-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція закладу дошкільної освіти (ясла-садок) Раухівської селищної ради Березівського району Одеської області за адресою: № 64, вул. Гвардійська, смт Раухівка Березівського району Одеської області. Коригування.
Завершена
147 524 833.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 475 248.33 UAH
мін. крок: 1% або 1 475 248.33 UAH
Номер:
2b30d5bdcf294393a0852fa7cb873aaa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-17-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
17.06.2024 16:27 - 09.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2024 Одеса № 127
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 17.06.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 17.06.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.06.2024 № 127
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
15 UA-2024-04-10-003494-a 10.04.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 1 пункту 28 Особливостей та абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пунктів 42 та 43, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, внесення змін до ТД, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 28 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Раухівської селищної ради Березівського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.11.2023 № 30, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.11.2023 № 30, перелік змін, що вносяться до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ДОНСТРОЙ» (далі – ТОВ «ДОНСТРОЙ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ДОНСТРОЙ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником процедури закупівлі ТОВ «ДОНСТРОЙ» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.04.2024 та 27.06.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.04.2024, договір на закупівлю робіт (договір підряду) від 13.05.2024 № 06-05/2024 (далі – Договір), звіт про виконання договору про закупівлю.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено.
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
В абзаці 1 частини третьої статті 22 Закону зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У пункті 1 Додатка 3 «Технічне завдання» до ТД Замовником визначено, що виконавець виконує всі види робіт згідно дефектного акту та відповідно вимог Національного Стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Крім того, у пункті 7 Додатка 3 «Технічне завдання» до ТД Замовником зазначено, що роботи повинні бути виконані з дотриманням технологій згідно ДСТУ-Н Б Д.2.2-48:2012 (ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи). При складані ціни пропозиції користуватися ДСТУ Б.Д.2.4-2012, ДСТУ Б.Д.2.2-6:2012, ДСТУ Б.Д.2.2-2012.
Проте Національні Стандарти України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ДСТУ-Н Б Д.2.2-48:2012, ДСТУ Б.Д.2.4-2012, ДСТУ Б.Д.2.2-6:2012, ДСТУ Б.Д.2.2-2012 згідно з наказами Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, від 31.12.2021 № 374, від 15.06.2021 № 156 та наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 06.05.2016 № 117 станом на момент проведення процедури закупівлі втратили чинність.
Отже, тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 пункту 28 Особливостей та абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
У підпункті 5.3.3 пункту 5.3 частини 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник зазначив, що на підтвердження наявності відповідного досвіду виконання аналогічних договорів, учасник у складі тендерної пропозиції надає оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Учасник ТОВ «ДОНСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність в учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 18.04.2024 № 1804/П8, в якій міститься інформація про виконання двох аналогічних договорів, а саме: договір від 21.09.2020 № 334/23/21, укладений з колективним підприємством «Кремінський агрошляхбуд», та договір від 29.07.2020 № 321/16/21, укладений з колективним підприємством «Лисичанський завод залізобетонних виробів».
Також у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано оригінали листів-відгуків від 17.04.2024 № 111/АШБ та від 19.04.2024 № 2389, виданих колективним підприємством «Кремінський агрошляхбуд» та колективним підприємством «Лисичанський завод залізобетонних виробів» відповідно, із зазначенням інформації про належне виконання аналогічних договорів.
Проте на порушення вимог підпункту 5.3.3 пункту 5.3 частини 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОНСТРОЙ» відсутні підтверджуючи документи про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Також відповідно до вимог Додатка 3 «Технічне завдання» до ТД Замовник зазначив, що учасник повинен надати у складі своєї пропозиції, зокрема довідку про наявність доступу до послуг атестованої електротехнічної лабораторії, лабораторії контролю якості будівельних матеріалів, у власності інших осіб на підставі відповідних договорів із наданням завіреної належним чином копії Свідоцтва про атестацію.
