-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Заходи щодо відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річки Зубра, а також для боротьби з шкідливою дією вод на території сіл Раковець, Підтемне, Новосілка Пустомитівського району Львівської області. Капітальний ремонт (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг визначений Технічною специфікацією.
Завершена
7 391 359.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 956.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 956.80 UAH
Номер:
3157153fc7724efabfcf2e408de74a8f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 17:34 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
20.05.2024 № 41-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 20.05.2024 № 41-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-04-10-007418-a, яку проводить Солонківська сільська рада Львівського району Львівської області;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закон №922 з урахуванням Особливостей №1178, розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Солонківська сільська рада Львівського району Львівської області (далі - Замовник) на 2024 рік; тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи від 16.04.2024, тендерна пропозиція ТОВ "ГІДРОБУД-М", пояснення Замовника від 28.05.2024 на запит від 24.05.2024, договір від 20.05.2024 №20/5.
Період усунення порушень:
13.06.2024 17:13 - 19.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2024 17:13
Запити/Пояснення
Номер:
d91fdd42c6874ed49cdd86438f0b5f7b
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
24.05.2024 11:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2024 00:00
Опис:
У ході проведення моніторингу закупівлі UA-2024-04-10-007418-a, з метою дослідження питання дотримання Замовником принципів закупівель, зокрема принципів прозорості, економії, ефективності та пропорційності, неупередженого та об’єктивного визначення переможця, на підставі ст.2 та ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі – Закон №2939), відповідно до п.6 та п.11 ст.10 Закону №2939, п.23 Особливостей №1178, ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», пп.2 та пп.9 п.6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, з врахуванням ст.351-1 Кримінального кодексу України, на досягнення мети Закону №922, яка визначена в його преамбулі та на виконання п.65 рішення Ради національної безпеки і оборони України "Про Стратегію національної безпеки України" - постала потреба в отриманні пояснень та документів, які підтверджують надану у поясненнях інформацію, щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження.
1. Яким чином, на підставі яких документів (технічне завдання, експертні звіти, проектну документацію, реєстраційні номери у ЄДЕССБ тощо), визначено технічні, якісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Яким чином, на підставі якого документу встановлено відсутність обставин зазначених у пп.3 п.47 Особливостей №1178 ?
3. Чому не відхиллено тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі визначеної абз.5 пп.2 п.47 Особливостей №1178 ?
З метою запобігання правопорушенням - надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту пояснення відповідно кожного питання та копії організаційної, організаційно-розпорядчої, інформаційно-аналітичної документації, яка передбачена інструкцією з діловодства та підтверджує надану у поясненнях інформацію.
Номер:
7992f807c91a48b69777bf74d73a29de
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
28.05.2024 11:45
Опис:
У відповідь на ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
1. Яким чином, на підставі яких документів (технічне завдання, експертні звіти, проектну документацію, реєстраційні номери у ЄДЕССБ тощо), визначено технічні, якісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту Заходи щодо відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річки Зубра, а також для боротьби з шкідливою дією вод на території сіл Раковець, Підтемне, Новосілка Пустомитівського району Львівської області. Капітальний ремонт було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 14-0420/01-22 від 21 жовтня 2022 (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний) надаємо в складі відповіді.) . В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству. В основу технічної специфікації було покладено Відомість обсягів робіт та та розділ III. Будівельні матеріали, вироби і комплекти з Пiдсумкової вiдомості ресурсiв, які входять до проектної документації по даному об’єкту. Дані документи надаємо разом з поясненням.
Обґрунтування очікуваної вартості: Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ. Зведений кошторисний розрахунок надаємо в складі відповіді.
2. Яким чином, на підставі якого документу встановлено відсутність обставин зазначених у пп.3 п.47 Особливостей №1178 ?
Згідно пп.3 п.47 Особливостей №1178 Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Керівником Учасника процедури закупівлі є саме Директор Ярошевський Андрій Миколайович, згідно наданих документів в складі Тендерної пропозиції. Надаємо їх в складі пояснення.
Учасником переможцем завантажено в електронну систему документ «Лист стаття 47-1» (надаємо разом з поясненням) в якому зазначено про відсутність підстав на відхилення по кожному підпункту пункту 47 Постанови КМУ №1178.
Окрім того, згідно статті 59 Закону України «Про запобігання корупції»: Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
1. Відомості про осіб, яких притягнуто до кримінальної, адміністративної, дисциплінарної або цивільно-правової відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, а також про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством. Відомості про осіб, які входять до особового складу органів, що провадять оперативно-розшукову або розвідувальну чи контррозвідувальну діяльність, належність яких до вказаних органів становить державну таємницю, та яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень, вносяться до розділу з обмеженим доступом Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, порядок його формування та ведення затверджуються Національним агентством.
Відомості про фізичних осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, а також про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, протягом трьох робочих днів з дня надходження з Державної судової адміністрації України до Національного агентства електронної копії рішення суду, яке набрало законної сили, з Єдиного державного реєстру судових рішень.
Відтак, Замовником здійснюється перевірка такої інформації в Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
В результаті здійснення такої перевірки замовником було встановлено, що :
1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОБУД-М"
#01036968 НЕ ВНЕСЕНО до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
2) Директора Ярошевського Андрія Миколайовича НЕ ВНЕСЕНО до Єдиного державного реєстру осіб, яких було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Також надаємо підтверджуючі скріни з реєстру разом з поясненням.
3. Чому не відхиллено тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі визначеної абз.5 пп.2 п.47 Особливостей №1178 ?
Зважаючи на те, що Тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам Тендерної документації, Переможець закупівлі теж надав всі необхідні документи у строк визначений Постановою КМУ №1178 , в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення відсутня інформація про керівника Учасника Директора Ярошевського Андрія Миколайовича та про ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОБУД-М", в Замовника не було підстав для відхилення Тендерної пропозиції даного Учасника.
Просимо прийняти надані пояснення. З повагою!