 5»
Дата опублікування:
10.06.2024 17:48
Опис:
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Завдання на проєктування згідно з п.п.1 Статті 29 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» є основною складовою вихідних даних, тобто його складання покладене на Замовника до початку проєктування. Відповідно до п.п.6 Статті 32 ЗУ «…Віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва…» під час проєктування, а правильність визначення класу наслідків (відповідальності) згідно з пунктом 7 Статті 32 ЗУ перевіряється під час проведення експертизи проектів. Таким чином остаточна правильна інформація щодо визначення класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи № 2 І-ІІІ ступенів Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)» згідно з договором від 26.08.2022 № 3-Пш2 зазначена в Експертний звіт (позитивний) №01851-22 від 01 вересня 2022р. (реєстраційний номер EX01:7001-8352-9632-7047) – сукупний показник СС3 (значні наслідки).
Також зазначаємо, що об’єкт будівництва складається з комплексу будівель, а саме:
- Навчальний корпус;
- Побутовий корпус;
- Спортивний комплекс.
Згідно експертного звіту №01851-22 від 01 вересня 2022р. (реєстраційний номер EX01:7001-8352-9632-7047), для кожної будівлі окремо зазначено клас наслідків СС2, а сукупний показник класу наслідків становить СС3.
Відповідно до Наказу Міністерства Регіонального розвитку будівництва та житлово – комунального господарства України №45 від 16.05.2011 року «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів», а саме згідно абзац 5. п.12 зазначено:при проектуванні комплексу (будови), до складу якого входять об’єкти з різними класами наслідків(відповідальності), або до складу якого входять об’єкти з одним класом наслідків (відповідальності), що за сукупними показниками перевищує рівень. Встановлений для об’єктів, що входять до комплексу (будови), до проектування залучаються виконавці, кваліфікаційні сертифікати яких дозволяють виконувати роботи з проектування об’єкта, що відповідає класу наслідків (відповідальності), визначеному за сукупним показником.
Враховуючи сукупний показник, який підтверджений експертним висновком визначений як СС3, Замовник вважає що Учасник ТОВ ПЦ «Інжгруп» підтвердив досвід виконання аналогічних договорів.
Інформація з порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (додається)