-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Ваги товарні електронні, ваги настільні електронні
Завершена
282 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 820.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 820.00 UAH
Номер:
609dcb7b184b4828ab7e6304de1b888d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-09-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2024 00:00
Період моніторингу:
09.07.2024 12:44 - 31.07.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2024 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-04-10-004605-a 10.04.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду пропозиції ФОП Туришин Л.Ф. установлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275 та пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду пропозиції ТОВ «Компанія «Ваговимірювальні Системи-Пром» установлено порушення вимог
пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, розгляду пропозиції ФОП Діброва О.В., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умова пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умова пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення), затверджене рішенням уповноваженої особи Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник) від 10.04.2024 № 203, пропозиції фізичної особи-підприємець ТУРИШИН Лесі Федорівни (далі – ФОП Туришин Л.Ф.), товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Ваговимірювальні Системи-Пром» (далі – ТОВ «Компанія «Ваговимірювальні Системи-Пром»), фізичної особи-підприємець Діброва Олексія Володимировича (далі – ФОП Діброва О.В.), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.04.2024 № 256, від 26.04.2024 № 265 та від 29.04.2024 № 269, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 03.05.2024 № 110-24 на загальну суму 261 900,00 грн без ПДВ (далі – Договір), пояснення Замовника, надані 12.07.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
1) В ході моніторингу встановлено, що згідно із протокольним рішенням від 23.04.2024 №256 за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Туришин Л.Ф. Замовник відхилив його пропозицію на підставі підпункту 1 пункту 13 статті 14 Закону, у зв’язку з тим, що пропозиція не відповідає вимогам пунктів 1 та 4 Додатку № 3 Оголошення, а саме:
в гарантійному листі від 15.04.2024 не зазначив інформацію щодо відповідності запропонованого товару технічним, якісним вимогам, зазначеним у Додатку № 3 до Оголошення;
в гарантійному листі від 12.04.2024 ФОП Нощенко М.С., щодо права ФОП Туришин Л.Ф. пропонувати та продавати запропонований товар, відсутня інформація, що підтверджує наявність партнерських відносин з компанією виробником або його офіційним представництвом або дилером.
в ціновій пропозиції не зазначено виробника товару, що пропонується до постачання.
Відповідно до вимог Додатку № 3 Оголошення на підтвердження відповідності запропонованого товару, учасник повинен надати у складі пропозиції, зокрема:
«1. Гарантійний лист про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку. Такий гарантійний лист повинен містити конкретне найменування запропонованого Учасником товару, підтвердження того, що запропонований товар відповідає визначеним характеристикам, а також повне найменування виробника та країну походження такого товару.
4. Якщо Учасник не є виробником товару – предмету закупівлі, такий Учасник надає лист від виробника або його офіційного представника або дилера або дистриб’ютора запропонованого учасником товару, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або його офіційним представництвом або дилером чи дистриб’ютором та містить гарантії щодо поставки визначеного Замовником товару, його кількості, можливість поставки товару протягом строків, визначених у документації та підтвердження щодо якості запропонованого учасником товару до вимог Замовника.»
Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості № 1178).
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Виявлені Замовником невідповідності під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Туришин Л.Ф. не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Крім того, вимогами пункту 4 Додатку № 3 Оголошення не передбачено підтвердження учасниками інформації щодо партнерських відносин між офіційним представником або дилером з компанією виробником.
Таким чином на порушення пункту 8 Особливостей № 1275 Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ФОП Туришин Л.Ф. в електронній системі закупівель та не надав можливість учаснику усунути невідповідність в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції та як наслідок, на порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону Замовник безпідставно відхилив пропозицію та недотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
2) Згідно із протокольним рішення від 26.04.2024 №265 Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Компанія «Ваговимірювальні Системи-Пром» на підставі підпункту 1 пункту 13 статті 14 Закону, з урахуванням пункту 8 Особливостей №1275, як такого що не виправив виявлені замовником невідповідності, протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення.
Відповідно до пункту 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі пропозиції має надати:
l.l. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім'я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору.
1.2. Оригінал a6o копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з п. 1.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід'ємними частинами, а також документи, що підтверджують його виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше).
Аналогічним договором у розумінні тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 42920000-1 – Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання.
На виконання повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в документах наданих ТОВ «Компанія «Ваговимірювальні Системи-Пром» на підтвердження документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, завантажено, зокрема, довідку про досвід виконання ТОВ «Компанія «Ваговимірювальні Системи-Пром» аналогічних договорів щодо поставки товарів від 15.04.2024 №150406/24 та копію договору поставки від 23.05.2023 №387-23 (ЦЗ), видаткову накладну від 01.06.2023 р. № 2583.
Відповідно до пункту 1.2. договору поставки від 23.05.2023 №387-23 (ЦЗ) визначено постачання ваги для статичного зважування 30ВП1-В, код ДК 021-2015: 42920000-1 – Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання, що відповідає вимогам пункту 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином на порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, з урахуванням пункту 8 Особливостей №1275, Замовник безпідставно відхилив пропозицію, чим недотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Період усунення порушень:
01.08.2024 18:29 - 16.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.08.2024 18:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до листа Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України від 06.06.2024 №06.3/5714-24-Вих «Щодо розірвання договору» (додається), керуючись пунктом 12.1. Договору та Статтею 651 ЦК України сторони дійшли згоди розірвати договір від 03.05.2024 № 110-24 за взаємною згодою Сторін. Договір вважатиметься розірваним з моменту підписання додаткової угоди Сторонами.
Додаток: Лист щодо розірвання договору від 03.05.2024 № 110-24, на 1 арк., в 1 прим.
Дата публікації звіту:
08.08.2024 15:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис:
Шляхом розірвання договору
Дата публікації:
28.08.2024 15:33
Запити/Пояснення
Номер:
149f94730d5141009e35c67cb987beac
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.07.2024 17:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі вагів настільних електронних та вагів товарних електронних (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-10-004605-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
191a2cbd2a79409b87cd3ba4650b3770
Назва:
Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо процедури закупівлі «Ваги товарні електронні, ваги настільні електронні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-10-004605-a)
Дата опублікування:
12.07.2024 16:25
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповіді на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Очікувана ціна за одиницю товару була визначена згідно з вимогами законодавства та наказу Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 №480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) з урахуванням листів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 05.04.2024 № 17/21816-24-Вих та від 05.04.2024 № 17/21859-24-Вих. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб визначених Адміністрацією Державної прикордонної служби України. Відповідно до Указу Президента України №49/2024 від 05.02.2024 року та Закону України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"» 06 лютого 2024 року № 3564-IX, на усій території України діє правовий режим воєнного стану. Зважаючи на це, а також з метою нерозголошення інформації про місцезнаходження виробників та потенційних постачальників, місця поставки товару, інформація в наданих документах частково прихована, оскільки її розголошення та загальний доступ до неї може створити передумови для використання такої інформації ворогом.