Учасник ТОВ «ДОНСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 18.04.2024 №1804/П23, відповідно до якої підтверджує наявність доступу до послуг атестованої електротехнічної лабораторії, які будуть надаватися на підставі договору від 01.04.2024 № 1/24, укладеного з фізичною особою-підприємцем Уманцев О.П., та лабораторії контролю якості будівельних матеріалів, які будуть надаватися на підставі договору від 18.04.2024 №57-24, укладеного з державним підприємством «Науково-дослідний інститут будівельного виробництва». Також у складі тендерної пропозиції учасника надано відповідні договори.
Проте на порушення вимог Додатка 3 «Технічне завдання» до ТД у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОНСТРОЙ» відсутня завірена належним чином копія Свідоцтва про атестацію лабораторії контролю якості будівельних матеріалів.
У підпункті 5.4 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник зазначив, що учасник повинен підтвердити наявність фінансової спроможності подавши в складі тендерної пропозиції копії балансу Учасника (форма № 1) за чотири попередні календарні роки, звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) та звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірений печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію за умови, що мінімальний розмір середньорічного доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні чотири календарні роки з урахуванням періоду дії військового стану) повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.
Очікувана вартість предмета закупівель становить 147 524 833,20 гривень.
Учасник ТОВ «ДОНСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надав фінансову звітність малого підприємства Баланс (Форма № 1-м) та Звіт про фінансові результати (Форма № 2-м) за 2020, 2021, 2022 та 2023 роки, відповідно до якої чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) становить: 15 680,1 тис. грн, 358 243,9 тис. грн, 13 558,0 тис. грн та 71 915,9 тис. грн відповідно.
Отже, середнє арифметичне значення річних оборотів за останні чотири календарні роки складає 114 849 475,00 грн або 77,85 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Водночас згідно з інформації, розміщеної в системі аналітики відкритих даних Сlarity-project (https://clarity-project.info/), чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) ТОВ «ДОНСТРОЙ» за 2020 рік становить 15 680,1 тис. грн, за 2021 рік – 58 243,9 тис. грн, за 2022 рік – 13 558,0 тис. грн, за 2023 рік – 71 915,9 тис. гривень.
Отже, середнє арифметичне значення річних оборотів за останні чотири календарні роки складає 39 849 475,0 грн або 27,0 % від очікуваної вартості предмета закупівлі та є меншою ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДОНСТРОЙ» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 30.04.2024).
Проте вищезазначених невідповідностей в документах, що подані учасником ТОВ «ДОНСТРОЙ» у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив.
Отже, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «ДОНСТРОЙ» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Крім того, у пункті 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
договірною ціною;
зведеним кошторисним розрахунком;
пояснювальною запискою;
локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
підсумковою відомістю ресурсів;
проектом календарного графіку виконання робіт.
Учасником ТОВ «ДОНСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надано Локальний кошторис № 02-01-03 на водопостачання та водовідведення, у пункті 37 «Установлення мийок на одне відділення» розділу 2 «Сантехнічне обладнання» якого визначено обсяги робіт у кількості 0,2 на 10комплектів (тобто 2 комплекти), тоді як пунктом 158 «Відомість обсягів робіт» Додатка 3 «Технічне завдання» до ТД передбачено виконання зазначених робіт у кількості 20 комплектів, що не відповідає вимогам пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Також у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 06-01-01 на зовнішні мережі водопостачання та водовідведення, у пункті 3 «Доробка вручну, зачистка дна і стінок вручну з викидом грунту в котлованах і траншеях, розроблених механізованим способом» якого передбачено виконання робіт у кількості 0,02 на 100 м3 (тобто 2 м3), тоді як пунктом 712 «Відомість обсягів робіт» Додатка 3 «Технічне завдання» до ТД передбачено виконання зазначених робіт у кількості 24 м3, що не відповідає вимогам пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Отже, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДОНСТРОЙ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі встановлено.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу цієї закупівлі Південний офіс Держаудитслужби 19.06.2024 надав через електронну систему закупівель Замовнику запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Проте на порушення частини п’ятої статті 8 Закону Замовник не надав відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель на вказаний запит про надання пояснень протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень.
