-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Екскаватор-навантажувач (код ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)
Завершена
9 797 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 97 970.00 UAH
мін. крок: 1% або 97 970.00 UAH
Номер:
48be71952f344e209de631fe75c2aebf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-13-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.05.2024 00:00
Період моніторингу:
13.05.2024 13:43 - 04.06.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.05.2024 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2024-04-08-011318-a 08.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Констракшн Машинері» та ТОВ «ЮРОМАШ» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» Черкаської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою Замовника протокол № 74 від 08.04.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» (далі – ТОВ «ЮРОМАШ»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» (далі – ТОВ «Констракшн Машинері»), протокол розкриття, протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮРОМАШ» від 17.04.2024 № 92, повідомлення про намір укласти договір від 22.04.2024, пояснення та документи Замовника надані 20.05.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
Учасник торгів ТОВ «Констракшн Машинері» на виконання вимоги тендерної документації надав гарантійний лист щодо ступеня локалізації виробництва товару від 15.04.2024 № № CML10-15/04/2024R (файл «10. Локалізація Екскаварот-навантажувач JCB 3CX SITEMASTER (комплектація Syncroshuttle).pdf) відповідно до якого виробником екскаватора-навантажувача JCB 3CX SITEMASTER (комплектація Syncroshuttle) є «JCB» (Велика Британія), комплектування ТОВ «Констракшн Машинері» (Україна) із ступенем локалізації 24,78%.
Відповідно до інформації щодо ступеня локалізації виробництва розміщеного на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу за номером ID: d951f849074740e0b1452ed495aaacae виробником екскаватора-навантажувача JCB 3CX SITEMASTER (комплектація Syncroshuttle), що є предметом цієї закупівлі вказано ТОВ «Констракшн Машинері» (код ЄДРПОУ 32828388).
Однак, згідно із наданими ТОВ «Констракшн Машинері», у складі своєї тендерної пропозиції, авторизаційним листом від 01.01.2023 № 7927KR 177, який є невід’ємною частиною Сертифіката уповноваженого дилера а також авторизаційним листом від 01.01.2023 № 02-7297KR177 ТОВ «Констракшн Машинері» (Україна) є лише уповноваженим дилером з продажу всіх видів техніки компанії JCB, має право надання сервісних послуг, а також здійснювати сервісне обслуговування для локалізації виробництва на території України.
При цьому у даних авторизаційних листах вказано, що усі транспортні засоби компанії JCB (техніка, навісне обладнання та запасні частини) вироблені на заводах JCB, Велика Британія, та є стандартним заводським виконанням, а також що ТОВ «Констракшн Машинері» є імпортер/уповноважений представник виробника JCB на території України.
Період усунення порушень:
05.06.2024 18:04 - 11.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.06.2024 18:04
Запити/Пояснення
Номер:
c601e3acd0eb4ebcb7263cda44a1e39e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.05.2024 12:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі екскаватор-навантажувачів (ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-08-011318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо повідомити чи укладався договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «Констракшн Машинері»? У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
422e74252bfe414fa56c3a1003010c0f
Назва:
Надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Екскаватор-навантажувач (код ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)
Дата опублікування:
20.05.2024 16:40
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. На підставі рішення Черкаської міської ради від 28.03.2024 № 55-47 «Про передачу майна територіальної громади міста Черкаси в державну власність» та згідно з розпорядженням Черкаської ОВА від 12.02.2024 № М-13-р/ДСК, від 26.03.2024 № 3/228 Комунальним підприємством “Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів” Черкаської міської ради було передано два екскаватора-навантажувача для задоволення потреб держави в умовах правового режиму воєнного стану на баланс військової частини відповідно до звернення. У зв’язку з цим виникла потреба в проведенні відкритих торгів на закупівлю:
- Екскаватор-навантажувач (код ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка).
Зважаючи на це, 08.04.2024 було оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю: Екскаватор-навантажувач (код ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка), очікуваною вартістю 9 797 000,00 грн (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-08-011318-a).
При розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, КП «ЧЕЛУАШ» було застосовано примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Методом порівняння ринкових цін, КП «ЧЕЛУАШ» був проведений запит комерційних пропозицій постачальникам товару, з метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Зокрема, спеціалістами підприємства було отримано три комерційні пропозиції у наступних постачальників:
1. ТОВ «ТД ЗАС» на суму 9 840 000,00 грн з ПДВ за дві одиниці техніки
2. ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» на суму 9 605 000,00 грн з ПДВ за дві одиниці техніки
3. ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» на суму 9 946 000,00 грн з ПДВ за дві одиниці техніки
Визначення очікуваної вартості закупівлі як середньоарифметичне значення отриманих даних, розраховано за такою формулою:
Цов=(Ц1+Ц2+Ц3)/К, де:
Цов=очікувана вартість закупівлі
Ц1 – Ц3 – ціни отримані за результатом запиту комерційних пропозицій, приведені до єдиних умов
К – кількість цін, отриманих за результатом запиту комерційних пропозицій
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі: (9 840 000,00 + 9 605 000,00 + 9 946 000,00)/3 = 9 797 000,00 грн з ПДВ.
Таким чином, за результатом застосування методу порівняння ринкових цін (середнє арифметичне із отриманих комерційних пропозицій), була визначена очікувана вартість закупівлі в сумі – 9 797 000,00 грн з ПДВ
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням реальної потреби Замовника, специфіки предмета закупівлі, оптимального співвідношення ціни та якості, функціонального призначення товару, з метою оптимізації технічної бази, яка задіяна в утриманні об’єктів вулично-дорожньої мережі, утримання зливової каналізації, інших заходах із розвитку та збереження вулично-дорожньої мережі міста (зимове та літнє утримання доріг, утримання зелених насаджень, ремонт та утримання штучних споруд, малих архітектурних форм, зупинок громадського транспорту): вивіз технічного грунту, опалого листя, залишків деревини, будівельних матеріалів, сміття тощо.
Додатково зазначаємо: ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (відповідно до пункту 4¹ постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) розміщено на власному вебсайті, в розділі публічна інформація за наступним посиланням:
http://cheluash.chmr.gov.ua/publichna-informatsiia/ ».
2. Договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «Констракшн Машинері» не укладався. Відповідно до пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. 07 травня 2024 року протокольним рішенням уповноваженої особи № 119 було продовжено строк для укладення договору про закупівлю з переможцем торгів до 60 днів, у зв’язку з тим, що станом на дату коли спливав останній день для укладення договору про закупівлю міською радою не проведено сесію, на якій мали бути внесені зміни до спеціального фонду (бюджет розвитку міста Черкаси) та виділені асигнування, що необхідні для взяття на облік зобов’язань саме на придбання екскаватора-навантажувача (протокол додається). Оскільки в електронній системі закупівель відсутній функціонал який дозволяє підгрузити даний протокол, було вирішено підгрузити його до електронної системи закупівель окремим файлом разом з договором про закупівлю.