• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з обслуговування та ремонту вантажних, легкових і маловантажних транспортних засобів

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, в тому числі документи, що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документу українською мовою, засвідчений перекладачем, або бюро перекладів, або нотаріусом. Пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в центрі (бюро тощо) перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо).

Завершена

10 520 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 601.00 UAH
Номер: f530c4f9a794417eb003a7e2461d7d46
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-24-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.05.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 24.05.2024 19:36 - 15.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.05.2024 № 85 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби 
Аляб`євої О.М від 24.05.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.05.2024 № 85 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 15 UA-2024-04-08-011637-a 08.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 915-28-71, i1984natali@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КРІПКО" встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства “Харківський метрополітен” (далі – Замовник), на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 08.04.2024 року № 4-ВТ.24/1, зміни до тендерної документації затверджені протокольним рішенням Уповноваженої особи від 09.04.2024 року № 4-ВТ.24/2, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.04.2024 року, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "КРІПКО" (далі – ТОВ "КРІПКО", Учасник, Переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.04.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 23.04.2024 № 4-ВТ.24/3, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 23.04.2024 року, Договір №84-04/ст3 ід 30.04.2024 (далі -Договір), пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 31.05.2024 року (далі – Пояснення). За результатами проведеного моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КРІПКО" установлено наступне. Відповідно до умов п.3 Додатку № 2 “Кваліфікаційні критерії” (далі - Додаток№2) до тендерної документації, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати зазначений в довідці договір з усіма додатками та додатковими угодами або його копії (не менше 1-ого), копія (-ї) акта(-ів) приймання-передачі товару за аналогічним договором/договорами та/або інший документ(-и), що підтверджує(-ють) виконання аналогічного/(их) за предметом закупівлі договору(-ів) повністю та лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) щодо належного виконання наданого аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку номеру та дати укладеного договору, предмету договору, відсутності/наявності нарікань. При цьому, учасником ТОВ «КРІПКО" у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір № 0705/23 від 25.05.2023 року, укладений з ТОВ “СІП ГРУП” на суму 240 000 грн. Поряд з цим, згідно актів про надання послуг, договір виконано на 24 000 грн. Крім того, в листі-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором, вказано ціну договору 24 000,00 грн, що не відповідає ціні зазначеної в договорі. Окрім того, умовами п.4 Додатку №1 “Технічні, якісні та кількісні характеристики (вимоги) предмета закупівлі (технічна специфікація)” (далі – Додаток №1) до тендерної документації передбачено, що учасник повинен мати конкретне обладнання (13 позицій), а саме: Стенд для шиномонтажу, Стенд для балансування коліс, Стенд для перевірки та заправки кондиціонеру, Стенд для проточки гальмівних дисків, Стенд для очищення паливних форсунок, Стенд для регулювання світла фар, Стенд для прокатки колісних дисків, Смотрова канава не менш 17 м, , Гідравлічна траверса 3 тн, Гідравлічна стійка 3 тн, Діагностичний комплекс для перевірки електросистем заявлених автомобілів (по 1 од), Гідравлічна стійка 500 кг (2 од), Смотрова канава 7 м (4 од). Умовами п.1 Додатку № 2 до тендерної документації, передбачено надання учасниками заповненої таблиці за формою з відомостями про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг з обслуговування та ремонту вантажних, легкових і маловантажних транспортних засобів. На виконання зазначеної вимоги ТОВ «КРІПКО» надано документ “Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази” у файлі «Довідка про обладнання» (далі – Довідка про обладнання), де відсутні перші 7 позицій обладнання, які зазначені в п.4 Додатку №1, а саме: Стенд для шиномонтажу, Стенд для балансування коліс, Стенд для перевірки та заправки кондиціонеру, Стенд для проточки гальмівних дисків, Стенд для очищення паливних форсунок, Стенд для регулювання світла фар, Стенд для прокатки колісних дисків. Однак, наявність відсутніх позиції в Довідці про обладнання, які вимагались в Додатку №1 тендерної документації, підтверджена учасником наданими у складі тендерної пропозиції видатковими накладними. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 23.05.2024 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запити Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 31.05.2024 оприлюднив інформацію наступного змісту: «...Аналогічний договір № 0705/23 від 25.05.2023 р., укладений з ТОВ “СІП ГРУП” містить технічну помилку в п. 3.1 ., оскільки ціна договору цифрами вказана « 24 0000,00 грн», а прописом вказано «(Двадцять чотири тисячі) гривень 00 копійок. Виправити цю помилку не можливо, оскільки це документ, укладений двома сторонами в 2023 році і вже виконаний і по тексту договору і по розрахунках до нього зрозуміло, що він укладений на 24 000,00 грн. (Двадцять чотири тисячі) гривень 00 копійок, тому для зауважень не було підстав. В зв’язку з великим обсягом документації учасник ТОВ «КРІПКО» був визнаний переможцем процедури закупівлі в останній день строку, встановленого законодавством для здійснення кваліфікації учасника, тобто, у замовника не залишалось часу для надання учаснику вимоги про усунення невідповідностей в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази необхідного обладнання, наявність якого документально підтверджена та визначена у спосіб згідно з вимогами тендерної документації». Пояснення Замовника не спростовує порушення, оскільки пунктом 43 Особливостей не визначено обмежень, щодо його застосування у разі виявлення формальних помилок. Крім того, за результатами опрацювання електронної системи закупівель встановлено (по закупівлі UA-2024-04-19-011207-a), що до договору № 0705/23 від 25.05.2023 укладено додаткову угоду №1 від 26.05.2023, якою приведено у відповідність суму договору. В порушення вимог п.3 Додатку № 2 до тендерної документації, додаткова угода №1 від 26.05.2023 не була надана ТОВ «КРІПКО» у складі тендерної пропозиції. Отже, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «КРІПКО", тим самим не надано можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 10.06.2024 14:36 - 25.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.06.2024 14:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимоги Державної аудиторської служби України щодо здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, КП «Харківський метрополітен» наказом № 65 від 13.06.2024 винну особу притягнено до відповідальності у вигляді позбавлення надбавки за вислугу років (скан-копія наказу додається).
Дата публікації звіту: 14.06.2024 16:31

Запити/Пояснення