Слід зазначити, що Замовник 27.06.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про припинення дії Договору.
Крім того, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю, відповідно до якого Договір припинено за взаємною згодою сторін.
Період усунення порушень:
28.06.2024 14:58 - 13.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.06.2024 14:58
Запити/Пояснення
Номер:
dc4a961186704b03b27157f5a9b4649b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.06.2024 09:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Обсяг доходу (виручка) учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ДОНСТРОЙ» (далі – ТОВ «ДОНСТРОЙ») за 2021 рік відповідно до фінансової звітності, наданої на виконання вимог підпункту 5.4 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, складає 358 243 900,00 грн (код рядка 2000). Водночас згідно з інформацією в базах даних, відкритих для доступу, зокрема на сервісі Сlarity-project (https://clarity-project.info/), обсяг доходу (виручка) ТОВ «ДОНСТРОЙ» за 2021 рік – 58 243 900,00 гривень.
Чи застосовані Замовником права, визначені абзацом другим частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 42 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ДОНСТРОЙ»?
3. Вимогами Додатка 3 до тендерної документації «Технічне завдання» передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність доступу до послуг атестованої електротехнічної лабораторії та лабораторії контролю якості будівельних матеріалів із наданням завіреної належним чином копії Свідоцтва про атестацію. Учасником процедури закупівлі ТОВ «ДОНСТРОЙ» надано довідку від 18.04.24 № 1804\1123 про наявність доступу до послуг атестованої електротехнічної лабораторії та в якості підтвердження надано договір від 01.04.2024 №1\24, укладений з фізичною особою – підприємцем Уманцевим О.П., та копію свідоцтва про визнання вимірювальних можливостей від 11.07.2022 № LC 07/22, відповідно до якого вимірювальні потужності електротехнічної лабораторії знаходяться за адресою: Донецька обл., м. Бахмут, вул. Ювілейна 69/50.
Яким чином Замовником досліджено питання щодо можливості доступу ТОВ «ДОНСТРОЙ» до електротехнічної лабораторії, яка станом на момент проведення процедури закупівлі знаходиться на окупованій території?
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ДОНСТРОЙ» вимогам Додатка 3 до тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції довідки про наявність доступу до послуг атестованої електротехнічної лабораторії та лабораторії контролю якості будівельних матеріалів, із наданням завіреної належним чином копії Свідоцтва про атестацію, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника відсутнє Свідоцтво про атестацію ДП «Науково-дослідний інститут будівельного виробництва».
5. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ДОНСТРОЙ» вимогам пункту 5.3.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеним учасником не надано підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінчених аналогічних об’єктів будівництва та не надано стосовно даного питання ніяких пояснень.
6. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ДОНСТРОЙ» вимогам Додатка 3 «Технічне завдання» до тендерної документації, оскільки зазначеним учасником у пункті 37 локального кошторису № 02-01-03 вказано про виконання робіт з встановлення мийок на одне відділення у кількості 0,2 – 10 комплектів мийок, тоді як пунктом 158 «Відомість обсягів робіт» Додатка 3 «Технічне завдання» до тендерної документації передбачено, що учасником мають бути виконанні зазначені роботи у кількості 20 комплектів мийок.
7. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ДОНСТРОЙ» вимогам Додатка 3 «Технічне завдання» до тендерної документації, оскільки зазначеним учасником у пункті 3 локального кошторису № 06-01-01 вказано про виконання робіт з «Доробка вручну, зачищення дна і стінок вручну з викидом ґрунту в котлованах і траншеях, розроблених механізованим способом» у кількості 0,02 – 100 м3, тоді як пунктом 712 «Відомість обсягів робіт» Додатка 3 «Технічне завдання» до тендерної документації передбачено, що учасником мають бути виконанні зазначені роботи у кількості 24 м3.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.