• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття (ПРУ) П’ятигірського ліцею Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області за адресою: вул. Шкільна, будинок 4, селище П’ятигірське, Ізюмського району, Харківської області»

Завершена

27 099 298.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 135 496.49 UAH
Номер: 02a93e2b1e94415db60ce43896fc72fe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-13-000125
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.05.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 13.05.2024 22:09 - 04.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2024 № 76 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Мазалової Р.В. від 13.05.2024 року В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.05.2024 № 76 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2024-04-09-009524-a 09.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Руслана МАЗАЛОВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 292-78-60, ot_pohta@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД»» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північносхідний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель П'ятигірський ліцей Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, зміни до тендерної документації, затверджені рішенням уповноваженої особи Замовника, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 19.04.2024 та відповідь Замовника від 19.04.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД»»; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.04.2024 №22; повідомлення про намір укласти договір від 30.04.2024; договір про закупівлю від 13.05.2024 № 23/2024, пояснення замовника, оприлюднені через електронну систему закупівель 16.05.2024. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД»» встановлено, що вимогами пункту 6 розділу 3 тендерної документації передбачено надання Учасником у складі пропозиції гарантійного листа щодо строку гарантії на якість та можливість експлуатації об’єкту, складений учасником у довільній формі. Однак, у складі тендерної пропозиції вищезазначений лист відсутній, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу 3 тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД»», що вимагалися пунктом 6 розділу 3 тендерної документації, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону 14.05.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно того, яким чином Учасником процедури закупівель ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД»» виконано вимоги пункту 6 розділу 3 тендерної документації. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.05.2024 Замовник оприлюднив пояснення наступного змісту: «…Учасником ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД»» в складі тендерної пропозиції надано ТЕНДЕРНУ (ЦІНОВУ) ПРОПОЗИЦІЮ НА ЗАКУПІВЛЮ ПО ПРЕДМЕТУ № б/н від 22.04.2024 р. (файл «Тендерна пропозиція.pdf») в якій зазначено строк гарантії на виконані роботи складає 10 (десять) (цифра прописом) років. Таким чином, Учасником ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" виконані вимоги п.6 р.3 тендерної документації в зазначеній вище частині.» Однак, зазначене пояснення не спростовує факт наявності порушення пункту 43 Особливостей, оскільки файл «Тендерна пропозиція.pdf», на який посилається Замовник, було надано учасником на виконання вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Період усунення порушень: 21.05.2024 21:33 - 05.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2024 21:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник проводив процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття (ПРУ) П’ятигірського ліцею Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області за адресою: вул. Шкільна, будинок 4, селище П’ятигірське, Ізюмського району, Харківської області». Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-04-09-009524-a. Після завершення процедури та укладенні договору Орган державного контролю проводив моніторинг UA-M-2024-05-13-000125. 21 травня 2024 року було оприлюднено Висновок за результатами моніторингу, де зазначено: «…Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД»» встановлено, що вимогами пункту 6 розділу 3 тендерної документації передбачено надання Учасником у складі пропозиції гарантійного листа щодо строку гарантії на якість та можливість експлуатації об’єкту, складений учасником у довільній формі. Однак, у складі тендерної пропозиції вищезазначений лист відсутній, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу 3 тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД»», що вимагалися пунктом 6 розділу 3 тендерної документації, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону 14.05.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно того, яким чином Учасником процедури закупівель ТОВ «НАУКОВОВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД»» виконано вимоги пункту 6 розділу 3 тендерної документації. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.05.2024 Замовник оприлюднив пояснення наступного змісту: «…Учасником ТОВ «НАУКОВОВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД»» в складі тендерної пропозиції надано ТЕНДЕРНУ (ЦІНОВУ) ПРОПОЗИЦІЮ НА ЗАКУПІВЛЮ ПО ПРЕДМЕТУ № б/н від 22.04.2024 р. (файл «Тендерна пропозиція.pdf») в якій зазначено строк гарантії на виконані роботи складає 10 (десять) (цифра прописом) років. Таким чином, Учасником ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" виконані вимоги п.6 р.3 тендерної документації в зазначеній вище частині.» Однак, зазначене пояснення не спростовує факт наявності порушення пункту 43 Особливостей, оскільки файл «Тендерна пропозиція.pdf», на який посилається Замовник, було надано учасником на виконання вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД»» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північносхідний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання вищезазначеного Замовником здійснені заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема: - проведено додатково аналіз відповідної норми п.43 Особливостей3 здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями); - детально вивчено лист Міністерства економіки України від 17.05.2023 № 3323-04/22523-06 "Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (Щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей), розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=22523; - проведено роз’яснювальну роботу з директором, як з уповноваженою особою. ВИРІШЕНО: 1. Замовником у подальшій роботі будуть враховані результати моніторингу щодо порядку розгляду тендерної/их пропозиції/й, які були виявлені Органом державного контролю при проведенні наступних закупівель.
Дата публікації звіту: 24.05.2024 13:12

Запити/Пояснення