-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Поточний ремонт приміщень другого поверху центрального корпусу КНП ЛОР «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» за адресою: Львівська область, Львівський район, с. Виннички, вул. Медична, 2».
Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг надання послуг: 1 послуга, обсяг згідно Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації).
Завершена
4 436 208.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 181.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 181.04 UAH
Номер:
a8d5978df53c449fb421c6ef1b81e045
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-13-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.08.2024 00:00
Період моніторингу:
13.08.2024 15:17 - 04.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.08.2024 № 168
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.08.2024 № 168.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2024-04-08-011288-a, 08.04.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, встановлено порушення вимог пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 та пункту 7 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 26 Особливостей №1178, а також пункту 7 частини другої статті 21 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-04-08-014034-a ); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; опубліковане звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» (щодо правомірності її відхилення Замовником); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 19.04.2024 №6; тендерну пропозицію ПП СРБК «Портал»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 22.04.2024 №7; опубліковані ПП СРБК «Портал» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 29.04.2024 №4545/4, додаткову угоду від 05.08.2024 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, опубліковане разом з такою додатковою угодою; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону.
Зокрема, у пункті 7 частини другої статті 21 Закону визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про умови оплати.
Моніторингом встановлено, в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення закупівлі за ID: UA-2024-04-08-011288-a зазначено наступні умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): післяоплата в розмірі 100 відсотків протягом 30 календарних днів після надання послуг.
Водночас, розділ 4 «Порядок здійснення оплати» проекту договору, що міститься у Додатку №5 до тендерної документації Замовника, містить наступні умови оплати: розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися проміжними платежами в міру надання послуги на підставі акту наданих послуг, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати їх підписання (пункт 4.1.); у разі затримки фінансування, або відсутності доходів, Замовник сплачує за фактично надані послуги протягом 10 банківських днів з моменту надходження бюджетного фінансування або отримання доходів на свій розрахунковий рахунок (пункт 4.2.).
Аналогічні умови містяться в уклладеному за результатами проведення процедури закпівлі договорі від 29.04.2024 №4545/4.
Таким чином, умови оплати за надані послуги, визначені в оголошенні про проведення відкритих торгів, не відповідають умовам, визначеним у проєкті договору та договорі, укладеному за результатами проведених торгів, чим порушено вимоги пункту 7 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
27.08.2024 13:19 - 11.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2024 13:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 27.08.2024 р. Замовник торгів повідомляє наступне:
Так, в оприлюдненому в електронній системі закупівлі висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено наступне:
Моніторингом встановлено, в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення закупівлі за ID: UA-2024-04-08-011288-a зазначено наступні умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): післяоплата в розмірі 100 відсотків протягом 30 календарних днів після надання послуг. Водночас, розділ 4 «Порядок здійснення оплати» проекту договору, що міститься у Додатку №5 до тендерної документації Замовника, містить наступні умови оплати: розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися проміжними платежами в міру надання послуги на підставі акту наданих послуг, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати їх підписання (пункт 4.1.); у разі затримки фінансування, або відсутності доходів, Замовник сплачує за фактично надані послуги протягом 10 банківських днів з моменту надходження бюджетного фінансування або отримання доходів на свій розрахунковий рахунок (пункт 4.2.). Аналогічні умови містяться в укладеному за результатами проведення процедури закупівлі договорі від 29.04.2024 №4545/4. Таким чином, умови оплати за надані послуги, визначені в оголошенні про проведення відкритих торгів, не відповідають умовам, визначеним у проєкті договору та договорі, укладеному за результатами проведених торгів, чим порушено вимоги пункту 7 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178.
Проте, Замовник торгів не погоджується з даним висновком з огляду на наступне:
В оголошені UA-2024-04-08-011288-a вказано умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100
Зазначена інформація в оголошені відображена відповідно до п. 4.1 Розділу 4 Проекту Договору (Додаток № 5) тендерної документації, а саме: «4.1. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися проміжними платежами в міру надання послуги на підставі акту наданих послуг , шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати їх підписання.»
Слід зазначити, що у п. 4.2. Розділу 4 Проекту Договору (Додаток № 5) документації вказано саме строк оплати робіт у разі затримки фінансування, або відсутності доходів, який Замовник не міг вказати у зв’язку із технічними особливостями електронного майданчика, на якому здійснює свою закупівельну діяльність, оскільки в інформаційній системі відсутні окремі поля для зазначення таких умов оплати (у разі затримки фінансування, або відсутності доходів) або строку оплати, крім цього відсутня технічна можливість зазначити більшу кількість символів у графі «опис умов оплати за договором».
Зважаючи на Висновок про результати моніторингу відкритих торгів щодо закупівлі робіт: ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Поточний ремонт приміщень другого поверху центрального корпусу КНП ЛОР «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» за адресою: Львівська область, Львівський район, с. Виннички, вул. Медична, 2».) та порушення, які були виявлені під час проведення моніторингу (ідентифікатор UA-M-2023-07-25-000052), Уповноваженою особою було виконано висновок ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та проведено заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель, встановлених та будь яких інших порушень. Зокрема, Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу проведеного Західним офісом Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель.
З Уповноваженою особою було прроведено роз’яснювальні роботи, щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 26 Особливостей №1178, а також пункту 7 частини другої статті 21 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178. Також, Уповноважена особа відвідає онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
30.08.2024 15:26
Запити/Пояснення
Номер:
58d96365cdf44dd4a8181bc6925eeb09
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
16.08.2024 10:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.08.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-04-08-011288-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d3dbe3341c9249d59e2f2c907f210c1f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.08.2024 16:23
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
1) Щодо розміру обґрунтування розміру очікуваної вартості
Очікувана вартість закупівлі послуг по об’єкту: «ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Поточний ремонт приміщень другого поверху центрального корпусу КНП ЛОР «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» за адресою: Львівська область, Львівський район, с. Виннички, вул. Медична, 2».) була визначена з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації з урахуванням кошторисних норм України. Повідомляємо, що при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та без врахування понесених витрат.
2) Щодо здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до розробленої кошторисної документації та затвердженої позитивної експертної оцінки №13/24 від 29.03.2024 р. Якісні та технічні характеристики відображені в дефектному акті виходячи з вимог чинного законодавства України у сфері будівництва на момент оголошення закупівлі, а саме Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Додатки:
- ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА (Позитивна) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом
- Зведений кошторисний розрахунок
- Дефектний акт