• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з нанесення горизонтальної розмітки та пішохідних переходів в м. Балаклія

Завершена

550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Номер: 74a951f7cafa4c279c270a9a499b55c6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-13-000127
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.05.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 13.05.2024 22:13 - 04.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2024 № 76 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Мазалової Р.В. від 13.05.2024 року В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.05.2024 № 76 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 2 UA-2024-04-10-002121-a 10.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Руслана МАЗАЛОВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 292-78-60, ot_pohta@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ» встановлено порушення вимог частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178), відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.04.2024, протокольне рішення (протокол) від 23.04.2024 № 69, тендерну пропозицію ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ» (далі – учасник, учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 23.04.2024, договір надання послуг № 137 від 03.05.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 21.05.2024 року. Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що згідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно пункту 28 Осбливостей зокрема вказано, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей з урахуванням змін внесених Постановою №382 від 02.04.2024, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5,6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Проте, відповідно до пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» та Додатку 3 до тендерної документації «Підтвердження відповідності Учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Замовником не враховано зміни, внесені до пунктів 44 та 47 Особливостей Постановою № 382 від 02.04.2024, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східний офіс Держаудитслужби 20.05.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно того, чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178». На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 21.05.2024 року оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що: В ході розробки тендерної документації була допущена технічна помилка. Зазначена технічна помилка не впливає на предмет закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо та законність прийнятого рішення, адже зазначена у тендерній пропозиції. В подальшому буде враховано та не допущено. Отже, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт порушення пункту 44, пункту 47 Особливостей, в результаті чого порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей. В пункті 11 частини першої статті 1 Закону визначено, що замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону. Згідно пункту 3-7 ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. В пункті 54 Особливостей зокрема вказано, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Зміни до тендерної документації Замовником не вносились. Таким чином, складання тендерної документації Замовником без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою №382 від 02.04.2024 призвело до порушення пункту 44, пункту 47 Особливостей, в результаті чого порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей. Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Моніторингом встановлено, що Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією наступного змісту: під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей :У складі пропозиції учасника надано інформацію про залучення транспортного засобу ГАЗ 33023 414 реєстраційний номер АР3163ВО (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу САЕ 645677) разом з полісом №ЕР-218242234 обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (строк дії з 13.12.2023 по 12.12.2024 включно) на вищезазначений транспортний засіб але не надано протокол перевірки технічного стану транспортного засобу в якому цей транспортний засіб має бути визнаний технічно справним. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: . Додаток 2 до тендерної документаці (Технічні вимоги Замовника у вигляді таблиці, а саме: пункт 3.7, розділу 3. Організаційні положення). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати протокол перевірки технічного стану транспортного засобу ГАЗ 33023 414 реєстраційний номер АР3163ВО (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу САЕ 645677) в якому цей транспортний засіб має бути визнаний технічно справним. Керуючись вимогами статті 29 Закону, відповідно пункту 43 Особливостей, розглянувши пропозицію учасника ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ», замовником виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: учасником не надано протокол перевірки технічного стану транспортного засобу ГАЗ 330232 414, в якому цей транспортний засіб визнаний технічно справним. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ» не надано протокол перевірки технічного стану транспортного засобу ГАЗ 330232 414, в якому цей транспортний засіб визнаний технічно справним, що не відповідає вимогам п. 3.7. розділу 3 Організаційні положення Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином, відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ» протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу ГАЗ 330232 414, в якому цей транспортний засіб визнаний технічно справним, НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ у розумінні Особливостей. Отже, у Замовника немає підстав розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у разі ВІДСУТНОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, якщо таке забезпечення вимагалося замовником ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ (та/або документів) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східний офіс Держаудитслужби 20.05.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно того, чому тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ» не була відхилена, як така, що не відповідає вимогам п. 3.7. розділу 3 Організаційні положення Додатку 2 до тендерної документації (учасником не надано протокол перевірки технічного стану транспортного засобу), а було розміщено в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 21.05.2024 року оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що: відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. На виконання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ» було оприлюднено виправлення невідповідностей шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель,а саме: Надано протокол перевірки технічного стану транспортного засобу ГАЗ 33023 414 реєстраційний номер АР3163ВО (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу САЕ 645677),(сканкопії додаються), в якому цей транспортний засіб має бути визнаний технічно справним, та лист-пояснення про виправлення невідповідностей , в строк, що не перевищує 24 години з дня оприлюднення повідомлення про вимогу. Отже, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт порушення вимог пункту 43 Особливостей. Враховуючи викладене, відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей, у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутності документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ та не підлягає усуненню. Натомість, всупереч вимогам пункту 43 Особливостей Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель без наявних на те підстав. Отже, в порушення вимог пункту 43 Особливостей та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Замовником неправомірно розміщено (опубліковано) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ» щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. За результатами моніторингу встановлено, що в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ», яка станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій та її розкриття не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника внаслідок не надання учасником у складі тендерної пропозиції відповідних документів згідно з вимогами ДОДАТКУ 2 до тендерної документації Замовника, а визначено його переможцем та укладено з ним Договір.
Період усунення порушень: 27.05.2024 22:18 - 11.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.05.2024 22:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель викладених у Висновку, Замовник здійснив заходи, а саме припинив зобов’язання за договором про закупівлю №137 від 03.05.2024 р. Додаткова угода про припинення зобов’язань додається. Замовником також прийнято рішення про здійснення заходів з недопущення встановлених порушень в подальшому та відповідальні за закупівлі у подальшому будуть приймати до уваги зауваження Держаудитслужби у своїй роботі, та у разі виявлення порушень, діяти у рамках чинного Законодавства.
Дата публікації звіту: 31.05.2024 14:24

Запити/Пояснення