-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
"Деревина дров’яна непромислового використання (І, ІІ, ІІІ групи) "
Завершена
950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 750.00 UAH
Номер:
bc54dcc51f424f9090e4ee4378b57d16
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 15:07 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024
№ 41-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.05.2024 № 41-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2024-04-08-008363-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунальної установи «Любарський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 08.04.2024 № 100, тендерні пропозиції учасників фізичної особи-підприємця Оріховського Євгена Петровича та фізичної особи-підприємця Кришталь Олександра Ігоровича, тендерна пропозиція переможця Філії «Бердичівське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.04.2024 № 116, від 23.04.2024 № 117 та від 25.04.2024 № 118, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.04.2024, договір про закупівлю від 01.05.2024 № 63, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 24.05.2024 та 29.05.2024, інформація з власного веб-сайту за посиланням: https://liubinternat.ukraina.org.ua/documents/obhruntuvannya-zakup
ivli-59.
Період усунення порушень:
06.06.2024 15:41 - 12.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2024 15:41
Запити/Пояснення
Номер:
821b98cddb58401b9e0dcff3bb44ee60
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
21.05.2024 10:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-08-008363-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Філії «Бердичівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» на відповідність тендерній документації КУ «Любарський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
4683d4b8bc9a41bb8243aaeef318e5f2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.05.2024 08:46
Опис:
Про надання пояснень.
Ознайомившись із запитом Північного офісу Держаудитслужби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина дров’яна непромислового використання (І, ІІ, ІІІ групи)» надаємо пояснення та документи по наступних питаннях :
І. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
За результатами проведення процедури відкритих торгів на предмет закупівлі " Деревина дров’яна непромислового використання (І, ІІ, ІІІ групи) ", код за Єдиним закупівельним словником 03410000-7 Деревина (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-08-008363-a), було подано 4 (чотири) тендерні пропозиції.
Потенційними учасниками стали :
1) Фізична особа-підприємець Оріховський Євген Петрович з первинною пропозицією -783 290,00 грн. і остаточною пропозицією -766 135,00 грн.
2) ФОП "Кришталь Олександр Ігорович" з первинною пропозицією -788 400,00 грн. і остаточною пропозицією -766 500,00 грн.
3) ФІЛІЯ "БЕРДИЧІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" з первинною пропозицією - 804 168,00 грн. і остаточною пропозицією - 772 982,40 грн.
4) ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА"ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ з первинною пропозицією - 949 584,00 грн. і остаточною пропозицією – 876 000,00 грн
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:Визначення очікуваної вартості зроблено методом порівняння ринкових цін відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну, отриману з відкритих інформаційних джерел мережі Інтернет (на сайтах постачальників, в електронній системі закупівель "Prozorro" тощо) та шляхом ринкових консультацій на дату проведення закупівлі.
Посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі : https://e-forest.gov.ua,
https://em-lisgosp-apk.business-guide.com.ua, https://www.ua-region.com.ua/30816653, https://www.ua-region.com.ua/20412517.
ІІ. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Згідно з пунктом 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)):
“4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.”;
Дана інформація була оприлюднення і є доступна для перегляду за посиланням : liubinternat.ukraina.org.ua
ІІІ. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме-технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Філії «Бердичівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» на відповідність тендерній документації КУ «Любарський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Звертаємо увагу, що дану процедуру закупівлі проведено у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Вказаними нормативними документами, як і в цілому чинним законодавством, що регулює відносини у сфері публічних закупівель, не встановлено вимог щодо фіксації виявлених під час розгляду тендерних пропозицій формальних (несуттєвих) помилок, допущених учасниками, шляхом оформлення протоколу уповноваженої особи замовника, у звʼязку з чим такі документи не надаються.
Номер:
7d3ddfc0dbb744c7aeb78c523e181d38
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
27.05.2024 09:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-08-008363-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську
службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03
лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. В межах даної процедури КУ «Любарський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі - Замовник) здійснюється закупівля деревини дров’яної непромислового використання різних порід загальною вартістю 950 000,00 грн, а саме:
- І групи (дуб, граб, ясен) в кількості 292 м.куб;
- ІІ групи (вільха, сосна) в кількості 292 м.куб;
- ІІІ групи (ялина, осика) в кількості 146 м.куб.
Надайте інформацію, яку ціну визначено Замовником на деревину І, ІІ та ІІІ групи відповідно при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Повторно надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, оскільки за наданим Замовником посиланням: liubinternat.ukraina.org.ua вказане обгрунтування відсутнє.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
62142048eed7438fb313e445a05529e1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.05.2024 18:16
Опис:
Про надання пояснень.
Ознайомившись із запитом Північного офісу Держаудитслужби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина дров’яна непромислового використання (І, ІІ, ІІІ групи)» надаємо пояснення та документи по наступних питаннях :
І. . В межах даної процедури КУ «Любарський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі - Замовник) здійснюється закупівля деревини дров’яної непромислового використання різних порід загальною вартістю 950 000,00 грн, а саме:
- І групи (дуб, граб, ясен) в кількості 292 м.куб;
- ІІ групи (вільха, сосна) в кількості 292 м.куб;
- ІІІ групи (ялина, осика) в кількості 146 м.куб.
Надайте інформацію, яку ціну визначено Замовником на деревину І, ІІ та ІІІ групи відповідно при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було проведено моніторинг цін, проаналізовано загальнодоступну інформацію про ціни отриману з відкритих інформаційних джерел мережі Інтернет (на сайтах постачальників, в електронній системі закупівель "Prozorro" тощо) та проведено ринкові консультації на дату здійснення закупівлі, в результаті чого визначено слідуючу ціну на деревину :
- І група – 1380,00 грн/м.куб;
- ІІ група – 1261,00 грн/ м.куб;
- ІІІ група – 1224,85 грн/ м.куб;
ІІ. Повторно надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, оскільки за наданим Замовником посиланням: liubinternat.ukraina.org.ua вказане обгрунтування відсутнє.
Інформація щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, доступна за посиланням : https://liubinternat.ukraina.org.ua/ (вкладка «документи», яка містить усі обґрунтування закупівель, або через вкладку «пошук» - де в пошуковій стрічці набираємо -обґрунтування).