• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали. (НК 024:2019 14424 Контейнер для відходів; 62172 — Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів; 12500 медична сумка)

Завершена

595 415.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 977.08 UAH
Номер: e20a440b6f324a91b36e708a6fbaf9a8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-20-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 20.06.2024 18:19 - 12.07.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.06.2024 № 51-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 20.06.2024 № 51 -З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2024-04-10-004329-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня №5" Запорізької міської ради.
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 881-80-44, garikkiselev@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «11» липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладеного договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП "Міська дитяча лікарня №5" Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену протоколом уповноваженої особи від 10 квітня 2024 року № 58; тендерну пропозицію переможця торгів - ФОП ГОЛУБЦОВА ОЛЕКСАНДРА ВАСИЛІВНА (далі – Переможець); повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель, укладений договір. Аналізом процедури закупівлі встановлено, що згідно інформації викладеної на сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) за результатами проведеної процедури закупівлі, між Замовником та ФОП ГОЛУБЦОВА ОЛЕКСАНДРА ВАСИЛІВНА укладено договір на суму 594 000,00 гривень.
Період усунення порушень: 15.07.2024 16:23 - 19.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 15.07.2024 16:23