-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лапароскопічний інсуфлятор
Завершена
222 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 110.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 110.00 UAH
Номер:
835ccd6e5a9f41d6bc1c10490921ccc1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-16-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2024 00:00
Період моніторингу:
16.09.2024 12:51 - 08.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2024 № 55-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 16.09.2024 № 55-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7.UA-2024-04-10-005935-a від 10.04.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавству встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавству, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП Стасюк В.Д., своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) під час складання тендерної документації, а саме - вимог пункту 28 Особливостей №1178.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Копичинецька комунальна лікарня» Копичинецької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.04.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 18.04.2024, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Стасюка Володимира Дмитровича (далі – ФОП Стасюк В.Д.), повідомлення про намір укласти договір від 18.04.2024 року, договір закупівлі від 25.04.2024 за №94, пояснення Замовника від 19.09.2024, отримане через електронну систему закупівель.
Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам законодавству виявлено, що пунктом 3.7. «Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені п.47 Особливостей» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.» та у Додатку №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника/учасника-переможця відповідно до вимог, визначених п.47 Особливостей Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» (розділ 2) тендерної документації, Замовником зазначено, що учасники торгів та переможець на виконання вимоги згідно абзацу 14 пункту 47 Особливостей №1178 повинні надати – «Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідку з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків».
Також, Замовником, пунктом 5.5. «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено підставу відхилення для переможця процедури закупівлі: у разі не надання у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей №1178.
При цьому, необхідно зазначити, що постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року № 382 до Особливостей №1178 внесені зміни, а саме: виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 та внесені зміни до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178.
Отже, виходячи із вищевикладеного, тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пункту 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
24.09.2024 15:16 - 09.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.09.2024 15:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на Ваш висновок моніторингу закупівлі UA-2024-04-10-005935-a з уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу про важливість недопущення порушень під час складання тендерної документації, а саме - вимог пункту 28 Особливостей №1178.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель , керівником прийнято рішення:
- Здійснити заходи, направлені на поновлення знань у сфері публічних закупівель уповноваженої особи
Дата публікації звіту:
01.10.2024 10:26
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
01.10.2024 17:29
Запити/Пояснення
Номер:
56e69e5672fe4587af993de4c15e2da6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.09.2024 16:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Лапароскопічний інсуфлятор» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-10-005935-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f39161ed5e884dfdb89e830d8881a3eb
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
19.09.2024 13:25
Опис:
У відповідь на Ваш запит від 17.09.2024р UA-M-2024-09-16-000009 повідомляємо наступне:
1. Щодо першого питання: Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Зазначаємо що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Копія аналітичної довідки додається.
2. Щодо другого питання: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/ua/unifie-register-search) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОПИЧИНЕЦЬКА КОМУНАЛЬНА ЛІКАРНЯ" КОПИЧИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОПИЧИНЕЦЬКА КОМУНАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
КОПИЧИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.