• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт актової зали комунального закладу «Центр культури та дозвілля смт. Гримайлів» Гримайлівської селищної ради Чортківського району Тернопільської області»

Завершена

384 362.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 921.81 UAH
Номер: 3f3a58bcadac46d8a60bb212910fc226
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-23-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 23.05.2024 11:12 - 14.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.05.2024 № 28-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 23.05.2024 № 28-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2024-04-09-011358-a від 09.04.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Аналізом оприлюдненої вимоги про усунення невідповідностей у пропозиції учасника встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БЕСТ КАВА» встановлено порушення підпунктів 2, 3 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БЕСТ КАВА», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому при складанні тендерної документації вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та вимоги частини 16 статті 29 Закону при оприлюдненні вимоги про усунення невідповідностей у пропозиції учасника. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Гримайлівської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.04.2024 за №09.04, тендерну документацію із змінами затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.04.2024 за №15.04, від 16.04.2024 за №16.04, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БЕСТ КАВА» (далі – ТОВ «БЕСТ КАВА»), вимога про усунення невідповідностей, протокол про допущення технічних (механічних формальних помилок) від 23.04.2024 за №23.04-2, протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.04.2024 за №25.04-2, повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2024, договір про виконання робіт (надання послуг) від 07.05.2024 за №51, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 29.05.2024 отримане через електронну систему закупівель. Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Відповідно до пояснення Замовника від 29.05.2024 «…кінцевий строк подання тендерних пропозицій вказаний в оголошенні, яке розміщено в електронній системі закупівель…». Замовником завантажено вимогу про усунення невідповідностей у пропозиції ТОВ «БЕСТ КАВА» з терміном виконання до 15.39 год 24.04.2024 та завантажено 25.04.2024 протокольне рішення уповноваженої особи від 23.04.2024 за №23.04-2 про допущення помилки при оприлюдненні таких невідповідностей. За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавству установлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону , а саме в повідомленні про усунення невідповідностей не зазначено перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Період усунення порушень: 11.06.2024 13:36 - 26.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 11.06.2024 13:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов'язань вказаних у висновку про результати проведення моніторингу UA-M-2024-05-23-000001 від 11.06.2024 р. закупівлі «Поточний ремонт актової зали комунального закладу «Центр культури та дозвілля смт. Гримайлів» Гримайлівської селищної ради Чортківського району Тернопільської області» (UA-2024-04-09-011358-a), відділ освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Гримайлівської селищної ради надає інформацію щодо усунення вказаних порушень згідно долученого документу (Відповідь на висновок).
Дата публікації звіту: 12.06.2024 16:32

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 13.06.2024 10:00

Запити/Пояснення