-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали. (НК 024:2019 14424 Контейнер для відходів; 62172 — Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів; 12500 медична сумка)
Завершена
595 415.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 977.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 977.08 UAH
Номер:
e20a440b6f324a91b36e708a6fbaf9a8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-20-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2024 00:00
Період моніторингу:
20.06.2024 18:19 - 12.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.06.2024 № 51-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 20.06.2024 № 51 -З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-04-10-004329-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня №5" Запорізької міської ради.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «11» липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладеного договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП "Міська дитяча лікарня №5" Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену протоколом уповноваженої особи від 10 квітня 2024 року № 58; тендерну пропозицію переможця торгів - ФОП ГОЛУБЦОВА ОЛЕКСАНДРА ВАСИЛІВНА (далі – Переможець); повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель, укладений договір.
Аналізом процедури закупівлі встановлено, що згідно інформації викладеної на сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) за результатами проведеної процедури закупівлі, між Замовником та ФОП ГОЛУБЦОВА ОЛЕКСАНДРА ВАСИЛІВНА укладено договір на суму 594 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
15.07.2024 16:23 - 19.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.07.2024 16:23